کد خبر : 1673543 | 22 اسفند 1398 ساعت 10:00 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: نیمار لوکوموتیوِ قطار PSG است

توماس توخل سرمربی PSG بعد از پیروزی مقابل دورتموند و صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم چمپیونزلیگ مصاحبه جالبی با خبرنگاران انجام داد.

توخل: نیمار لوکوموتیوِ قطار PSG است

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل سرمربی آلمانی PSG که در بازی رفت مرحله یک‌هشتم لیگ  قهرمانان در مقابل باشگاه هموطنش بورسیا دورتموند 2-1 شکست خورده بود دیشب در پاریس موفق شد مچ لوسین فاوره و زردپوشان دورتموند را بخواباند و راهی مرحله یک‌چهارم شود.

 

توخل در پایان بازی در مقابل دوربین شبکه اسکای قرار گرفت و مصاحبه‌ای انجام داد که در آلمان خبرساز شد و رسانه‌های آلمانی از آن به عنوان مصاحبه‌ای جالب و جنجالی یاد کردند. اما در این مصاحبه توخل چه گذشت:

 

1485107

 

تحت فشار بودن در پاری سن ژرمن؟

بله ما همیشه تحت فشار هستیم. البته که تحت فشار هستیم.

 

رابطه با رسانه‌ها

من قبلا خیلی اتفاقی برنامه شما را روی آیپد خودم دیده‌ام. آنجا دیدم از تیترهایی استفاده می‌کنید مثل "توخل تیمش را تحت کنترل ندارد، بازیکنانش هر کاری می‌خواهند می‌کنند. توخل مثل مدیر سیرک است". از همینجا به مدیران شما سلام می‌کنم. کسی که این تیترها درباره‌اش زده شده چطور می‌تواند 28 پیروزی پیاپی بدست بیاورد؟

 

حذف شدن از چمپیونزلیگ 2018-2019 مقابل منچستریونایتد

آن شکست به خاطر VAR بود. وگرنه ما اگر 100 بار با یونایتد بازی کنیم 99 بار مقابل آنها پیروز می‌شویم.

 

 

عملکرد میانگین PSG در چند هفته اخیر

ما فکر می‌کردیم که بازی امروز همه اتفاقات نه چندان خوب اخیر را بشورد و ببرد و همین اتفاق هم افتاد.

 

بازی بدون تماشاچی مقابل دورتموند

عدم حضور تماشاچی‌ها خیلی حیف بود. بهترین بازی‌ها در نتیجه تعامل بین بازیکنان و تماشاچی‌ها است که عالی از کار درمی‌آیند. اینکه بدون حضور تماشاچی بازی کردیم برای ما غم‌انگیز است.

 

رابطه توخل با تیمش

اگر به آمار امتیازهای ما نگاه کنید حتما این را متوجه می‌شوید که اگر بین مربی و تیمش رابطه خوبی وجود نداشته باشد امکان ندارد هیچ تیمی بتواند به چنین امتیازی دست پیدا کند. ما در مرحله گروهی چمپیونزلیگ فوق‌العاده کار کردیم. گاهی بازی‌ها خود به خود نشان می‌دهد که وضعیت یک تیم از چه قرار است و نیازی به تفسیر و توضیح‌شان نیست. من خیلی خوشحالم که امروز در این بازی پیروز شدیم.

 

1485105

 

نیمار

نیمار بازیکن ما است. او در چنین بازی‌هایی کاملا قابل اتکا است. در چنان لحظات تعیین‌کننده‌ای نیمار حتما باید در زمین باشد. او می‌تواند فشار را تحمل کند و از شخصیت قوی و اعتماد به نفس لازم برخوردار است که بتواند بارها و بارها زهر خود را به حریف بریزد. نیمار حتی زمانی که از نظر فردی در اوج نباشد در میدان حکم لوکوموتیو کشنده‌ای را دارد که قطار تیم را به حرکت درمی‌آورد.

 

دیدگاه‌ها