کد خبر : 1673516 | 21 اسفند 1398 ساعت 23:32 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

امبولو زننده اولین گل بوندس لیگای بدون تماشاگر

شادی عجیب مهاجم گلادباخ رو به سکوها خالی

مهاجم تیم فوتبال مونشن گلادباخ پس از به ثمررساندن گل اول، شادی پس از گل جالبی را از خود نشان داد که دلیل اصلی این کار هنوز مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار بدون تماشاگر بوندس لیگا که بین دو تیم مونشن گلاد باخ و اف سی کلن در ورزشگاه خانگی گلاد باخ برگزار شد، علی‌رغم اینکه تصور می‌شد این دیدار به دلیل نبود هواداران بدون هرگونه تنش و حاشیه‌ای به پایان برسد اما این "بریل امبولو" سوئیسی مهاجم میزبان بود که پس از به ثمر رساندن اولین گل این دیدار در دقیقه 32 شادی پس از گل جالبی را به نمایش گذاشت.


 امبولو تقریباً به گوشه زمین رفت و رو به سکوهای خالی دو دستش را به کنار گوش‌های خود برد و به سبک کسانی که صدایی رانمی شنوند، واکنشی را از خود نشان داد تا سوژه خوبی را به خبرنگاران این بازی سرد و بی‌روح داده باشد.

 

تصویر شادی این سوئیسی کامرونی تبار به‌محض انتشار به‌سرعت در رسانه‌های دنیا بازنشر شد و به‌طور حتم بسیاری از کسانی که تابه‌حال نام این بازیکن را حتی نشنیده بودند با این عکس‌العمل وی را خواهند شناخت.

 

1484947

 

1484949

 

1484950

 

1484948

 

گفته می‌شود او قصد داشته با این کار به شکلی طعنه‌آمیز صدای هواداران تیمش را که پشت درهای ورزشگاه به‌قصد حمایت تیمشان حضور یافتند را بشنود و به‌نوعی شادی خود را با آن‌ها که به علت مشکلات اخیر شیوع ویروس کرونا اجازه حضور در سکوهای بورسیا پارک مونشن گلادباخ نیافتند تقسیم کند.
 باید منتظر بمانیم و صحبت‌های خود او را درخصوص این عکس‌العمل پس ازگل  در این بازی اشباح ( اشاره به بازی های بدون تماشاگر در فوتبال آلمان ) بشنویم تا دقیقا متوجه منظور این مهاجم 23 سوئیسی بشویم.
گفتنی است این دیدار در پایان با برتری دو بر یک گلادباخ به پایان رسید تا همچنان این تیم با هدایت مارکو روس یکی  از مدعیان جدی  کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد.

 

دیدگاه‌ها