کد خبر : 1673426 | 21 اسفند 1398 ساعت 18:53 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیلی میل

پوگبا منصرف شد؛ ستاره فرانسوی ماندنی است

پل پوگبا ستاره فرانسوی با تغییر موضع خود خواستار ماندن در منچستریونایتد شد.

پوگبا منصرف شد؛ ستاره فرانسوی ماندنی است

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا از ابتدای فصل جاری با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و همین قضیه باعث شده تا برونو فرناندس پرتغالی و فِرِد در پست او برای یونایتد به میدان بروند.

 

 

1472291

 

 

مینو رایولا مدیربرنامه پل پوگبا بارها روی جدایی این بازیکن از یونایتد تاکید کرده ولی هافبک فرانسوی که سال 2018 با کشورش قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد، حالا تصمیم به ماندن در یونایتد گرفته و قرار است به زودی قرارداد خود را با این تیم تمدید کند.

گفته می شود که پوگبا تحت تاثیر عملکرد برونو فرناندس قرار گرفته است. این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه امسال از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و عملکرد درخشانی را در این مدت به نمایش گذاشته است.

 

 

1484311

 

 

همین اتفاق پوگبا را مجاب کرده که به ادامه حضور در یونایتد فکر کند و روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده که بازیکن تیم ملی فرانسه حتی خواهان تمدید قرارداد خود با شیاطین سرخ شده است. یونایتد از زمان حضور فرناندس در ترکیب خود تا به حال شکست نخورده و روند 10 بازی بدون باخت را به ثبت رسانده است. آنها در حال حاضر در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند که سهمیه لیگ اروپا را برای آنها به ارمغان می آورد اما در تلاش هستند که با کسب پیروزی در بازی های پیش رو بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست آورند. قرارداد پوگبا تا ژوئن 2022 اعتبار دارد.

 

دیدگاه‌ها