کد خبر : 1673664 | 23 اسفند 1398 ساعت 01:08 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: یک ۹۰ دقیقه فوق العاده را پشت سر گذاشتیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد بازیکنانش در بازی امشب تمجید کرد.

سولسشر: یک ۹۰ دقیقه فوق العاده را پشت سر گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بسیاری از بازی های اروپایی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود، منچستر یونایتد امشب و در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ اروپا به مصاف لاسک اتریش رفت و در نهایت موفق شد با ۵ گل حریفش را درهم بکوبد؛ موضوعی که باعث شد شیاطین سرخ از حالا خودشان را در مرحله بعدی رقابت را ببینند.

 

اوله گنار سولسشر در پایان بازی گفت: " شما می‌توانید بگویید که این ارائه یک نمایش حرفه ای از تیم بود. همه چیز از جمله پاس ها، دویدن و حرکات تیم عالی بود‌. فکر می‌کنم که هر چیزی را از شاگردانم خواسته بودم انجام دادند و یک ۹۰ دقیقه فوق العاده را پشت سر گذاشتیم.

 

ما بازیکنان با اعتماد به نفس بالایی در اختیار داریم و هر بار انتخاب ترکیب اصلی برایم دشوار تر می شود. ما امروز چند تغییر ایجاد کردیم و برخی بازیکنان واقعا از فرصت خود استفاده کردند و این موضوع باعث می‌شود به بازیکنان اصلی برای رقابت کردن فشار وارد شود."

 

 

1485284

 

 

سولسشر در ادامه گفت: " در نیمه دوم آن ها چند موقعیت بسیار خوب داشتند اما ما به خوبی دفاع کردیم. در نیمه اول نیز لاسک یک موقعیت بسیار خوب داشت که توسط اریک بابی دفع شد بنابراین فکر می‌کنم که فقط مهاجمان خوب عمل نکردند و مدافعان نیز عالی بودند."

 

سولسشر درباره وضعیت آینده پل پوگبا نیز گفت: " پل بازیکن ماست. هنوز دو سال دیگر از قرارداد او باقی مانده است. همچنین یک سال دیگر نیز می تواند قراردادش تمدید شود. بله شما می توانید انتظار داشته باشید که پوگبا فصل آینده هم همین جا باشد."

دیدگاه‌ها