کد خبر : 1673572 | 22 اسفند 1398 ساعت 13:45 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

کیه‌ران تریپیر

بازی فیزیکی، استراتژی اتلتیکو در مقابل لیورپول

کیه‌ران ترپییر ستاره انگلیسی اتلتیکو مادرید می‌گوید یکی از برنامه‌های اتلتیکو برای مقابله با لیورپول در آنفیلد برخورد فیزیکی با خط اول بازی‌سازی و پاسکاری قرمزها بوده است.

بازی فیزیکی، استراتژی اتلتیکو در مقابل لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌ران تریپیر، ستاره سابق تاتنهام و بازیکن فعلی اتلتیکو مادرید بعد از پیروزی 3-2 این تیم اسپانیایی بر لیورپول دربازی دیشب دو تیم و صعود اتلتیکو به مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان می‌گوید یکی از تاکتیک‌های اتلتیکو برای این بازی برخورد فیزیکی با خط اول بازی‌سازی و پاسکاری لیورپولی‌ها بوده. تریپیر می‌گوید بازیکنان اتلتیکو می‌دانسته‌اند در صورتیکه خط بازی‌سازی لیورپول را به این شکل از کار بیندازند در ادامه فرصت‌هایی برای گلزنی به دست خواهند آورد.

 

1485142

 

تریپیر بعد از بازی دیشب در این باره گفت:" ما می‌دانستیم که بازی خیلی سختی در پیش داریم، حتی با اینکه بازی رفت را پیروز شده بودیم. لیورپول تیم فوق‌العاده‌ای است. ما باید در این بازی از نظر دفاعی قوی و مستحکم می‌بودیم، شکل تیمی‌مان را حفظ می‌کردیم و با لیورپولی‌ها فیزیکی درگیر می‌شدیم".

 

ستاره انگلیسی خط دفاعی اتلتیکو در ادامه گفت:" ما در خط دفاعی اتلتیکو می‌دانستیم که به این ترتیب شانس شکستن پرس سنگین فیرمینو، صلاح و مانه را پیدا خواهیم کرد. مهم این بود که پرس سنگین و خط پاسکاری آنها را بشکنیم. چون می‌دانستیم در این صورت گل نخواهیم خورد و در ادامه فرصت برای گلزنی پیدا خواهیم کرد".

 

1485141

 

تریپیر درباره فعالیت شدید دیگو سیمئونه در کنار خط در بازی دیشب دو تیم گفت:" ما هرگز تسلیم نمی‌شویم. ما همانطور که تمرین می‌کنیم، بازی می‌کنیم. کارهایی که سیمئونه امشب در کنار خط می‌کرد همان کارهایی است که همیشه در تمرین‌ها می‌کند".

 

دیدگاه‌ها