کد خبر : 1673787 | 23 اسفند 1398 ساعت 23:15 | 197.5K بازدید | 236 دیدگاه

توقف لیگ، معرفی قهرمان یا تعویق بازی‌ها؟

قهرمان لیگ برتر چگونه انتخاب شود؛ نظر بدهید

لیگ برتر فوتبال ایران پس از شیوع کرونا تعطیل شد؛اتفاقی که امروز تقریبا همه فوتبال جهان را درگیر خود کرده و باعث ایجاد یک بحران بزرگ شده است.

قهرمان لیگ برتر چگونه انتخاب شود؛ نظر بدهید

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی سازمان لیگ و برنامه ریزان آن تلاش‌های متفاوتی را برای به دست آوردن راهی برای ادامه مسابقات انجام می‌دهند اما هنوز هیچ توافق قطعی در اینباره رخ نداده است.

 

در اینباره حتی کشورهای اروپایی نیز به نتیجه خاصی نرسیده‌اند و بعد از رفتار کج‌دار و مریز با ویروس کرونا، در نهایت حالا نظر بر این است که مسابقات فعلا به تعویق بیفتد تا در صورت کنترل این ویروس در اروپا، رقابت ها از نو دنبال شوند.


با این حال مسابقاتی منظمی مثل لیگ‌های بوندسلیگا، لالیگا، سری A، لیگ برتر انگلیس و ... به تعویق افتادند تا شاید در این فاصله زمانی اتفاقی در مسیر گسترش روز افزون این بیماری بیفتد.

 

جالب اینکه در ایران نیز موضوع به همین شکل پیش رفته؛ در ابتدا سازمان لیگ برتر اقدام به برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر کرد و اما بعد از مدتی با شیوع بیشتر ویروس، مسابقات را تعطیل کرد. این در شرایطی است که برخی از تیم ها تا به امروز با حضور تمامی نفرات مشغول به تمرین بودند تا در صورت آغاز مجدد رقابت‌ها در آمادگی نسبی باشند. با این حال بعد از چند برنامه ریزی کج دار و مریز در نهایت آنچه در حال حاضر مسلم است که در ایران تا اردیبهشت مسابقه‌ای برگزار نخواهد شد.

 

1485478

 

 

با این وصف راه های مختلفی پیش روی برنامه ریزان فوتبال ایران قرار دارد. یکی آغاز مجدد مسابقات از اردیبهشت (در صورت کنترل ویروس)، تعویق مجدد بازی ها از اردیبهشت به زمان دیگر (در صورت عدم کنترل ویروس)، توقف کلی مسابقات بدون معرفی قهرمان یا معرفی پرسپولیس به عنوان قهرمان این فصل لیگ برتر .

 

اما یک لحظه خود را جای برنامه ریزان فوتبال ایران قرار دهید و در اینباره شما تصمیم بگیرید؛ اگر برنامه ریزی دست شما بود کدام گزینه را فعال می‌کردید؟ "


- "برگزاری مسابقات"، "برگزاری با تاخیر مسابقات"، "یا توقف بازی‌ها با معرفی قهرمان" و "شاید هم تنها معرفی تیم‌های صعود کننده به لیگ قهرمانان بدون معرفی قهرمان".

 


نظر خود را پای همین مطلب کامنت کنید، نظرات شما در کمترین زمان و به سرعت منتشر خواهد شد و شاید راهگشای برنامه‌ریزان فوتبال ایران باشد.

 

دیدگاه‌ها