کد خبر : 1673539 | 22 اسفند 1398 ساعت 09:20 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد دورتموند از نیمار: او بازیگر است

بعد از پیروزی 2-0 پاری سن ژرمن مقابل دورتموند و صعود پاریسی‌ها به مرحله بعدی چمپیونزلیگ مدیر ورزشی دورتموند از رفتار نیمار به شدت انتقاد کرده و از او به عنوان بازیگری خوب یاد کرد.

انتقاد دورتموند از نیمار: او بازیگر است

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیشب دو تیم پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند در ورزشگاه خالی از تماشاچی پارک دو پرنس شهر پاریس که با پیروزی 2-0 PSG و صعود این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ  قهرمانان به پایان رسید، نیمار ستاره برزیلی PSG شب پرحاشیه‌ای را سپری کرد و از سوی دورتموندی‌ها با انتقادات زیادی مواجه شد.

 

در دقیقه 89 مسابقه امره جان که تازه به میدان وارد شده بود در کنار  خط طولی زمین روی نیمار مرتکب خطا شد. دو بازیکن بعد از این خطا با هم درگیر شدند و امره جان ستاره برزیلی را هل داد. ناگهان بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند و توماس توخل سرمربی PSG هم وارد این معرکه شد و آنتونی تیلور داور انگلیسی مسابقه به امره جان کارت قرمز نشان داد.

 

1485102

 

لوسین فاوره سرمربی دورتموند درباره این اتفاق گفت:" خیلی سخت‌گیرانه بود.  تصمیم مسخره‌ای بود. نیمار در این صحنه بزرگ‌نمایی کرد و مقصر اصلی جریمه نشد".

 

1485099

 

انتقادات دورتموندی‌ها به نیمار اما همچنان ادامه داشت. تندترین انتقاد به ستاره برزیلی توسط میشائیل زورک مدیر ورزشی باشگاه انجام شد که در پایان بازی به خبرنگاارن گفت:" همه می‌دانیم که نیمار بازیگر خوبی است و او امشب این را یک بار دیگر نشان داد".

 

1485101

 

اما متس هوملس مدافع دورتموند در پایان بازی سعی کرد از انداختن تقصیر باخت تیمش به گردن نیمار خودداری کند. او ارزیابی واقع‌بینانه‌ای از علت شکست تیمش داشت. هوملس به خبرنگاران گفت:" ما نتوانستیم به اندازه کافی روی دروازه حریف فشار بیاوریم. ما در سمت راست جایی که اشرف حکیمی و جیدون سانچو حضور داشتند حملاتی سازمان دادیم ولی باید واقعیت را قبول کنیم و واقعیت این است که عملا نتوانستیم حتی یک موقعیت عالی گلزنی بوجود بیاوریم. PSG ازما قوی‌تر بود و شایسته این پیروزی بود".

 

لوسین فاوره سرمربی زردها اما با این اظهارات هوملس موافق نبود و در پایان بازی گفت تیمش عملکرد خوبی داشته است. فاوره در این باره گفت:" ما در بخش‌هایی از بازی خیلی خوب کار کردیم و نباید تیم ما را کاملا تخطئه کرد. عملکرد ما بد نبود و گلهایی که خوردیم، گلهای بدی بود که می‌شد مانع از به ثمر رسیدن‌شان شد".

 

 

دیدگاه‌ها