کد خبر : 1673627 | 22 اسفند 1398 ساعت 19:18 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

آزمایش کرونای بازیکنان بوشهری مثبت نشد؛

تعطیلی تمرینات شاهینی‌ها تا اطلاع ثانوی

سرپرست باشگاه شاهین بوشهر می گوید که به همه عوامل تاکید شده تا از مسافرت پرهیز کنند.

تعطیلی تمرینات شاهینی‌ها تا اطلاع ثانوی

به گزارش "ورزش سه"، خدا کرم ایزدپناه سرپرست باشگاه شاهین بوشهر در خصوص شرایط فعلی تیم اظهار داشت: متاسفانه شیوع بیماری ویروسی کرونا وضعیت و شرایط تیم‌ها را به هم ریخته و از دیدگاه ورزشی آنچه برای ما در این مقطع اهمیت دارد، سلامتی کادر فنی، بازیکنان و همه عوامل باشگاه است، که مخاطره برای هر فرد می تواند خانواده و جامعه پیرامون آن شخص را نیز با مشکلاتی مواجه کند.


ایزدپناه به تست پزشکی انجام شده روی بازیکنان شاهین اشاره کرد و گفت: با تلاش و پیگیری‌های کادر پزشکی تست و آزمایشات مختلفی در دو روز گذشته انجام شد تا از سلامت مجموعه اطمینان حاصل شود و به همه عوامل تاکید شد که از جابجایی و مسافرت خودداری کنند.


وی در ادامه افزود: ضمن تشکر از زحمات کادر پزشکی، با توجه به نتایج آزمایشات اعلام شده و به فضل پروردگار خوشبختانه کادر فنی، بازیکنان و عوامل در سلامتی کامل بسر می برند.


ایزدپناه در مورد چگونگی و زمان آغاز تمرینات نیز گفت: همانگونه که اعلام شده زمان آغاز رقابت‌ها دقیقا مشخص نیست و با توجه اطلاعیه شماره ۶ ستاد مقابله بیماری کرونا، تمرینات تیم فعلا تعطیل اعلام کردیم و منتظریم تا با کاهش شیوع کرونا و دستورالعمل های جدید برنامه ای برای تمرینات داشته باشیم و امیدوارم مردم نیز با رعایت اصول بهداشتی و حضور در منزل به کنترل و ریشه کنی این بیماری کمک کنند.

دیدگاه‌ها