کد خبر : 1673653 | 22 اسفند 1398 ساعت 23:27 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

لاسک 0 - 5 یونایتد؛ کار صعود به اولدترافورد کشیده نشد

منچستر یونایتد امشب با ۵ گل حریف خود لاسک را در هم کوبید تا به نوعی صعود خود را به مرحله بعدی لیگ اروپا قطعی کرده باشد.

لاسک 0 - 5 یونایتد؛ کار صعود به اولدترافورد کشیده نشد

به گزارش "ورزش سه" منچستر یونایتد امشب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا مهمان لاسک اتریش بود؛ دیداری که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار شد و نهایتاً با نتیجه پرگل ۵-۰ به سود شیاطین سرخ خاتمه یافت.


بازی در دقایق ابتدایی کاملاً آرام دنبال شد اما با این وجود منچستریونایتد برتری نسبی بر بازی داشت و چند موقعیت نصفه و نیمه نیز ایجاد کرد اما در گلزنی موفق نبود.

 

در دقیقه ۲۴ بازی دنیل جیمز روی یک حرکت عالی فضای خوبی برای شوت زنی به دست آورد و ضربه ای را روانه دروازه کرد اما عکس العمل خوب دروازه بان لاسک مانع از به ثمر رسیدن گل اول منچستریونایتد شد.

 

1485285

 

در دقیقه ۲۸ بازی گل اول منچستریونایتد توسط اودیون ایگالو به ثمر رسید. ستاره نیجریه ای شیاطین سرخ روی پاس فوق‌العاده برونو فرناندز و با یک ضربه محکم و تماشایی از پشت محوطه جریمه لاسک دروازه این تیم را گشود تا گل اول تیمش را به ثمر رسانده باشد.

 

مهم ترین موقعیت لاسک در دقیقه ۴۰ نیمه اول به وجود آمد. مهاجم این تیم یعنی فریسر در یک موقعیت عالی قرار گرفت اما توپ او به شکلی فوق العاده توسط اریک بایی، مدافع منچستریونایتد، دفع شد تا بازی در نیمه اول با همان یک گل به سود شیاطین سرخ پایان یابد.

 

1485286

 

نیمه دوم با حملات و بازی هجومی تیم میزبان یعنی لاسک آغاز شد اما دفاع حساب شده منچستر یونایتد اجازه ایجاد فرصت را به تیم اتریشی نداد.

 

منچستر یونایتد در ادامه دوباره توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۵۸ این بار روی حرکت انفرادی و فوق العاده دنیل جیمز به گل دوم دست یافت. جیمز بعد از ورود به محوطه جریمه با حرکت در عرض و ضربه ای دقیق گل دوم منچستر یونایتد به ثمر رساند.

 

1485288

 

در دقیقه ۸۲ بازی گل سوم منچستر یونایتد توسط خوان ماتا به ثمر رسید. این ستاره اسپانیایی روی پاسخ فوق‌العاده فرد با دروازه لاسک تک به تک شد و با یک ضربه خوب گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

 

در دقیقه ۹۱ بازی منچستر یونایتد گل چهارم خود را توسط مهاجم جوانش یعنی میسون گرینوود به ثمر رساند. او روی یک حرکت از جناح چپ با دروازه‌بان لاسک تک به تک شد و با یک ضربه خوب گل چهارم منچستر یونایتد را به ثبت رساند.

 

این اما پایان کار نبود و طوفان تیم اوله گنار سولسشر ادامه داشت. در دقیقه ۹۳ بازی آندریاس پریرا روی یک شوت از پشت محوطه جریمه و بعد از اشتباه دروازه بان لاسک گل پنجم منچستر یونایتد را به ثمر رساند تا کار صعود شیاطین سرخ به مرحله بعد در همین بازی رفت قطعی شود.

 

1485287

دیدگاه‌ها