کد خبر : 1673449 | 21 اسفند 1398 ساعت 20:04 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

آردا توران :هنوز بازیکن بارسا هستم و می‌خواهم برگردم

آردا توران ستاره ترک تبار و سابق اتلتیکو مادرید در مصاحبه ای عنوان کرده که قصد دارد به زمین مسابقه با پیراهن بارسلونا برگردد!

آردا توران :هنوز بازیکن بارسا هستم و می‌خواهم برگردم

به گزارش "ورزش سه"، درگیری آردا توران با پیراهن تیم استانبول باشاک شهیر با داور مسابقه سبب شد تا او چند ماه محرومیت را تجربه کند. او حالا در گفتگویی کامل به موضوعات فوتبالی و غیر فوتبالی پرداخته و همچنین ادعای بازگشت به میدان در لالیگا را داده است.

 

* پسرم در گالاتاسارای بازی می‌کند!

پسرم حمزه علاقه زیادی به فوتبال دارد و من فکر می‌کنم طرفدار گالاتاسارای شود و آنجا بازی کند. او برای فوتبال خیلی کوچک است و تنها 15 ماه دارد اما همین حالا بازی با توپ را آغاز کرده. درباره پسر دومم شایعات زیاد و مسخره ای در فضای مجازی وجود داشت اما فرزند ما به سلامت متولد خواهد شد. من دوست داشتم برای او هم اسم عربی انتخاب کنم اما همسرم می‌خواهد نامش را اصلان بگذارد. من هیچ اصراری نکردم که اسم او شبیه نام من باشد. فکر می‌کنم اصلان هم طرفدار گالاتاسارای شود.

 

* تریم و سیمئونه بهترین مربیانم هستند

من با مربیان بزرگی مثل رایکارد، لوییز انریکه، هیدینک و... کار کردم اما فکر می‌کنم فاتح تریم و سیمئونه بهترین معلمان من بوده اند. هر دوی آن ها از شکست بیزارند و هرگز تسلیم نمی‌شوند. انگیزه هر دو بسیار بالاست اما سیمئونه انرژی بیشتری دارد و با دانش و تاکتیک خود می‌تواند از هر بازیکنی به شکلی درست بهره ببرد. اما همانطور که گفتم تمام مربیانم انسان های بزرگی هستند که برای من افتخار و موفقیت است که شاگردانشان بودم.

 

* 33 ساله هستم و می‌خواهم ادامه دهم

من به استانبول باشاک شهیر آمدم تا بار تجربی و مالی خوبی برای آن ها باشم. تلاش کردم تا به موفقیت برسیم اما حالا با توافق با یکدیگر قرارداد را فسخ کرده ایم. من  33 سال دارم و زندگی برایم در جریان است و می‌خواهم فوتبالم را ادامه دهم. استانبول باشاک شهیر یک باشگاه فوق العاده بود که من علاقه زیادی داشتم جزوی از موفقیت آن باشم. من شور و شوق زیادی داشتم اما همیشه کارها طوری که می‌خواهید پیش نمی‌روند. اما من هنوز بازیکن بارسلونا هستم و می‌خواهم برای این تیم بازی کنم.

 

* حضور فالکائو در لیگ ترکیه اتفاق خوبی است

فالکائو یک مهاجم بسیار خوب است و تمام کارهایی که یک مهاجم باید انجام دهد را می‌کند. او همیشه بوی گل می‌دهد و اخیرا هم تاثیرگذار بوده است. من همسر و فرزندان او را بسیار دوست دارم و فراموش نمی‌کنم که باهم در گالاتاسارای بازی کردیم. فالکائو به حمایت نیاز دارد و من هم دوستان قدیمی ام را فراموش نمی‌کنم.

 

دیدگاه‌ها