کد خبر : 1673566 | 22 اسفند 1398 ساعت 12:25 | 58K بازدید | 0 دیدگاه

ابرستاره‌ها هم از کرونا در امان نیستند

هراس یوونتوس از کرونا؛ رونالدو به تورین برنمی‌گردد

بعد از اعلام مثبت بودن تست کرونای دانیله روگانی، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در شهر زادگاهش مادیرای پرتغال خواهد ماند و فعلا به تورین برنخواهد گشت.

هراس یوونتوس از کرونا؛ رونالدو به تورین برنمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس اعلام کرد که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم فعلا در شهر زادگاهش، شهر مادیرا در پرتغال خواهد ماند و به تورین برنخواهد گشت. باشگاه یوونتوس بعد از برگزاری جلسه تمرین بازیکنان یوونتوس در روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد:" کریستیانو رونالدو امروز با یوونتوس تمرین نکرد. او در شهر مادیرا خواهد ماند و منتظر خبرهای بعدی درباره شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا خواهد ماند".

 

این خبر بعد از آن منتشر شد که باشگاه یوونتوس اعلام کرد نتیجه تست کرونای دانیله روگانی بازیکن این تیم مثبت بوده است.

 

1483786

 

رونالدو روز دوشنبه این هفته برای دیدار با مادرش شهر تورین را ترک کرده و راهی مادیرا، زادگاهش در پرتغال شده بود. مادر کریستیانو در اوایل ماه جاری میلادی دچار سکته مغزی شده بود. رونالدو بعد از حضور در دیدار یوونتوس با اینتر که روز یکشنبه پشت درهای بسته انجام شد به مادیرا سفر کرد.

 

باشگاه یوونتوس به رونالدو اجازه داده بود به مادیرا سفر کرده و به مدت سه روز در این  شهر بماند. ولی حالا با توجه به شرایط اعلام شده برای روگانی به نظر می‌رسد کریستیانو به این زودی‌ها به تورین برنخواهد گشت.

 

توتواسپورت مدعی شد با اینکه در حال حاضر کلیه سفرهای خارجی از مبدا ایتالیا یا به مقصد ایتالیا از طرف دولت این کشور ممنوع شده است ولی کریستیانو رونالدو پیش از این از دولت ایتالیا اجازه‌ای مخصوص دریافت کرده بود تا با هواپیمای جت شخصی خود از مادیرا به تورین پرواز کند. قرار بود رونالدو روز پنج‌شنبه امروز در تمرین یووه شرکت کند ولی با توجه به قرنطینه بازیکنان یوونتوس به دلیل کرونای روگانی حالا تصمیم گرفته شده که رونالدو فعلا در مادیرا باقی بماند.

 

 

دیدگاه‌ها