کد خبر : 1673541 | 22 اسفند 1398 ساعت 09:41 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آلمانی PSG: حذف کردن دورتموند شیرین است

تیلو کهرر ستاره آلمانی PSG درباره مسخره کردن ارلینگ هالند توسط بازیکنان تیمش توضیحاتی داده و می‌گوید هیچ چیز از حذف کردن دورتموند لذت‌بخش‌تر نیست.

ستاره آلمانی PSG: حذف کردن دورتموند شیرین است

به گزارش "ورزش سه"، در پایان بازی رفت دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، وقتی زردپوشان آلمانی در خانه خود با نتیجه 2-1 پیروز شدند ژست ارلینگ هالند که در این بازی برای دورتموند گلزنی کرده بود در حافظه بازیکنان PSG باقی ماند تا آنها دیشب در پارک دو پرنس، بعد از پیروزی 2-0 و حذف دورتموند از رقابتها فرصت را برای تسویه حساب با او غنیمت بشمرند.

 

بازیکنان پاری سن ژرمن در پایان بازی کنار هم جمع شده و شادی بعد از گل ارلینگ هالند ستاره جدید دورتموند در پایان بازی رفت را تکرار کردند. این حرکت بازیکنان PSG نشان داد که حرکت ارلینگ هالند برایشان چقدر تحریک‌آمیز بوده است.

 

1485104

 

اما یکی از بازیکنان PSG که دیشب از حذف دورتموند بسیار خوشحال بود تیلو کهرر آلمانی بود. این مدافع آلمانی سالها در تیم شالکه بازی کرده که حریف سرسخت و سنتی دورتموند در شمال غربی آلمان به حساب می‌آید.

 

کهرر در پایان بازی گفت:" در بازی رفت دورتموندی‌ها حرکات تحریک‌آمیز زیادی انجام دادند و کاری که ما امشب کردیم در واقع یک جور انتقام بود. شاید بعضی‌ها بگویند که این کارها درست نیست ولی بعضی هم با این کار موافقند. در کل اینها احساسات بازیکنان هستند و نمی‌توان پنهان‌شان کرد".

 

ستاره آلمانی PSG در ادامه گفت:" من هنوز عاشق شالکه هستم و برای همین بود که در این بازی بیشتر از همیشه انگیزه داشتم. حذف کردن دورتموند خیلی شیرین است، دیگر بهتر از این نمی‌شود".  

 

دیدگاه‌ها