کد خبر : 1673555 | 22 اسفند 1398 ساعت 11:10 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس‌لرزه‌های کرونای روگانی

بازیکنان اینترمیلان هم قرنطینه شدند

در ایتالیا رسما اعلام شد که علاوه بر یوونتوس، حالا بازیکنان اینترمیلان هم به دلیل ابتلای دانیله روگانی به ویروس کرونا، قرنطینه خواهند شد.

بازیکنان اینترمیلان هم قرنطینه شدند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه نتیجه تست کرونای دانیله روگانی بازیکن یوونتوس مثبت اعلام شد در ایتالیا به صورت رسمی اعلام شد که بازیکنان یوونتوس به دلیل ابتلای او به ویروس، در قرنطینه قرار خواهند گرفت. اما امروز هم رسما اعلام شد که علاوه بر یوونتوس، بازیکنان اینترمیلان هم به همین دلیل در قرنطینه قرار خواهند گرفت.

 

باشگاه اینترمیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد تمرین‌ها و همه فعالیت‌های فوتبالی خود را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده و روندهای لازم را آغاز خواهد کرد.

 

1485120

 

در بیانیه باشگاه اینترمیلان آمده:" بعد از اعلام باشگاه یوونتوس مبنی بر اینکه نتیجه تست ویروس کرونای دانیله روگانی بازیکن‌شان مثبت اعلام شده، باشگاه اینترمیلان به این وسیله اعلام می‌کند که تمامی فعالیت‌های فوتبالی این باشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد. باشگاه در حال حاضر در حال اجرایی کردن همه تمهیدات و روندهای لازم است".

 

پیش از این باشگاه یوونتوس با اعلام خبر ابتلای بازیکنش به ویروس کرونا گفته بود:" نتیجه تست ویروس کرونای فوتبالیست ما دانیله روگانی مثبت اعلام شده ولی او در حال حاضر نشانه‌های این بیماری را ندارد. باشگاه فوتبال یوونتوس در حال حاضر طبق قانون همه روندهای قرنطینه را برای کسانی که با او در تماس بوده‌اند فعال کرده است".

 

1485121

 

اینترمیلان طبق برنامه قرار بود امشب در لیگ اروپا به مصاف ختافه برود ولی بعد از آنکه تیم اسپانیایی اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا به میلان سفر نخواهد کرد، این مسابقه توسط یوفا به تعویق افتاد.

 

دیدگاه‌ها