کد خبر : 1673682 | 26 اسفند 1398 ساعت 23:45 | 278.4K بازدید | 1 دیدگاه

در سراسر جهان: قرنطینه علیه کرونا

گزارش زنده: 19 علیه 11؛ زنده‌باد فوتبال

بحران جهانی کرونا تاثیر عمیقی بر رشته فوتبال گذاشته و باعث تعطیلی بسیاری از مسابقات و لیگ های معتبر دنیای فوتبال و البته کل ورزش شده است.

گزارش زنده: 19 علیه 11؛ زنده‌باد فوتبال

 

به گزارش "ورزش سه"، از بعد از ظهر پنجشنبه، همه‌گیری جدید ویروس کرونا بیش از 124000 نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده و بیش از 4600 کشته بر جای گذاشته است. این ویروس در چندین کشور جهان شیوع یافته و بر فوتبال بین المللی تأثیر گذاشته است.


 یوفا سه شنبه آینده جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس برگزارمی‌کند تا برای تعیین مسیر مسابقات اروپا تصمیم بگیرد. بازی های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در پشت دروازه بسته برگزار شد یا به تعویق افتاد. مسابقات قهرمانی در ایتالیا و پرتغال به طور نامحدود به حالت تعلیق درآمد. در کشورهای دیگر مانند انگلیس ، آلمان و فرانسه چندین دوره به تعویق افتاده است. باتوجه به میزان تأثیر این ویروس بر ورزش، از این پس می توانید با کلیک روی این خبر، پوشش بی نظیری از پیامدهای بیماری همه گیر را دنبال کنید.

 


- این پست لحظه به لحظه به‌روزرسانی می‌شود:

 

 

01:30- به ادعای لس‌آنجلس تایمز، کوین دورانت یکی از چهار بازیکنی است که از تیم بروکلین‌‌نت به ویروس کرونا مبتلا شده است. پیش از این وب‌سایت رسمی  NBA خبر ابتلای ۴ بازیکن تیم بروکلین‌نت به ویروس کرونا را رسما تایید و اعلام کرده بود.  

 

1486273

 

 

 

21:57- طبق اعلام رسمی باشگاه یوونتوس، تست کرونای "بلیز ماتویدی" بازیکن فرانسوی این تیم مثبت اعلام شده است.

 

1486258

 

 

21:45- یوفا رسما اعلام کرد درصورت بهبود شرایط و کنترل ویروس کرونا، مسابقات لیگ‌های داخلی، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا حداکثر تا پایان ماه ژوئن (تیر) به پایان خواهد رسید

 

1486255

 

 

20:00- رقابت‌های تنیس رولند گاروس هم بدلیل جلوگیری از شیوع کرونا به تعویق افتاد. این بازی ها که قرار بود پیش از اوایل خردادماه آغاز شود، با سه ماه تاخیر و به شهریور ۹۹ منتقل شده است.

 

 

1486241

 

 

19:30- رقابت‌های پلی‌آف یورو ۲۰۲۰، هم که قرار بود ماه آینده برگزار شود با اعلام اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) تا ما ژوئن ۲۰۲۰ (تیرماه ۹۹) به تعویق افتاد.

 

 

19:00- سادیو مانه، ستاره تیم فوتبال لیورپول، برای کمک به درمان بیماران کرونایی مبلغ "۴۱ هزار پوند" به کمیته ملی مبارزه با این بیماری در سنگال اهدا کرده است.

 

 

18:25- رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ که قرار بود در آرژانتین و کلمبیا برگزار شود، انجام نخواهد شد.

 

 

1486226

 

 

 18:20- با لغو یورو، یوفا در حال برنامه ریزی جدید تورنمنت های اروپایی نظیر چمپیونزلیگ و لیگ اروپاست.


 بدین ترتیب تاریخ جدید فینال لیگ اروپا به چهارم تیر و تاریخ فینال لیگ قهرمانان اروپا به هفتم تیر تغییر می کند و یک ماه عقب می افتد.

 

 

16:30 - دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید با انتشار ویدئویی از خودش در منزلش نشان داد که سخت و جدی تمرین می کند. دنی این ویدئو را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است و به نظر می رسد که او هم مثل بقیه بازیکنان نمی خواهد آمادگی خود را از دست بدهد چرا که به احتمال فراوان ، از اواسط اردیبهشت ادامه فصل از سر گرفته می شود و همه بازیکنان باید آمادگی کامل قرار داشته باشند.

 

 

15:10  - این هم ویدیوی مهدی امیری، اینفلوئنسر ساکن بلژیک که قبلا موبایل خود را قربانی روپایی زدن در شرایط سخت کرده بود و این بار چیزی گران قیمت تر و مهم تر از موبایل در شرایط فعلی (دستمال توالت!) را قربانی کرده است!

 

1486212

 

15:20 - کالم هادسن اودوی بازیکن تیم چلسی و یکی از اولین مبتلایان به کرونا، ویدیویی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که با شدت مشغول تمرین خانگی روی دوچرخه است. تصاویری به نشانه سلامتی این بازیکن جوان تیم چلسی.

 

16:00 - خسوس سرمربی تیم فلامینگوی برزیل که خبر ابتلایش به کوود 19 هنوز به صورت قطعی درگیر این بیماری نشده و برای آزمایش دوم باید یک هفته صبر کند.

 

۱۵:۰۰ - اگر رقابت های لیگ برتر در خرداد ماه دوباره به راه بیفتد و لیورپول قهرمان رسمی این تورنمنت شود، سرخ ها جام قهرمانی را در تیر ماه با کیت جدید نایکی بالای سر خواهند برد که طبق قرارداد قرار است جانشین کمپانی نیوبالانس، تامین کننده لباس لیورپول بشود. اتفاقی که به ضرر اسپانسر پیشین لیورپول خواهد بود اما قرارداد مطابق با قیود زمانی است.

 

۱۴:۳۱ - بخش مدیای فیفا با انتشار ویدیویی با حضور چهره های شاخصی مثل آرسن ونگر، مائوریسیو پوچتینو و جیانی اینفانتینو به آموزش راهکارهای مقابله با ویروس کرونا در قالب یک ویدیو پرداخته است.

 

1486197

 

۱۳:۰۰ - سسک فابرگاس ستاره سابق بارسلونا و چلسی، با انتشار یک ویدیو در صفحه توییترش، جنجالی به پا کرده است. ویدیوی سسک، یک محتوای طنز آمیزی دارد و به بی حوصلگی خود و همسایگانش در روزهای قرنطینه برمی‌گردد. زمانی که او با انرژی به بالکنی می‌آید و سلام می‌دهد اما با واکنش تند آن ها مواجه می‌شود. این ویدیوی با مزه در توییتر بیش از ۷ هزار بار ریتوییت شده است. 

 

1486193

 

۱۴:۰۰ - کوزو تاشیما رییس فدراسیون فوتبال ژاپن را باید به فهرست افرادی که تست کرونای آن ها مثبت درآمده اضافه کنیم. دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال ژاپن گزارش داد که رییس تاشیما به دلیل کرونا در قرنطینه کامل قرار خواهد گرفت. ژاپن از اولین کشورهایی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ فوتبال خود را عقب انداخت. اما ظاهراً اقدامات بهداشتی رییس فدراسیون از حفظ او از این ویروس کافی نبوده است.

 

۱۴:۲۰ - باشگاه هرتابرلین آلمان اعلام کرد به دلیل مثبت شدن تست یکی از بازیکنانش، کل تیم را ایزوله کرده است.

 

1486192

 

ساعت ۱۲:۳۰ - برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس با انتشار تصویری با ماسک در صفحه اینستاگرامش، از جدی شدن موضوع کرونا حتی در کشور عمان خبر داد. جالب این که اردوی تیم ملی عمان باوجود تعطیلات لیگ این کشور برقرار مانده است.

 

 

1486164

 

 

 

1486110

 

23:30-درخواست کیکه ستین سرمربی بارسلونا از همه مردم:در خانه بمانید و به قطع زنجیره ابتلا کمک کنید.

 

23:03-قرنطینه! به گفته رئیس جمهوری فرانسه از فردا به مدت حد اقل ۱۵ روز هر گونه حضور در فضای عمومی در سرتاسر فرانسه جز برای موارد ضروری ممنوع بوده و جریمه خواهد داشت. او چند بار تکرار کرد «ما در وضعیت جنگ با این اپیدمی هستیم» و تصریح نمود که هرگونه پیاده‌روی، دیدار خانوادگی، گردهمایی و حضور بی‌مورد در خیابان‌ها و مکان‌های عمومی از این پس ممنوع خواهد بود.

 

 

1486101

 

22:56- هم تیمی بانمک لوتارو مارتینز ستاره تیم اینتر در روزهای قرنطینه .

 

 

1486100

22:55-ستاره های فوتبال جهان نگران فوتبال  وضعیت فوتبال. تعطیلی این رشته ورزشی جهان را تحت تاثیر خود قرار داده ....

 

1486099

 

22:50- علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی تیم برایتون به چالش در خانه بمانید پیوست.او با روپایی و ضدعفونی کرد دستها  کار خود را پیش می برد.

 

 

1486095

10:40-کریستین ویه‌ری ستاره سابق تیم ملی ایتالیا  خود را در جال تمیزکاری و خانه تکانی . کارتونی که در صفحه اینستاگرام این بازیکن منتشر شده.

 

1486094

22:35-دونوان میچل، ستاره یوتا جاز مدعی شد علیرغم مثبت بودن تست کرونا هیچ نشانه ای از عفونت را حس نمی کند و در حقیقت بر خلاف ادعاها فردا به زمین بسکتبال بازخواهد گشت.این بازیکن 23 ساله پس از ارائه اطلاعاتی  مختصر در رسانه های اجتماعی، در روزهای گذشته  شرح کوتاهی از شرایط خود را با گفتن عبارت "صبح بخیر آمریکا" - از قرنطینه - داده و مدعی شد کاملا سالم است.

 

 

1486092

 

22:14-لیگ حرفه ای بیس بال آمریکا مبلغ یک میلیون دلار برای مبارزه با کرونا اختصاص داد.

 

 

1486093

 

22:10- تصویری  زیبا و شاد از یک قرنطینه کرونایی در پشت بام به سبک ایرانی . (عکس از ایرنا)

 

 

22:02-تیم های ایتالیایی امروز از طریق ویدئو کنفرانس با یکدیگر جلسه داشته اند. خروجی جلسه : ممکن است در تاریخ 9 می(45 روز دیگر) مسابقات سری آ دوباره پیگیری شده و تا اواسط ماه جولای(تیرماه) ادامه یابد.

 

1486085

 

22:00-ادریس البا بازیگر مشهور هالیوود اعلام کرد که تست کرونای او مثبت شده و به قرنطینه کامل خواهد رفت.او مشهور ترین مبتلا به کووید 19 روز دوشنبه در سراسر جهان است.

 

 

 

 

1486084

 

21:55-دانیله روگانی بازیکن کرونایی یوونتوس می گوید در روزهایی که مجبور شده در خانه بماند کل نت فلیکس را جویده و تمام کرده و سریال و فیلمی برایش باقی نمانده است!

 

1486083

 

21:49- این هم از چیزهایی که قبل از بجران کرونا باور نمی کردیم.قهرمان موتورسواری کوهستان اسپانیا در ویلای شخصی اش در حال موتورسواری و تمرین با وسایل خانه مثل صندلی و تخت خواب و غیره است. با دود موتور چه کار می‌کنی استاد؟

 

 

1486082

 

21:43- اگر حرف تباس رییس لالیگا ملاک باشد لالیگا امسال به پایان خواهد رسید. البته نقل قولهای جدیدی از او منتشر شده که ضد این مصاحبه است که امروز روی جلد مارکا رفته . مشکل بزرگ ضرر مالی است. اگر لالیگا متوقف شود 900 میلیون یورو خسارت به تیمهای این لیگ وارد خواهد شد.

 

 

1486081

 

21:41-مرتضی پورعلی گنجی در مکافات قرنطینه خانگی به روپایی با دستمال توالت روی آورده. کالایی که کمبود آن در همه جهان حس می‌شود. این پست پورعلی تا الان نزدیک به 50 هزار لایک گرفته.

 

21:40- اگر بحران کرونا ادامه داشته باشد، گفته می شود که تیم های لالیگا روی هم 679 میلیون یورو ضرر می کنند: 549 میلوین از حق پخش، 88 میلیون از حق عضویتف 42 میلیون از بلیت فروشی.طبیعتا بخش قابل توجهی از این ضرر متوجه باشگاه های بزرگ نظیر رئال مادرید و بارسلونا خواهند بود. بارسا حدود 160 میلیون یورو ضرر می کند و رئال مادرید 150 میلیون یورو.

 

 

 

17:30- تیم فوتبال بوتافوگو برزیل هم در اعتراض به برگزاری بازی های فوتبال در این کشور، مشابه آنچه که بازیکنان گرمیو انجام دادند، با استفاده از ماسک وارد میدان شدند. این تیم در دیدار شب گذشته با گل کیسوکه هوندا، بازیکن با تجربه تیم ملی ژاپن که به تازگی به این تیم پیوسته است مقابل حریف خود بانگو با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

 

 

1486052

 

 

 

17:15- جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت در ستاد عالی پیشگیری و مقابله با کرونا: درباره شروع لیگ برتر فوتبال و سایر لیگ های ورزشی کشور در نیمه فروردین سال آینده می شود تصمیم گیری کرد و الان نمی توان اظهار نظری کرد.

 

 

16:45- رقابت‌های اسبدوانی در بریتانیا که پیش از این با حضور انبوه تماشاگران برگزار می شد، از روز پنج‌شنبه تا دو هفته آینده پشت درهای بسته پیگیری خواهد شد.

 

 

16:15- این هم تصویری از امید اول گلزنی تیم بایرن مونیخ و آقای گل حال حاضر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و بوندس لیگا، «لوا» در روزهای قرنطینه هم دست از تمرین نکشیده وبه این ترتیب با فرزند

خردسال خود مشغول به انجام تمرینات بدنسازی است.

 

1486040

 

 

 

16:00- برنامه دوپل‌پاس از شبکه تلویزیونی اشپرت آینس آلمان که همواره با حضور علاقه‌مندان به فوتبال برگزار می‌شد، با توجه به شیوع ویروس کرونا تنها با حضور کارشناسان فوتبال آلمان از جمله اشتفان افنبرگ، هافبک سابق تیم بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان روی آنتن رفت.

 

 

1486041


 


15:10- رییس جنجالی باشگاه هوفنهایم، ناگهان تبدیل به قهرمان مبارزه با ویروس کرونا شده است. او در توییتی که باشگاه هوفنهایم دقایقی پیش منتشر کرده اینطور نوشته: «اگر ما در آینده نزدیک در تولید یک واکسن مؤثر برای مقابله با ویروس کرونا موفق باشیم، این امر نه برای کمک و محافظت از مردم آلمان و اروپا که برای تمام مردم دنیا خواهد بود. نمادی برای همبستگی.»

 

 

1486022

 

14:30- چالش گرانیت ژاکا، بازیکن تیم آرسنال. ضدعفونی کردن دست‌ها و زدن ضربه سر در زمان مقرر با موفقیت کامل.

 

 

1486023

 

 

 

 

14:25: ویدیو عجیب صفحه اینستاگرام 433 از لحظه بازگشایی یک فروشگاه بزرگ در هلند. مردم برای خرید اقلام روی زمین تکل می‌روند!

 

 

1486014



 

 

14:20- عماد رضا، ستاره سابق تیم سپاهان و تیم ملی عراق که مالکیت یک هتل در شهر کربلا در اختیار دارد، اعلام کرد تمامی خدمات این هتل جهت درمان و بهبودی بیماران مبتلا به کرونا در اختیار این بیماران قرار گرفته است.

 

 

1486021

 

 

 

14:00- "منطقه صفر"، تیتر درشت روزنامه موندو دپورتیوو که با دیمیتریو آلبرتینی و فابیو کاناوارو دو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا درباره اوضاع‌شان مصاحبه کرده است. کاناوارو با تیم گوانگو در چین به سر می‌برد و آلبرتینی در کنار خانواده و در منزل در قرنطینه خانگی حضور دارد.

 

1486009

 

 

13:28- روزنامه سان در صفحه اول خود از طرحی که یوفا برای برگزاری و اتمام لیگ قهرمانان اروپا داشته پرده برداشته. برگزاری مجتمع رقابت ها از نیمه نهایی. ۴ تیم، ۵ روز و یک استادیوم.

 

 

1485997

 

 

13:23- اوکی دیاریو گزارش داده است که کادر بدنسازی رئال مادرید به بازیکنان توصیه کرده که در خانه بیش از هر چیزی تمرینات هوازی انجام بدهند.
از سویی بدنسازان به بازیکنان رئال مادرید گفته اند که نیازی نیست که تمرینات عضلانی انجام بدهند و حجم عضله اضافه کنند چرا که حالا که تیم در کوران رقابت نیست، عضله اضافه کردن می تواند سرعت بازیکنان و واکنش هایشان را کم کند.(مرجع خبری رئال مادرید)

 

 

12:53- ستارگان NBA که به خاطر ابتلای چند بازیکن در تعطیلی اجباری هستند، دستمزد کارگران پاره‌وقت سالن‌های بسکتبال در روزهای آینده را تقبل کرده‌اند. در عین حال استفن کری، ستاره گلدن‌استیت با همکاری یک مؤسسه خیریه یک میلیون وعده غذایی برای دانش‌آموزانی تدارک دیده که به خاطر تعطیلی مراکز آموزشی در آمریکا از دو وعده غذای روزانه در مدرسه محروم شده‌اند. رودی گوبر از «یوتا جز» که اولین بازیکن مبتلا به کرونا در NBA است هم 500 هزار دلار به مبتلایان این ویروس و مراکز درمانی آمریکا و فرانسه اهدا کرد.

 

 

12:50- تیتر اول روزنامه کوریره دلو اسپورت خطاب به باشگاه های ایتالیایی : تمرینات را متوقف کنید!

 

1485989

 

 

12:30 - مشخص نیست که لالیگا چه زمانی به حالت سابقش برمی‌گردد، در این میان اما این وقفه یک عده را خوشحال خواهد کرد. مصدومانی که اکنون خانه‌نشین هستند و امیدی به رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ نداشتند حالا می‌توانند امیدوار باشند که از فرصت پیش آمده، برای بالا بردن سطح آمادگی جسمانی‌شان و بازگشت برای کمک به تیم‌های‌شان استفاده کنند. مارکو آسنسیو، ادن هازارد، مکس گومس، فرناندو، موراتا و توماس پینا از این دسته بازیکنان هستند.

 

 

12:00 - مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با اینکه تصمیم‌گیری درباره این موضوع را بر عهده سازمان لیگ می‌داند اما توصیه خود را در این رابطه این طور مطرح می‌کند: «تا زمانی که وضعیت خطر و ریسک ویروس کرونا برای ورزشکاران وجود داشته باشد، نمی‌توانیم ریسک برگزاری مسابقات را بپذیریم. حتی اگر برگزاری مسابقات به بهای ابتلای یک نفر از مجموعه فوتبال باشد، به نظر من برگزاری لیگ، اشتباهی نابخشودنی است. شما به آمار تلفات توجه کنید. در حال حاضر آرتتا، سرمربی آرسنال، تیم مورد علاقه من به این ویروس مبتلا شده است! حتماً باید در لیگ ما یک نفر مبتلا شود تا درباره تعطیلی لیگ به قطعیت برسیم؟ بهترین راه این است که لیگ تعطیل شود و ما لیگ نوزدهم را دوباره برگزار کنیم. این بهترین راه است.»(ایران ورزشی)

 

 

11:30-روزنامه ابولای پرتغال در انتظار تصمیم نهایی یوفا درباره برگزاری احتمالی یا تعویق قطعی رقابت های یورو2020. پرتغال و سایر لیگ های اروپایی روز سه شنبه منتظر تصمیم یوفا در مورد یورو و لیگ قهرمانان هستند، جایی که تنها چهار سناریو در جدول وجود دارد.

 

1485982

 

11:00- پل پوگبا با این پست اینستاگرامی روز تولدش را آغاز کرده. با هشداری درباره کرونا و همه‌گیری جهانی این بیماری و لزوم رسیدگی به کودکان. او اعلام کرده قصد دارد مبلغ 27 هزار پوند را به سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با کرونا اهدا کند.

 

1485980

 

10:30 - جی‌جی واینالدوم هافبک لیورپول همچنان به قرنطینه وفادار است. بازی تنیس روی میز یکی از مهمترین تفریحات او در این شرایط است.

 

1485981

 

10:00- روزنامه آس با عکسی از اسکوییل گارای بازیکن والنسیا و آخرین مبتلای مشهور به کرونا صفحه اول خود را بسته و تیتر زده: لالیگا مسری است!

 

1485976

 

23:15- استیو کر مربی تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز، به انتقاد از دانلد ترامپ و دولتش در برخورد با ویروس همه گیر کرونا پرداخت. کر گفت: "با وجود امکانات و بینشی که در کشور ما وجود دارد ما در روزهای شروع حمله کرونا کار خاصی نکردیم. ما گستردگی دامنه آن را نادیده گرفتیم. البته هنوز هم  همه فرصت دارند کاری مفید انجام دهند اما واقعاً ناامیدکننده بود که به خصوص در آغاز هیچ گونه اطلاعات مفیدی برای درک خطر واقعی پدیده و دستورالعمل های لازم برای مقابله با آن به صورت جمعی و فردی وجود نداشت. "

 

 

23:10- لبرون جیمز سوپراستار لیکرز در حال حاضر مشغول بازی نیست و در خانه وقت می‌گذراند. او یک ویدئو منتشر کرد که در آن او و سایر ستارگان NBA از جمله کاوهی لنرد، جیمز هاردن، جا مورانت در حال بازی هستند.

 

 

۲۲:۴۵- بازیکنان تیم گرمیو برزیل با استفاده از ماسک در بدو ورود به میدان در مسابقات داخلی این کشور اعتراض خود را به برگزاری بازی‌ها نشان دادند.

 

1485921

 

 

۲۲:۱۵- این هم ستاره جوان تیم بارسا، آنسو فاتی که ترجیح داده به این شکل روزهای ابتدایی قرنطینه را در کنار اعضای خانواده‌اش سپری کند.

 

1485923

 

 

 

۲۱:۰۰- مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، از در اختیار گذاشتن برخی سالن‌های ورزشی استان مازندران به دانشگاه علوم پزشکی این استان، به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونا خبر داد.

 

 

1485899

 

 

 

۱۸:۳۰- باشگاه والنسیا با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد ۵ نفر از اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم  به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

 

 

1485888

 

 

 

۱۷:۳۸- یوردی آلبا، بازیکن تیم بارسلونا هم با انتشار فیلمی از فوتبال بازی کردن خود در خانه مردم را به ماندن در خانه دعوت کرد.

 

1485867

 

 

 

17:40- صفحه رسمی فدراسیون فوتبال سوییس تایید کرد که تست کرونای دومنیک بلان، رییس این فدراسیون مثبت اعلام شده است.

 

 

1485857 

 

 

17:21- ترشتگن، گلر آلمانی بارسلونا هم تصاویر تمرینات اختصاصی خود در خانه را منتشر کرده است.

 

1485856

 

 

 

 

17:06- بسیاری از ورزشکاران با شیوع ویروس کرونا اوقات فراغت شان را با انجام کارهای ساده پشت سر می گذارند. حساب بسیار محبوب (فوتبال) 433 مخصوصاً در اینستاگرام در حال شکار ورزشکاران در چالش در خانه بمانید است. این تصویر به ماتیاس دی لیخت اختصاص دارد که مشغول روپایی زدن با یک دستمال توالت است!

 

 

1485849

 

 

 

۱۷:۱۰- پیام اسکوییل گارای: مشخص است که من سال 2020 را بد شروع کردم. البته این درست که تست من مثبت شده اما احساس خوبی دارم و اکنون فقط باید به مسائل  بهداشت توجه داشته باشم.

 

 

1485848

 

 

 

۱۷:۰۰- جان اوبی میکل (ترابزونسپور) و رادامل فالکائو (گالاتاسارای) می خواهند فدراسیون فوتبال ترکیه با پیروی از بسیاری از کشورهای اروپایی فوراً لیگ را متوقف کند. این دو ستاره نیجریه و کلمبیایی در اینستاگرامشان درباره شیوع ویروس کرونا ابراز نگرانی کرده اند.

 

 

1485847

 

 

 

16:30: این هم عکسی از ویدئویی که دیروز دیبالا منتشر کرد مهاجم یوونتوس در حال آشپزی خانگی. دهانتان آب نیفتد!

 

1485836

 

 

16:15: تصاویر داگلاس کاستا هافبک برزیلی یوونتوس که در محل اقامت خود برروی چمن مصنوعی روف گاردن زیبایش به تمرین فوتبال مشغول است.

 

1485835

 

 

 

16:00: راموس تمرینات خود را بعد از تعطیلی مسابقات رها نکرده است. او روی تردمیلی با شیب و سرعت به خصوص مشغول تمرین است تا همچنان فرم خود را حفظ کند.

 

1485837

 

 

 

۱۵:۴۳- شوخی ترول فوتبال با زلاتان: تست زلاتان ابراهیموویچ برای ابتلا به ویروس کرونا مثبت شده. پزشکان هم‌اکنون ویروس را برای ۱۴ روز در قرنطینه قرار داده‌اند. به فکر ویروسیم و برای بهبودیش دعا می‌کنیم.

 

 

1485830

 

 

 

۱۵:۱۸- پارما راهی را ابداع کرده که بتونه به خانواده‌ها در قرنطینه کمک کند؛ هافبک این تیم ماتئو اسکوزارلا قرار است برای کودکان قصه‌ی قبل از خواب بخواند.

 
این باشگاه در توییتر خود نوشته: "روزهای غریبی است و ما واقعاً می‌خواهیم در کنار یکدیگر باشیم، چرا که وقتی متحدیم قوی‌تر هستیم. 


پس زود به پدر و مادر خود بگویید که ما یک ایده داریم: چطوره که ماتئو اسکوزارلا امشب برای شما یک قصه‌ی قبل از خواب بخواند؟"

 

 

۱۵:۱۱- زیون ویلیامسون، بسکتبالیست 19 ساله‌ی عضو تیم نیواورلینز پلیکانز اعلام کرده که پرداخت دستمزد همه کارکنان اسموتی کینگ سنتر، ورزشگاه خانگی این تیم در NBA را به مدت حداقل 30 روز برعهده می‌گیرد.


در پی شیوع کرونا و تعطیلی لیگ‌های ورزشی از جمله NBA کارکنان بخش‌های مختلف مربوط به این لیگ‌ها نیز از کار بیکار شده‌اند و در تامین مخارج خود دچار مشکلند. 


این عمل خیرخواهانه و انسان‌دوستانه‌ی ویلیامسون که تنها ۱۹ سال دارد بسیار تحسین شده و امید است که سرمشق دیگر ستارگان بزرگ جهان ورزش قرار بگیرد.

 

 

1485816

 

 

 

۱۵:۱۰- سایت فوتبال ایتالیا در خبری اعلام کرد احتمالا رقابت‌های سری آ در انتهای ماه ژوئن (تیرماه) دوباره به راه خواهد افتاد. این اتفاق پس از آغاز روزهای قرنطینه و خوش بینی مقامات این کشور به ریشه‌کن شدن کرونا در این کشور است.

 

 

۱۵:۰۵- طراح و معمار ورزشگاه لوییچی فراریس جنوا، ویتوریو گریگوتی، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. این معمار مشهور ایتالیایی در هنگام مرگ ۹۲ سال داشت.

 

 

15:02- محسن ربیع خواه بازیکن پرسپولیس: همه باید تلاش کنیم تا در کنار هم از این برهه زمانی سخت عبور کنیم و با ماندن در خانه سلامت خود و خانواده هایمان را در اولویت قرار دهیم.

 

 

15:01- با گسترش شیوع ویروس کرونا در اسپانیا و توقف برگزاری رویدادهای ورزشی، بسیاری از باشگاه های فوتبال این کشور از جمله بازیکنان تیم رئال مادرید با پیوستن به پویش "در خانه بمان" و "من در خانه می مانم" از مردم خواستند با کاهش فعالیت های درون شهری، دولت و کادر درمانی را در مسیر کنترل و مهار این ویروس یاری دهند.

 

 

۱۴:۵۸- این هم تصویری از لوییز همیلتون قهرمان مسابقات فرمول یک جهان که با لغو گرندپری اتریش برای روی فرم ماندن روی به ورزش سنگنوردی آورده است. فرمول یک یکی از ورزش های مهمی است که با بحران پیش آمده کرونا فعلا مسابقات خود را به تعویق انداخته است.

 

 

1485811

 

 

 

۱۴:۵۵- فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار ویدیویی با هشتگ "در خانه بمان"  از مردم خواست تا از حضور در خیابان ها پرهیز کرده و اقدامات دولت و کادر درمانی در جهت کنترل و مهار ویروس کرونا در کشور را اثربخش سازند.  در ویدیوی منتشر شده که لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون و همچنین لوئیس انریکه بازیکن سابق تیم فوتبال اسپانیا نیز حضور دارند، مربیان با جملاتی از قبیل  "به خاطر همه در خانه بمان"، "عمل کردن به توصیه های مسئولان بسیار ضروری است"، "این مسابقه در خانه برگزار خواهد شد"، "باید به توصیه ها عمل کنیم تا هر چه سریع تر از این بحران خارج شویم"، "در شرایط حاضر، ما باید یک تیم شویم"، "مسئولیت پذیر باش و در خانه بمان" همراهی خود با مردم را اعلام کردند.

 

 

1485812

 

 

 

۱۴:۴۵- اولین بازیکن مبتلا به کرونا از لالیگا؛ ازکیل گارای، بازیکن تیم والنسیا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد تست کرونا او مثبت اعلام شده است.

 

 

1485807

 

 

 

۱۴:۳۰- جوزپ ایلیچیچ توپ بازی خود از دیدار آتالانتا برابر والنسیا در چمپیونزلیگ را به نشانه‌ی قدردانی از پزشکان و پرستارانی که در بحبوحه‌ی شیوع ویروس کرونا مشغول کار هستند، به بیمارستانی در برگامو اهدا کرد.

 

 

1484627

 

 

 

۱۳:۴۵- لورنزو اینسینیه، کاپیتان تیم ناپولی، ۹۰ هزار یورو به بیمارستان هایی که مشغول مبارزه با ویروس کرونا هستند اختصاص داد و طی یک پیام اینستاگرامی از هواداران فوتبال خواست خانه‌های خود را ترک نکنند و جنگ دسته جمعی با ویروس کرونا را ادامه دهند.

 

 

1485797

 

 

 

۱۳:۰۰- تست سلامتی در مسابقه روز گذشته زنیت مقابل یورال در سنت پترزبورگ پیش از ورود برگزارکننده‌گان به داخل زمین. مسابقات فوتبال لیگ برتر روسیه همچنان در حال برگزاری است.

 

 

1485796

 

 

 

۱۲:۴۵- تصاویر عجیب از مسابقات اسبدوانی یوتوکسر در انگلیس که دیروز با حضور ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد. این در حالی است که رقابت‌های فوتبال در دسته برتر، چمپیونشیپ تا لیگ ۵ و ۶ به حالت تعلیق درآمده است.

 

1485792

 

1485793

 

 

 

۱۲:۰۰- اخباری جدی مبنی بر برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در دسامبر آینده (آذرماه) وجود دارد و مسابقات به احتمال فراوان تا آن زمان به تعویق خواهدافتاد.

نکته مهم برنامه‌ریزی جدید فصل فوتبال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ و ۲۰۲۰-۲۰۲۱ در سراسر کشورهای اروپایی است.

 

 

۱۱:۰۵- روزنامه گاتزتادلواسپورت: اسکودتو تابستان به صاحبش می‌رسد. این بدان معناست که برنامه‌ریزی سری‌آ برای انجام مسابقات در خرداد ماه آینده است.

 

 

1485762

 

 

 

۱۱:۰۳- تیتر اول روزنامه اکیپ  مثل روز گذشته به خداحافظی مارتین فورساد قهرمان افسانه‌ای بیاتلون جهان اختصاص دارد که دیروز تحت تاثیر ویروس کرونا غریبانه رقابت‌های ورزشی را وداع گفت. او شایسته خداحافظی بهتری بود که شرایط بحرانی جهان از او دریغ کرد.

 

 

1485764

 

 

۱۱:۰۱- تیتر یک روزنامه موندو نقل قول‌ها و خبرهای ستارگانی است که جملگی سابقه بارسلونایی دارند. دیه گو مارادونا، لیونل مسی، نیمار جونیور و رونالدینیو.

مسی و مارادونا از ویروس کرونا گفته اند و اخبار مربوط به رونالدینیو و نیمار درباره نقل و انتقالات و مسئله بازداشت این ستاره برزیلی است.

 

 

1485761

 

 

 

۱۱:۰۰- آس: چه تیمی قهرمان می شود؟ روزنامه آس در گزارشی به بررسی احتمالات تصمیم گیری فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره تعیین قهرمان رقابت‌های لالیگا درصورت توقف کامل این مسابقات پرداخته است.

 

1485760


 

 

۱۰:۰۰- حرکت ارزشمند و انسان‌دوستانه فوق ستاره فوتبال جهان؛ کریستیانو رونالدو اعلام کرد هتل‌های شخصی خود را در اختیار کادرهای درمانی و بیماران برای درمان اشخاص مبتلا به کرونا  قرار خواهد داد. همچنین تمام هزینه‌های درمان بیماران و حقوق کادر درمانی توسط این بازیکن پرداخت خواهد شد.

 

 

1485749

 

 

 

۰۰:۳۰- شیخ دیاباته، ستاره این فصل تیم استقلال که در برنامه "فرمول یک" حضور پیدا کرده بود با اشاره به اینکه ویروس کرونا هنوز وارد کشورش (مالی) نشده است، اظهار کرد: «امیدورام به زودی راه حل مقابله با این بیماری پیدا شود.» دیاباته در ادامه گفت: «برای مبارزه با این بیماری باید همه با هم متحد باشیم.»


 وی در ادامه با انجام ژست خاص خود پس از گلزنی گفت: «‌به کرونا می‌گویم که اگر دست برندارد شیخ دیاباته سراغش می‌آید.»

 

 

1485711

 

 

 

۲۲:۳۰- با مثبت اعلام شدن تست کرونای دو بازیکن دیگر سمپدوریا (دیپائولی و برژینسکی)  تعداد مبتلایان این تیم به ۷ نفر رسید.

 

 

 

۲۱:۳۰ - کارتون‌های جذاب و دیدنی صفحه چهار چهار سه از حال و هوای روزهای قرنطینه ستارگان فوتبال دنیا.

 

 

1485685

 

1485691

 

1485682

 

 

۲۰:۰۰- الکساندر نوری، سرمربی ایرانی-آلمانی تیم فوتبال هرتابرلین، با ارسال پیام ویدیویی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، از مردم ایران خواست با قدرت و روحیه بالا به جنگ کرونا بروند.



 

19:44-فستیوال فیلم کن هم کنسل شد.اولین توقف بعد از چند دهه.

 

 

 

1485675

 

۱۹:۴۰- ویدئوهای ارسالی از ایتالیا علاقه مردم به حضور در بالکن خانه‌هایشان را نشان می‌دهد. این کارتون نیز که با وضعیت قرنطینه در شهر تورین شوخی کرده است. دیبالا و دلیخت دو ستاره‌ای هستند که در این تصویر به نمایش درآمده‌اند.

 

 

1485674

 

۱۹:۳۷- لیونل مسی هم از هشتگ ماندن در خانه استفاده کرد. کاپیتان بارسلونا از وضعیت موجود ابراز نگرانی کرد و خواستار بهبودی برای همه افراد مبتلا به این بیماری شد.

 

 

1485673

۱۹:۳۳- مسی بولی، بازیکن سابق فولاد که حالا یکی از ستاره‌های هند است از هشتگ ماندن در خانه به منظور مقابله با ویروس کرونا استفاده کرده است.

 

 

 

1485664

 

۱۹:۰۵- به همین سادگی بازی لیورپول و اتلتیکو تبدیل به آخرین مسابقه دارای تماشاچی امسال در لیگ قهرمانان اروپا شد.

 

 

 

 

1485663

 

۱۹:۰۳- بلایی که ویروس کرونا بر سر زمین‌های فوتبال آورده است. فاصله بگیرید و وارد نشوید. تصاویر غم انگیزی که می‌توانند به فوتبال خسارتی عظیم وارد کنند.

 

 

18:55-براساس اعلام یکی از منابع یوفا به نشریه آ.اس اسپانیا «احساس عمومی این است که تعویق یورو ۲۰۲۰ اجتناب ناپذیر خواهد بود.»
محتمل‌ترین نتیجه گیری نشست آتی یوفا، برگزاری این تورنمنت با یک سال تاخیر و در تابستان سال ۲۰۲۱ خواهد بود. چنین سرنوشتی برای کوپا آمریکا نیز قابل تصور است؛ تورنمنتی که طبق برنامه قبلی قرار است تابستان سال جاری به میزبانی مشترک آرژانتین و کلمبیا برگزار شود.

 

 

18:54- استاندار تهران هر گونه شایعه در باره قرنطینه پایتخت را یک «دروغ بزرگ» خواند و تاکید کرد که ساعت کار فروشگاه ها و ادارات تهران در روزهای آینده هیچ تغییری نمی کند.

 

 

18:53- دیه‌گو مارادونا : برخی افراد از (کرونا) لطیفه می‌سازند اما حقیقت این است که تا شنبه هفته گذشته هیچکس در آرژانتین در مورد ورود این ویروس به اینجا حرفی نمی‌زد؛ همگی با هم روبوسی می‌کردیم و ورزشگاه ها مملو از تماشاگر بود، آموزش دادن به یک کشور ظرف ۱۵ دقیقه کار سختی است اما ین مشکل با آموزش، اجرای دستورالعمل‌ها و احترام حل شدنی است. برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

 

1485662

 

18:49 - تولیدکنندگان ورزشی هم از ویروس کرونا در امان نمانده‌اند. ارزش سهام کمپانی آمریکایی نایکی در دو هفته اخیر سقوط شدیدی کرده است. از ابتدای سال میلادی تا کنون ارزش سهام نایکی ۲۶,۵ درصد کاهش پیدا کرده است. ارزش سهام آدیداس، رقیب آلمانی نایکی هم از اول سال تا حالا ۴۰ درصد کاهش یافته(بازار ورزش)

 

 

 

1485659

 

 


18:44- مارکو گویدا و تیم داوری بازی  یووه - اینتر به قرنطینه خانگی رفتند و خودشان را ایزوله کرده اند چون تست کرونای  دانیل روگانی تست مثبت اعلام شد. پس از اینکه تست مدافع یوونتوس که در این بازی روی نیمکت بود مثبت شد هر دو تیم اقدامات پیشگیرانه را انجام داده اند تا از خطر  دور باشند.
براساس گزارش ها، مارکو گویدا، کمک او  سیرو کاربون و داور  چهارم فابیو مارسسا، خودشان را ایزوله کرده اند.

 

18:40- چزاره  پراندلی  مربی سابق تیم ملی ایتالیا با ابراز تأسف از تاخیر دولت کشورش در انجام قرنطینه گفت متاسفانه تنی چند تن از دوستان خودش را از دست داده است.

 

 

 ١٨:٣۵ - جلد روزنامه گاتزتا دلا اسپور چاپ میلان پر تیراژترین روزنامه ایتالیا:
ورزش متوقف شد
زنده باد ورزش

 

 

۱۸:۲۶- پاتریک کوترونه، مهاجم تیم فیورنتینا که تست کرونای او مثبت شده از پیام‌های دلگرم کننده از سراسر جهان تشکر کرد.

 

 

1485655

 

۱۸:۲۱- تصویر آخرالزمانی از ورزشگاه کشور عمان که قرار است بازی امشب دو تیم صدر جدولی در آن برگزار شود.

 

 

1485658

۱۸:۲۰- عکس یک کاربر توییتری از شهر لنگرود در گیلان. علی‌رغم همه توصیه‌ها رفت و آمد در خیابان‌ها با ازدحام شدید در حال انجام است.

 

 

 

1485649

 

18:10: در بریتانیا تاکنون 820 نفر به کرونا مبتلا شده اند و 21 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

 

 

Image result for Slavisa Kokeza

 

 

17:10: تست کرونای اسلاویسا کوکژا رئیس فدراسیون فوتبال صربستان مثبت اعلام شد. سایت فدراسیون فوتبال صربستان ضمن تایید این خبر اعلام کرد که کوکژا تحت نظارت پزشکان قرار دارد و وضعیت عمومی وی پایدار است.

 

 

17:00: باشگاه لائوریستون از باشگاه های آماتوری اسکاتلند امروز خبر از رهایی دروازه بان این تیم از ویروس کرونا خبر داد. یک خبر خوب در میان اخبار بد و ناگوار اپیدمی کرونا در جهان:« یک خبر مثبت؛ دروازه بان ما که به تازگی از خارج از کشور بازگشته، نشانه ای از کرونا ندارد. ما از این قضیه اطمینان داشتیم.»

 

16:00-پنج لیگ برتر فوتبال اروپا و همین طور لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به خاطر اپیدمی کرونا متوقف شدند. در این لیگ‌ها در مجموع ۵۴۱ بازی  در این فصل هنوز باقی مانده است.(بازار ورزش)

 

1485626

 

15:47-فهرست به روز شده ورزشکارانی که کرونا گرفته اند:

*فوتبال

تیمو هوبرس (هانوفر)،جیمز هورن (هانوفر)،دنیله روگانی (یوونتوس)،مانولو گابیادینی (سمپدوریا)،میکل آرتتا (سرمربی آرسنال)،هادسون اودوی (چلسی)،عمر کولی (سمپدوریا)،آلبین اِکدال (سمپدوریا)،آنتونیو لاگومینا (سمپدوریا)،مورتن تورسبی (سمپدوریا)،دوشان ولاهوویچ (فیورنتینا)،جرمن پزلا (فیورنتینا)، پاتریک کوترونه (فیورنتینا)

*بسکتبال

رودی گوبرت (اوتا جاز)،داناوان میشل (اوتا جاز)،تری تامکینز (رئال مادرید)

*دوچرخه سواری

فرناندو گاویریا (تیم ملی امارات)،دمیتری استراخف (گازپروم-روس‌ولو)

 

15:45- تام هنکس بازیگر مشهور آمریکایی که به همراه همسرش به بیماری کرونا مبتلا شده در قرنطینه پیامی برای هواداران پرشمارش ارسال کرد:"من و ریتا می خواستیم از همه کسانی که چنین مراقبت خوبی از ما می کنند تشکر کنیم. طبعا به دلیل درگیری با ویروس در انزواییم تا این بیماری به کسی منتقل نشود." 
او همچنین به دلیل وخامت شرایط از همه درخواست کرده تا حد ممکن کاری نکنند که باعث سرایت بیماری به دیگران بشوند.

 

1485623

 

15:35- آمار وزارت بهداشت از مبتلایان تا ساعت ۱۴ امروز

 

1485622

 

 

۱۵-۲۵: اگر قرار باشد برنامه این فصل لیگ برتر با محدودیت هایی  به دلیل شیوع ویروس کرونا همراه باشد، احتمالا تصمیمات رادیکالی در پیش است، لیورپول به عنوان قهرمان لیگ برتر معرفی شده و لیدز و وست بروم هم از  چمپیونشیپ به لیگ برتر خواهند آمد.(تاک اسپورت)

 

15:20-فستیوال بزرگ و مشهور موزیک گلاستنبری لندن با وجود مسائل اخیر و بحران کرونا برگزار خواهد شد.

 

15:17-یک نوزاد تازه متولد شده در لندن جوانترین فردی در جهان است که به این بیماری بالقوه کشنده مبتلا شده است. سخنگوی بیمارستان دانشگاه میدلزکس شمالی لندن گفت: این نوزاد در یک اتاق ایزوله تحت مداوا قرار می گیرد.

 

1485616

 

 

۱۵:۰۸- ناگلزمن، سرمربی تیم لایپزیش امروز بعد از صرف صبحانه به بازیکنان تیمش گفت تا جمعه آینده در استراحت و قرنطینه خانگی خواهند بود. 

 

1485615

 

۱۵:۱۰- لوسین فاوره سرمربی دورتموند هنوز تمرینات تیمش را تعطیل نکرده اما به بازیکنان اعلام کرده حداقل تماس را با یکدیگر داشته باشند.

 

۱۵:۰۶-لوویز ساتن بازیکن سابق بلکبرن و کارشناس فوتبال انگلیس به دلیل دو اظهار نظر متضاد در مورد لیورپول و سلتیک مورد تمسخر کاربران توییتر قرار گرفت. ساتن در یک اظهار نظر گفته بود در صورت توقف مسابقات لیورپول نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر باشد اما دوباره در یک اظهار نظر دیگر سلتیک را شایسته قهرمانی دانسته است.

 

1485613

 

۱۴:۵۲- سونینگ گروپ که مالکیت تیم اینتر میلان را بر عهده دارد، اعلام کرد ۳۰۰ هزار ماسک رایگان به ایتالیا ارسال می‌کند. کشور چین کمک‌هایی در همین راستا به ایران کرده است.

 

1485609

 

14:50-بازیکنان گوانگژو اورگرانده با اتمام اردوی طولانی در امارات به چین بازگشتند.

 

1485608

 

14:35- یک احتمال، به نقل از اکسپرس: فدراسیون فوتبال آلمان و اتحادیه بوندسلیگا جدا تصمیم دارند که این فصل را بعد از هفته ۲۶ بدون هیچ قهرمان و تیم سقوط کننده ای به پایان برسانند، تیم هایی که در حال حاضر در جایگاه سهمیه های اروپایی هستند به بازی های فصل بعد اروپایی راه پیدا میکنند و لیگ در فصل آینده با ۲۲ تیم برگزار می‌شود.

 

14:30-دِکا بانک آلمان برآورده کرده که خسارت کرونا در جهان تا کنون ۷۵۰ میلیارد یورو بوده است.

 

14:05- مسابقات بوندس لیگا در شرایطی به بحران کرونا برخورد کرد که برای اولین بار در این سال‌ها یک بی نظمی کمیاب در جدول بوندس لیگا دیده می‌شود. دو تیم آینتراخت فرانکفورت و وردربرمن یک بازی کمتر از سایر تیم‌ها انجام داده‌اند و همین مسئله تصمیم گیری برای توقف بازی برای آلمانی‌ها را چالش برانگیز می‌کند. در حال حاضر تیم بایرن مونیخ با اختلاف ۴ امتیاز صدرنشین جدول بوندس لیگاست.

 

1485600

 

13:55-کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت‌بهداشت: «شمار بیماران شناسایی‌شده در کرونا ۱۲هزارنفر و ۷۲۹تن رسیده و ۶۱۲نفر بر اثر آن درگذشته‌‌اند و ۴۳۳۹‌نفر هم بهبود پیدا کرده‌اند.»

 

13:20-باشگاه های لیگ برتر انگلیس روز پنج شنبه یک جلسه اضطراری درباره مراحل بعدی اقدامات خود برگزار می کنن. کارن بردی نایب رئیس باشگاه وستهام در این باره گفت:" تنها اقدام منصفانه و منطقی این است که فصل به طور کلی ملغی شود. البته این ضربه بزرگی به لیورپول است که ممکن است بعد از سی سال نتواند اولین قهرمانی اش را به دست بیاورد"

 

13:18-باشگاه فیورنتینا  اعلام کرد که دو فوتبالیست این تیم  پاتریک کوترونه و جرمن  پازلا و البته یزیوتراپیست  تیم استفانو داینلی به کرونا مبتلا شده اند.

 

1485582

 

12:33-بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیسی، در صورت توقف کامل لیگ برتر انگلیس، احتمال اهدای جام قهرمانی این فصل به لیورپول بالا است. روزنامه  تلگراف اعلام کرد در صورتی که در نتیجه ترس از شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا فصل جاری لیگ برتر کاملا متوقف شود در بین سایر باشگاه‌های انگلیسی مخالفت چندانی با اهدای جام قهرمانی به لیورپول وجود ندارد و لیورپولی‌ها احتمالا خواهند توانست در ماه مه قهرمانی‌شان را جشن بگیرند. لیورپول در حال حاضر با تیم دوم جدول، منچسترسیتی 25 امتیاز اختلاف دارد و با اقتدار صدرنشین لیگ برتر است. قرمزهای آنفیلد در صورت شروع دوباره لیگ برای قطعی کردن قهرمانی‌شان تنها به دو پیروزی نیاز خواهند داشت.

 

12:27- روزنامه نشنال امارات خبر داده تورنمنت گلف زنان عربستان که قادر بود اولین تورنمنت حرفه ای گلف زنان در این کشور باشد لغو شده است.

 

 

1485568

12:26-پائولو دیبالا مهاجم یوونتوس شایعه ابتلایش به ویروس کرونا را تکذیب کرد.

 

1485567

12:00- فهرست مسابقات لغو شده به دلیل کرونا:

 

1485565

 

11:45- سائول نیگز به پلی استیشن پناه برده؛ خوراک روزهای قرنطینه. بی دلیل نیست که قیمت این دستگاه در ایران چنین بالا رفته است!

 

1485561

 

11:42- با تعطیلی بازیها کسب و کار فوتبال وضعیت بدی را تجربه می‌کند. درآمدهای روز بازی، یک هفتم درآمدهای کلی باشگاه‌های لیگ برتری را تشکیل می‌دهد در حالی که این میزان در چمپیونشیپ یک سوم و در تیم‌های لیگ یک و دو (دسته سوم و چهارم فوتبال انگلیس) به دوسوم می‌رسد.  همین هفت ماه پیش، تیم بری به خاطر ورشکستگی از لیگ انگلیس بیرون انداخته شد ضمن اینکه بولتون هم وضعیت مشابهی دارد، دربی کانتی، ماکلسفیلدتاون، اولدهام اتلتیک و ساوث‌اند یونایتد هم در پرداخت دستمزد بازیکنان مشکل دارند. لیگ انگلیس ذخایری دارد اما برای پرداخت دستمزد بازیکنان تا فصل آینده کافی نیست.

 

۱۱:۲۵ - با چهار فرزند آندرس اینیستا نیازی به خروج از خانه ندارد. وسایل تفریح برای او و فرزندانش کاملا مهیاست. او در ژاپن مانده و به امید کنترل کامل ویروس و آغاز رقابت های جی لیگ است و تا آن موقع لیگ خانگی خود را برگزار می‌کند.

 

1485555

 

۱۱:۲۳ - زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید به همراه سگش به دل کوهستان زده تا خود را همانطور روی فرم نگه دارد.

 

1485552

 

۱۱:۲۰ - پست اینستاگرامی‌ جیجی واینالدوم ستاره هلندی لیورپول: کارنت مود. چیزهای بزرگتر از فوتبال هم وجود دارند. از خودتان و کسی که دوستش دارید خوب مراقبت کنید.

 

1485553

 

۱۱:۱۶ - آلخاندرو داریو پاپو گومیز، بازیساز تیم آتلانتا بعد از پیروزی ۴-۳ مقابل والنسیا در مستایا در قرنطینه خانگی به سر می‌برده است. دیروز همسر او تصویری را منتشر کرد که این فوتبالیست را در حال مطالعه نشان می‌دهد. کتابخوانی یک راه مناسب برای گذراندن اوقات در قرنطینه خانگی است.

 

1485554

 

۱۱:۱۰ - پست اینستاگرامی‌ کیلیان ام باپه با بیش از سه میلیون لایک؛ او با هشتگ کرونا اوت به جنگ بحران این بیماری ناشناخته رفته است.

 

1485550

 

11:15-مارتین فورساد بدشانس ،قهرمان پنج دوره المپیک در رشته بیاتلون و برنده هفت دوره جام جهانی در این رشته امروز در حالی در جام جهانی این رشته به میدان خواهد رفت که روز جمعه در توییتی اعلام کرد این آخرین مسابقه اش خواهد بود و بعد از آن بازشنسته خواهد شد.  به دلیل شیوع ویروس کرونا این ستاره فرانسوی آخرین مسابقه دوران ورزشی اش را بدون حضور تماشاچی سپری خواهد کرد

 

1485549

 

۱۱:۰۶ - روزنامه ورزشی اوله چاپ آرژانتین با این تیتر به ماجرای کرونا پرداخته است: همه در برابر ویروس!

 

1485548

 

۱۰:۵۱ - اگرچه روسیه فعلا کمترین آسیب را از بابت شیوع کرونا در بین کشورهای اروپایی دیده است اما ظاهرا وضعیت در این کشور هم رو به بحران می‌رود. این صفحه اول پرتیراژترین روزنامه روسیه است که از احتمال تعطیلی رقابت های ورزشی در روزهای آینده خبر داده است.

 

1485545

 

۱۰:۴۹ - جلد زیبای روزنامه کوریره دلو اسپورت. دنیا بدون ورزش امید را از دست نمی‌دهد و تیتر اصلی: ما می‌توانیم! جلد منتخبی از پیام های ورزشکاران در روز گذشته خطاب به مردم برای مقابله با ویروس کروناست.

 

1485543

 

۱۰:۴۷ - روزنامه مارکا. تیتر اول: تعطیلی اروپا. تیتر دوم: طعنه به کشور چین که عامل شیوع کرونا در جهان شناخته می‌شود. مارکا تیتر زده: چین می‌خواهد رقابت های ورزشی را بازگشایی کند. طعنه ای به این کشور میلیاردی که البته در کنترل کرونا موفق عمل کرده است.

 

1485542

 

۱۰:۴۵ - این هم روزنامه اسپورت استار: گیم اُور! جملاتی که در صفحه اول سایر روزنامه های انگلیسی نیز به چشم می‌خورد. نگرانی از به پایان نرسیدن این فصل لیگ برتر.

 

1485538

 

۱۰:۴۲ - روزنامه توتو اسپورت چاپ تورین؛ تیتر اول از بیانیه روز گذشته رونالدو استخراج شده است. کریستیانو به هوادارانش توصیه می‌کند که از خانه بیرون نروید.

 

1485537

 

۱۰:۳۹ - جلد بخش ورزشی روزنامه میرر انگلیس؛ باشگاه ها در هراسند که لیگ برتر این فصل به پایان رسیده باشد. تیتر بالای روزنامه هم این است: ویروس می‌تواند این فصل لیگ برتر را ناک اوت کند.

1485535

 

۱۰:۳۷ - این هم جلد روزنامه آس اسپانیا. لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، لیگ بر انگلیس، بوندس لیگا، لیگ یک (فرانسه)، جیرو ایتالیا (تور دوچرخه سواری)، فرمولا وان، NBA، کوپا لیبرتادورس، تورنمنت های بزرگ و معظمی اند که با شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند.

1485536

 

۱۰:۳۵ - صفحه اول بخش ورزشی آلگمین داگبلاد که تعطیلی مسابقات ورزشی در سراسر جهان به خصوص فرمول یک به دلیل ویروس کرونا را بررسی کرده است: آخر هفته های ما بدون ورزش و مسابقات ورزشی چگونه خواهند بود؟

 

1485534

 

۱۰:۳۲- صفحه اول بخش ورزشی روزنامه تایمز انگلیس. تیتر این است: این صبر می تمام می‌شود؟ با توقف رقابت های لیگ برتر انگلیس، مشخص نیست که چه برنامه ای در دستور کار اتحادیه فوتبال این کشور برای شناخت قهرمان لیگ برتر قرار خواهد گرفت.

 

1485533

 

۱۰:۳۰ - تیتر هر دو روزنامه ورزشی ایالت کاتالونیا به توقف تمرینات بارسلونا اختصاص دارد. باشگاه بارسلونا دیروز تمرینات خود را در پی هشدارهای فدراسیون فوتبال این کشور، تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کرد.

 

1485532

 

02:25- انتشار عکس‌های پاپاراتزی‌های پرتغالی از رونالدو در ویلای مجلل‌اش در شهر مادیرا پرتغال. ستاره پرتغالی در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

 

 

1485507

 

 

 

01:40 - جان کراس، خبرنگار روزنامه میرر: ‏لیگ قهرمانان می‌تواند دچار یک انقلاب بزرگ شود، به گونه‌ای که فقط یک بازی در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی برگزار شود.


این یکی از پیشنهادهای مطرح شده برای بحث در نشست اضطراری سران یوفا در سه‌شنبه آینده خواهد بود.

 

 

01:12- برنامه دورهمی نیز مثل مسابقات فوتبال در اروپا، پشت درهای بسته ضبط خواهد شد!
متن اینستاگرامی مهران مدیری بعد از انتقاد از ضبط دورهمی با حضور تماشاچی:

 

1485506

 

 

01:10- مسوت اوزیل، ستاره ترک‌تبار آلمانی آرسنال در پستی از فداکاری و احساس وظیفه پزشکان و پرستاران در بحران جهانی کرونا ویروس تشکر کرد. او نوشته ما نباید زحمات پزشکان، پرستاران و دانشمندان در سراسر دنیا را فراموش کرده و باید از آنها تشکر کنیم. کسانی که مانع از ابتلای ما به این ویروس می‌شوند.

 

 

01:02- پیشنهاد کریتس واتس برای پایان رقابت‌های لیگ برتر: او می‌گوید در صورت توقف مسابقات، جام را به تیمی بدهند که زیباترین کیت مسابقات را داشته است!

 

1485505

 

 

00:31-مقررات جدید اداره تهران
امروز نشستی با حضور مسئولان مختلف در قرارگاه ثارالله تهران برگزار و مصوبات مهمی از سوی دستگاه‌های اجرایی، امنیتی، انتظامی و قضایی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ شد.
این مصوبات امروز از طریق استانداری تهران به دستگاه های مرتبط ابلاغ خواهد شد.

 

 

00:30- سید لو، نویسنده مشهور ورزشی حوزه اسپانیا در توئیتر خود راه حل جالبی را برای اتمام دادن به مسابقات این فصل پیشنهاد کرده است. او می‌گوید هر باشگاهی یک بازیکن را معرفی کند و مسابقات بصورت آنلاین و هفته به هفته در فیفا(پلی‌استیشن) بازی شود و بدین وسیله فصل به انتها برسد!

 

1485501

 

 

00:27- امروز بازیکنان تیم فوتبال واتفورد انگلیس در تست کرونا شرکت کردند، اما تمام تست‌های بازیکنان این تیمِ لندنی منفی شده است.

 

00:26- واکنش الییود کیپچوگه، رکورددار ماراتن جهان به لغو مسابقات ماراتن لندن: «خبر غم‌انگیزی بود، اما من احترام کاملی برای این تصمیم که توسط برگزار کنندگان این مسابقات گرفته شده، قائل هستم.»

 

1485499

 

 

00:22- فیفا اعلام کرد باتوجه به در پیش بودن بازی‌های ملی در دو هفته آینده، باشگاه‌ها این اجازه را دارند تا مانع از حضور بازیکنانشان در مسابقات ملی بشوند. البته فیفا هنوز درمورد لغو همه بازی‌های ملی پیش رو تصمیم نگرفته، اما به احتمال زیاد این مسابقات در بسیاری از نقاط دنیا لغو خواهد شد.

 

 

00:18- نشریه کیکر خبر داد لوکا کیلین بازیکن پادربورن نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

1485498

00:16- از بین تمام لیگ‌های معتبر جهان، تنها لیگ برتر روسیه در حال حاضر بدون مشکل برگزار می‌شود. روسیه از نظر ابتلای شهروندان به ویروس کرونا وضعیت بهتری نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارد. از بین لژیونرهای ایرانی نیز سردار آزمون تنها بازیکنی است که برای تیمش به میدان می‌رود.

 

 

00:10- ‏جواد ⁧ خیابانی⁩ مجری برنامه «به توان ما»، که با هدف مبارزه با ⁧ کرونا⁩ از شبکه سه پخش می‌شود، با انتقاد از عدم حضور برخی هنرمندان، ورزشکاران و اشخاص مشهور در این برنامه گفت: ‏برخی مهمانان برای حضور در برنامه مبلغ سی میلیون تومان درخواست می‌کنند!

 

 

00:08-شیوع کرونا امروز دستکم ۱۲۴ کشور را درگیر خود کرده است. چین، ایران و ایتالیا سه مرکز بزرگ این بیماری شده‌اند؛ سه امپراطوری قدیمی تاریخ که حالا نام آنها بار دیگر با بازی زمانه کنار هم قرار گرفته است.

 

00:05-فدراسیون فوتبال آلمان در راستای تصمیم امروز برای توقف مسابقات اعلام کرده تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا مسابقات این فصل با برگزاری بازی‌های لازم انجام گیرد، نه تنها به دلایل ورزشی بلکه به خاطر خطر اقتصادی که در غیر صورت شماری از باشگاه‌ها را تهدید خواهد کرد.

 

 

00:00- تلخ اما جدی. فوتبال هم تاریخ پیوست. (کارتون ایتالیایی).

 

1485490

 

23:52- روندا رزی به هیچ وجه نگران وحشت coronavirus نیست با وجود این همه غذای عالی ، آب و انرژی برای روزهای سخت پیش رو.افسانه UFC و فوق ستاره فعلی WWE وضعیت خود را در Browsey Acres در ریورساید ، کالیفرنیا به نمایش گذاشت - جایی که او با همسرش تراویس براون زندگی می کند.

 

1485489

 

1485488

 


آنها فریزرهایی مملو از گوشت منجمد ، و قفسه هایی پر از مرغ ، کنسرو ، میوه و سبزیجات را به نمایش گذاشتند درحالیکه در آمریکا بسیاری از فروشگاه ها از ترس غارت شده اند!

 

 

23:45- کشوری در دنیا نیست که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار نگرفته باشد و ایران نیز از کشورهایی به شمار می رود که با این ویروس در شرایط ویژه ای دست و پنجه نرم می کند.در این بین از بین رفتن درآمد کسب و کارهای مختلف، یکی از دغدغه های دولتمردان دنیا به شمار می رود و حالا سروش رفیعی بازیکن سپاهان به همراه برخی از دوستانش کمپینی به نام "دستان خدا" را راه اندازی کرده تا مردم ایران با کمک های کوچکی خود، گذر از این بحران را آسان تر کنند.در همین راستا افرادی قصد پیوستن به این کمپین را دارند، می توانند به صفحه شخصی سروش رفیعی مراجعه کنند تا با واریز هر مبلغی که امکانش برایشان وجود دارد، به این کمپین کمک کنند.

1485487

 

 

23:40 - سرمربی سلتیک ، نیل لنون پیش تر گفته بود که در صورت توقف کامل این فصل لیگ برتر اسکاتلند ، تیم  وی "باید قهرمان اعلام  شود".به عقیده لنون داندی یونایتد(صدرنشین لیگ یک ) و صدرنشین لیگ برتر انگلیس لیورپول باید در لیگ های مربوطه بعنوان قهرمان معرفی شوند .

 

 

23:30- پس از آنکه مجارستان ، اعلام کرد که دیگر آماده میزبانی از سه مرحله اول نیست ،تورنمنت بزرگ دوچرخه سواری جیرودیتالیا  به تعویق افتاد. این تور طبق برنامه ریزی در تاریخ 9 ماه مه آغاز نمی شود. البته اعلامیه امروز امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسید ، زیرا ایتالیا سخت در بحران کرونا ویروس سخت گرفتار شده است. تا روز جمعه ، در این کشور 15113 مورد تأیید شده و 1،016 مرگ و میر گزارش شده است.

 

1485484

 

23:27-اما اگر مسابقات لیگ برتر لغو بشود احساس یورگن کلوپ در آستانه اولین قهرمانی لیورپول بعد از 3 دهه چه خواهد بود؟ او در این باره بیانیه ای منتشر کرد: من سرمربی این تیم و باشگاه هستم و به همین دلیل مسئولیت رهبری را با توجه به آینده در زمین بر عهده دارم. اما فکر می کنم در حالیکه تعداد زیادی از مردم در اطراف شهر ما ، منطقه ، کشور و جهان با اضطراب و بلاتکلیفی روبرو هستند ، صحبت کردن در مورد هر چیزی غیر از جلب توجه مردم به پیروی از توصیه های متخصص و مراقبت از خود و یکدیگر کاملاً اشتباه خواهد بود.

 

 

23:25-بارسلونا تا اطلاع ثانوی فعالیتهای تیم اول را به حالت تعلیق درآورد ، پس از آنکه فدراسیون فوتبال  اسپانیا (RFEF) به باشگاهها توصیه کرد جلسات تمرین گروهی را در پاسخ به شیوع کروناویروس لغو کنند.

 

1485483

 

 

11:20-ویروس پیامدهای مرتبط این روزها موضوع اجتناب ناپذیری است - در سیاست ، جامعه و البته در فوتبال. هانسی فلیک ، سرمربی بایرن گفت: شرایط واقعا سخت است .من هرگز چنین چیزی را پشت سر نگذاشته ام. بدتر اینکه هیچ کس نمی داند این مشکل تا کجا پیش  می رود. هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که بوندسلیگا پس از متوقف شدن  دوباره در روز 14 فروردین به راه بیفتید

 

 

23:08 – پل پوگبا در یک اقدام جالب تصویر شادی گل خود را بعنوان یکی از راههای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا منتشر کرد.

 

1485480


وقتی عطسه یا سرفه می‌کنی آرنج را بالا بیاور!

 

 

23:05- "قرنطینه هستند، نه تعطیلات!"
 

این پیام روشن پرافتخارترین باشگاه اروپا برای بازیکنان این تیم است. گریگوری دوپون، مربی بدنساز مادریدی‌ها با طراحی برنامه تمرینی مخصوص به هریک از بازیکنان، وضعیت آمادگی تمامی بازیکنان تیم را را از طریق سیستم GPS در دوران قرنطینه تحت نظر خواهد داشت.

 

11:02-هانس یواخیم واتسکه رییس باشگاه دورتموند عقیده دارد اتفاق رخ داده بزرگترین بحران تاریخ فوتبال است.

 

1485479

 

23:01- میکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از معاینه پزشکان حس بهتری دارد. او در پیام توییتری خود نوشت: "از کلمات  و پشتیبانی شما سپاسگزارم.همه ما با یک چالش بزرگ و بی سابقه مواجه هستیم و سلامتی همه چیز در حال حاضر مهم است. با پیروی از دستورالعمل ها از یکدیگر محافظت کنید. ما با هم این کار را خواهیم کرد.

 

1481957

 

 

23:00- اما با آنهایی که در حلقه‌های پایینی کسب درآمد از فوتبال هستند چه کنیم؟ دستفروش‌ها،فروشندگان بستنی و تنقلات و ساندویچ و کارگران خدماتی؟ کسانی که درآمدی وابسته به برگزاری بازیها دارند؟ در انگلیس باشگاه‌‌های برایتون و استون ویلا برای این کار پیشقدم شده‌اند و باشگاه‌ها تصمیم به پرداخت دستمزد با وجود انجام نشدن بازی‌ها دارند. دمشان گرم.

 

 

۲۱:۱۰- رقابت‌های دو ماراتن لندن که قرار بود ماه آینده برگزار شود لغو و به اکتبر ۲۰۲۰ (مهرماه ۹۹) منتقل شد. تعویق این رقابت‌ها طی ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده.

 

 

۲۱:۰۰-  به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا، مسابقات انتخابی جام ملت‌های 2021 آفریقا به تعویق افتاد.

 

 

۲۰:۵۰- چهار بازیکن دیگر از تیم سمپدوریا به ویروس کرونا مبتلا شدند.



مانولو گابیادینی به چهار هم تیمی خود از جمله آلبین اکدال، مورتن ثورسبی، عمر کولی و آنتونیو لا گومینا ویروس را منتقل کرده است!

 

 

20:00- بیانیه کریستیانو رونالدو در خصوص مبارزه با ویروس کرونا:

 

این لحظات حساس، نهایت دقت و توجه همه ما مردم را می‌طلبد. نبال کردن توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی (WHO) و ارگان‌های دولتی برای کنار آمدن با شرایط کنونی اهمیت زیادی دارد. حفاظت از جان انسان‌ها باید مهم‌تر از هر چیزی باشد. 

با تمام کسانی که نزدیکان خود را در این شرایط از دست داده‌اند، همدردی می‌کنم و از کسانی مثل هم‌تیمی‌ام دنیله روگانی که در حال مبارزه با این ویروس هستند، می‌خواهم محکم و قوی باشند. همچنین حمایت‌های من از تمام کادرهای درمانی که برای نجات جان دیگران، خود را در معرض خطر قرار داده‌اند، ادامه دارد.

 

1485466

 

15:05- با ادامه قرنطینه بسیاری از شرکتهای ایتالیایی سرویس های خود را مجانی کرده اند. از جمله: اینترنت موبایل برای ماه مارچ مجانی شد تا مردم در خانه بمانند و سایت و ویدئو و ... ببینند.

 

 

15:00- اعضای کانون هواداران نساجی با حضور در بیمارستانهای قائمشهر از پزشکان و پرستاران با اهدای گل و پیراهن نساجی تشکر کردند.

 

 

1485416

 

 

 

14:50- دولت نپال اعلام کرد به دلیل شیوع کرونا، صعود به کلیه قله‌های رشته کوه هیمالیا از جمله اورست ممنوع خواهد بود. کشور نپال تا کنون تنها یک مورد ابتلا به ویروس کرونا داشته است.

 

 

14:45- رسمی: اتحادیه فوتبال انگلیس هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تمامی رقابت‌های فوتبال در در این کشور تا روز جمعه ۳ آوریل (۱۵ فروردین) به حالت تعلیق درآمده است.

 

 

1485412

 

 

 

13:54- عمو پورنگ، مجری مشهور تلویزیون در حوزه کودک، با انتشار ویدیویی از مردم خواست در خانه بمانند. او این ویدیو را به سبک خود و به شکل یک ترانه منتشر کرده است.

 

 

1485406

 

 

 

13:40- رسمی:  با اعلام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، تمامی بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا که که قرار بود هفته آینده برگزار شود،‌ به تعویق افتاد.

 

 

1485402

 

 

 

13:23- روزنامه بیلد خبر داد:  بازیهای بوندسلیگا از سه شنبه آینده تا اطلاع ثانوی  تعطیل خواهد شد.  

این وقفه زیانی در حدود " 680 میلیون یورو" به تیمهای آلمانی تحمیل خواهد کرد.

 

 

1485391

 

 

13:20- دنیز آیتکین داور آلمانی که اولین بازی بی تماشاگر بوندسلیگا میان دو تیم مونشن گلادباخ و کلن را قضاوت کرده بود به کرونا مبتلا شده است. معنی این خبر زلزله جدیدی در بوندسلیگاست!

 

 

1485392

 

 

13:05- اورتون اولین باشگاه انگلیسی است که تمام تیم خود را به قرنطینه می‌برد. در این تیم نشانه‌هایی از کرونا بین برخی بازیکنان دیده شده است.

 

 

12:55- آخرین نمودار شیوع کرونا در جهان. چین و کره جنوبی با قوانین سختگیرانه در ممانعت از شیوع بیماری موفق عمل کرده‌اند.

 

 

1485385

 

 

 

12:52-علی‌نژاد معاون وزیر ورزش اعلام کرد یکی از روسای هیئتهای دوومیدانی در ایران که در انتخابات این فدراسیون شرکت نکرده بود، مشکوک به کرونا بوده است.

 

 

12:51- گیتهای ضد عفونی کننده غیر تماسی (اشعه) ، یکی از راه‌های تازه مقابله با کروناست.

 

 

1485384

 

 

12:43- واکنش مسئولان محلی به قرنطینه کریستیانو در مادیرا هم جالب است. رئیس دولت محلی مادیرا، میگل آلبوکرک گفت: " به دلیل دستورالعمل‌های محافظت از اطلاعات نمی‌توانم درباره این مساله صحبت کنم ولی می‌خواهم بگویم که این قضیه به دقت تحلیل و بررسی شده و در حال حاضر این تضمین داده شده که شیوع بیماری غیرممکن است".

پدرو راموس، وزیر ورزش دولت محلی هم با تایید این گفته‌ها اضافه کرد: " چه خود ورزشکار و چه خانواده‌اش علائم بیماری را نشان نمی‌دهند".

رونالدو با اینکه در وطنش باقی مانده ولی هر روز با کادر پزشکی باشگاه یوونتوس در تماس بوده و در باشگاه شخصی خود تمرین می‌کند.

 

 

1485382

 

 

 

12:42- جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، به‌دنبال ابتلای همسرش، سوفی گرگوار ترودو، به کرونا، به مدت دو هفته قرنطینه می‌شود. روز پنج‌شنبه، آزمایش کرونای سوفی ترودو مثبت اعلام شد.


 

12:41- کالم هادسن اودوی در یک پیام ویدئویی گفت: «از همه آروزهای خوب تان ممنونم. همانطور که می بینید حالم خوب است.امیدوارم زود ببینمتان.»

 

 

12:36: شخصی که با ادعای غیرواقعی درباره ابتلایش به ویروس کرونا اشک خدمه پروازی هواپیمایی ایرلند را درآورده بود به مجازات زندان محکوم شد. یک مرد هلندی که در پرواز شرکت هواپیمایی ایرلندی ایرلینگوس به مقصد دوبلین با ادعای غیرواقعی مبنی بر اینکه به ویروس کرونا مبتلا است باعث آشوب و نگرانی شدید در هواپیما و برای کادر پروازی شده بود به مجازات حبس دوماهه محکوم شد. این فرد زمانی که مهمانداران از او خواستند پیش از به هوا برخاستن هواپیما از زمین صحبت با تلفن همراهش را تمام کند از این کار خودداری کرده و سپس مدعی شد به ویروس کرونا مبتلا است.

 

 

1485380

 

 

 

12:35- توییت تری تامکینز بازیکن بسکتبال تیم رئال مادرید که به ویروس کرونا مبتلاست:

تشکر از هر کسی که برای من عشق و نگرانی اش را فرستاد. حس خوبی دارم و منتظرم از این بیماری عبور کنم. این(حمایت یا عشق) واقعا معنای زیادی داشت .

 

1485379

 

 

12:25 - نخست وزیر انگلیس  ، بوریس جانسون ، یک بروزرسانی تلویزیونی تأکید کرد که مدارس با وجود افزایش موارد کروناویروس در کشور باز خواهند ماند.او گفت : در حال مقابله با این بیماری هستیم.در انگلستان تا به این لحظه 596 نفر کرونا گرفته اند و مرگ 5 نفر به دلیل ابتلا به این ویروس تایید شده است.

 

 

12:23- تصویری از غارت فروشگاه‌خای زنجیره‌ای در ایرلند.بحران در همه جای دنیا رفتارهای مشابه بشری ایجاد می‌کند.

 

1485376

 

 

 

12:22- اتحادیه فوتبال ایرلند از توقف تمام فوتبال زیر نظر خود تا تاریخ 29 مارچ (10 فروردین )  باتوجه بع  تأثیر فوری از دستورالعمل های دولت ، وزارت بهداشت و یوفا خبر داد.


 

 

12:15-  توییت بهنام جعفرزاده دبیر بخش خارجی "ورزش سه" در واکنش به حرکت عجیب دیه‌گو کاستا در میکسدزون آنفیلد.

 

1485373

 

 

 

12:13- یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس: با نتایج خوبی که گرفته بودیم از لحاظ روحی - روانی هم روند رو به رشدی داشتیم و دوست داشتیم مسابقات ادامه داشت اما مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد و ما هم موظفیم که از قانون تبعیت کنیم. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود و مردم ایران به زندگی عادی بازگردند و شیوع این بیماری هم روز به روز کمتر شود.

 

 

12:12- در برزیل بازیها همنچنان با حضور تماشاگر برگزار می شود. یک کودک در بین صدها بزرگسال تنها کسی است که به فکر مراقبت افتاده است.

 

 

1485371

 

 

 

11:59- ایتالیا خالی از ازدحام همیشگی در بهار. تردد غیر ضروری  در این کشور کرونا زده با جریمه و حتی زندان مواجه می شود.

 

 

1485370

 

 

 

11:57- جلد روزنامه اسپورت استار با  تیتری از حرفهای برندان راجرز بسته شده: «متوقفش کنید»

 

1485365

 

 

11:55- رییس برگزرای مسابقات NBA  اعلام کرد هنوز زود است که این فصل را پایان یافته بدانیم او گفت امیدوار است بعد از شش هفته و کنترل بیماری، لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا از سر گرفته شود.

 

 

11:32- توییت گری لینه‌کر: فوتبال آنقدرها هم مهم نیست.

 

1485369

 

 

 

11:28 - یک روز پس از آنکه دونالد ترامپ خواستار تعویق زمان برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد، شینزو آبه نخست وزیر ژاپن اعلام کرد با رئیس جمهوری آمریکا مکالمه تلفنی داشته و بازی‌های المپیک در زمان مقرر برگزار خواهد شد.  آبه اعلام کرد که با ترامپ بر سر برگزاری بازی‌های المپیک در زمان تعیین شده به توافق رسیده و دو کشور در خصوص گسترش همکاری‌های خود در رابطه با مبارزه با ویروس کرونا با یکدیگر هم‌نظر هستند.

دونالد ترامپ هم با انتشار یک پست توییتری با تایید مکالمه‌اش با آبه ضمن تحسین ژاپنی‌ها برای آماده‌سازی و انجام بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ اعلام کرد که برگزاری این بازی‌ها برای ژاپن بسیار باارزش است و این امر به خوبی برای این کشور به انجام خواهد رسید.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ قرار است از ۹ تا ۲۴ آگوست در شهر توکیو ژاپن برگزار شود.

 

 

11:26- نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد که دولت فرانسه در جلسه اضطراری اعلام کرد که تمام مسابقات فوتبال در این کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانویه لغو است.

 

 

11:25- تصویر کابوس وار برای بازیکنان یوونتوس . چه کسی از دانیله روگانی(آخرین بازیکن ایستاده سمت راست ) ویروس را دریافت کرده است؟

 

 

1485345

 

 

11:15-  " قرنطینه " تیتر روزنامه آس درباره وضعیت جدید در ورزش اسپانیا که منحر به تعطیلی موقت رقابتهای ورزشی  شده است.

 

1485341

 

 

11:10- نونو اسپیریتو سانتو تصمیم  ادامه بازی های فوتبال در شرایط فعلی را زیر سوال برده. سرمربی وولوز قبل از اینکه پنجشنبه شب مقابل اولیمپیاکوس در یک استادیوم بسته در لیگ اروپا بازی کند ، به BT Sport گفت: "روحیه خوبی نداریم . شما فوتبال بازی می کنید و می دانید که چه اتفاقی در سراسر دنیا می افتد.  همه این چیزها ؛ مثل مرگ مردم و در همان جال شما در حال بازی فوتبال هستید! تلخ و مضحک است.

 

11:04- فدراسیون جهانی فرمول یک تایید کرد گرندپری ملبورن که قرار بود شروع کننده این فصل از این رقابت جذاب اتومبیلرانی باشد به تعویق افتاده است.این تصمیم پس از مثبت شدن تست یکی از اعضای تیم مک لارن اتخاذ شده است.در بیانیه F1 اعلام شده پول بلیت‌های خریداری شده به تماشاگران پس داده خواهد شد.

 

1485336

 

 

11:01- تیتر روزنامه مارکا. نبرد با بازیکنی به نام کووید با شماره 19 . مارکا تیتر زده :ما به تو غلبه خواهیم کرد!

 

1485335

 

 

 

11:01- یک باشگاه قدیمی و پرطرفدار آلمانی که این روزها در لیگ دسته چهار این کشور حضور دارد برای ادامه حیات خود که به هرحال به برگزاری مسابقه و درآمدهای این روز ربط دارد دست به ابتکاری جالب زده است. باشگاه کیکرس اوفن‌باخ اعلام کرده که در بازی ارواح فردا که قرار است در آن به میدان برود بلیط‌هایی نمادین منتشر کرده و آنها را به صورت آنلاین به هواداران خود خواهد فروخت. به این ترتیب هواداران وفادار این باشگاه می‌توانند برای کمک به سر پا نگه داشتن باشگاه‌شان در شرایط کنونی، به راحتی و با خرید این بلیط‌های نمادین نقش خود را بازی کنند.

 

1485333

 

 

11-00 - بیماری همه گیر کروناویروس فوتبال را از آسیا به اروپا تحت تأثیر قرار داده است و شروع مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 را تهدید می کند.این احتمال وجود دارد که مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه کونمبول لغو شود. البته کونمبول هنوز تأخیر را تأیید نمی کند ، اما رهبران فدراسیون ها از قبل از این امر اطلاع دارند و فرضیه را محتمل می دانند.

 

 

10:50 – کوین لاو ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز درصدد جمع آوری و پرداخت مبلغی گزاف برای کارگرانی است که شغل خود را به دلیل لغو مسابقات بسکتبال NBA  از دست می دهند. او گفت: نگرانی من مربوط به بسکتبال نیست ، بلکه افرادی هستند که کمک می‌کردند بازیها برگزار شود. او 100 هزار دلار به این کار اختصاص داده است؛مراقبت از خرده پاهای این لیگ پولساز و محبوب .

 

1485334

 

 

10:42 - فدراسیون فوتبال  بلژیک اعلام کرد بازی های هفته آینده ، آخرین مرحله از فصل عادی لیگ دسته یک و پلی آف مرحله دوم ، بدون تماشاگر برگزار می شود. علاوه بر این ، فینال جام حذفی کشور که قرار است در تاریخ 22 مارچ (9 روز دیگر) بین بروژ و آنتورپ برگزار شود ، به تعویق افتاده است. مسابقات لیگ بانوان و همچنین لیگ های  آماتور نیز تا پایان ماه لغو شد.همچنین سفر تیم ملی بلژیک  به قطر  برای یک دوره مسابقات دوستانه که پرتغال و سوئیس در آن حضور دارند ، انجام نمی شود.

 

 

10:45- چهار لیگ مهم آمریکایی؛فوتبال ، بیسبال ، هاکی روی یخ و فوتبال آمریکایی مسابقات لیگ را به حالت تعلیق درآوردند.

 

 

1485330

 

 

10:41 - فدراسیون فوتبال بوسنی نامه ای به یوفا ارسال کرد و خواستار تعویق بازی مقابل ایرلند شمالی شد. مسابقه ای که قراربود  در تاریخ 26 مارس (13 روز دیگر) در پلی آف یورو 2020 برگزارشود.

 

 

10:40- چارلز بارکلی ستاره پیشین NBA  در یک برنامه تلویزیونی گفت در قرنطینه خانگی است.او تست کرونا داده و 48 ساعت است که منتظر نتیجه است.او در سفرش از نیویورک به آتلانتا حس خوبی نداشته و بهترین کار را در تست کرونا و قرنطینه دیده است.

 

1485329

 

 

10:36- در کنفرانس خبری خبرساز عصر دیروز، برندان راجرز سرمربی لستر گفت که برخی از ورزشکاران علائم کوید 19 دارند. بنابراین باشگاه مراحل این نوع پرونده را دنبال کرد واین بازیکنان از بقیه تیم حذف شدند. به گزارش بی بی سی ، سه ورزشکار هستند که در این شرایط قرار دارند. راجرز همچنین از تأثیر این بیماری همه گیر بر فوتبال ابراز تاسف کرد و گفت:- از دیدگاه فوتبال ، این شرم آور خواهد بود (لغو مسابقات). اما بهداشت عمومی مهمترین جنبه زندگی است.
لستر در هفته سی‌ام لیگ برتر با واتفورد بازی خواهد داشت. فعلا برای بدون تماشاگر بودن این بازی تصمیمی گرفته نشده.

 

 

10:35- به دلیل بیماری همه گیر، روزنامه نگاران ورزشی حوزه  المپیک  مارسی قبل از تمرین دیروز  پنجشنبه مورد معاینه قرار گرفتند و دمای آنها توسط پزشک باشگاه اندازه گیری شد.

 

1485326

 

 

10:31- در آمریکای جنوبی : این سه شنبه ، ریسینگ کلاب  و آلیانزا لیما پشت  درهای بسته در ورزشگاه ال کیلیندرو در بوینوس آیرس به مصاف یکدیگر می روند. این اقدام توسط دولت پایتخت آرژانتین انجام شده است.علاوه بر این ، مسابقه بین ریسینگ و ناسیونال  در مرحله سوم گروهی لیبرتادورس هم بدون تماشاچی خواهد بود.

 

 

 

10:30 - توییت مانولو گابادینی مهاجم سمپدوریا که دومین کرونایی سری آ بعد از روگانی است. او ابراز امیدواری کرده از سد این بیماری می‎گذرد؛ضمن اینکه از مردم خواسته در خانه بمانند.

 

1485325

 

 

 

10:23- لیگ پرتغال دیروز اعلام کرد مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک و دو به طور نامحدود به حالت تعلیق در آمده است. پیش از این فدراسیون فوتبال پرتغال (FPF) از تعلیق سایر رقابت های این کشور از جمله جام حذفی  خبر داده بود.

 

1485322

 

 

 

10-21: فدراسیون فوتبال هلند از تعلیق لیگ هلند تا پایان ماه مارچ خبر داد. در نتیجه ، تمام مسابقات در دو هفته بعدی به تعویق می افتند. این تصمیم به دلیل فرمان دولت کشور صورت می گیرد که کلیه وقایع را با حضور بیش از صد نفر را در یک بازه زمانی  کنسل کرد.

 

1485321

 

 

 

10:20 – اوانجلوس ماریناکیس مالک میلیاردر باشگاه المپیاکوس ممکن است عامل ابتلای میکل آرتتا به کرونا باشد. تیم او هفته گذشته در لیگ اروپا آرسنال را حذف کرد.

 

1485320

 

 

 

10:11- با ابتلای کالوم هادسن اودوی به کرونا به احتمال زیاد سفر اروپایی این هفته چلسی به مونیخ برای بازی برگشت مقابل بایرن در لیگ قهرمانان اروپا لغو می‌شود.دیلی میل نوشته با توجه به شرایط جدید این مسابقه هم به تعویق می ‌افتد.

 

 

10:10- کابوس برای توکیو.بعد از برگزاری مراسم جمل مشعل تنها با حضور 100 مهمان ، میزبانی المپیک تابستانی کاملا به خطر افتاده است. انلد ترامپ رییس جمهوری آمریکا پیشنهاد داده این مسابقات با یکسال تاخیر برگزار شود.

 

 

10:09- جلد روزنامه ابولای پرتغال.رونالدو در قرنطینه.ستاره پرتغالی به تمرینات یوونتوس برنمی‌گردد. در تورین همه چیز تحت تاثیر ابتلای روگانی به کروناست.

 

1485319

 

 

 

10:05: بعد از اینکه MLS لیگ خود را به مدت یک ماه تعطیل کرد ، مهمترین رقابت باشگاهی در آمریکای مرکزی و شمالی دیگر قهرمانی است که به دلیل شیوع ویروس به حالت تعلیق درآمده است. این مسابقات به طور نامحدود قطع شد و کونکاکاف در حال بحث است که کنفدراسیون باید طی روزهای آینده چه اقداماتی انجام دهد.

 

1485318

 

 

 

10:00- بنجامین مندی مدافع من سیتی با مشکلات تنفسی یکی از اعضای خانواده اش از سوی باشگاه انگلیسی قرنطینه شد تا پاسخ تست های او نیز مشخص شود.

 

1485316


 

 

9:40-باشگاه چلسی اعلام کرد نتیجه تست ویروس کرونای کالوم هادسون اودوی، بازیکن جوان انگلیسی این تیم مثبت بوده است. با انتشار این خبر، چلسی اعلام کرد که فعالیت مجموعه تمرینی خود را به صورت موقت به  حالت تعلیق درآورده است.

 

1485314


 

 

9:30-  با وجود مصوبه دولت انگلیس مبنی بر ادامه رقابتهای فوتبال ، ابتلای میکل آرتتا سرمربی آرسنال به ویروس کرونا باعث انجام یک نشست اضطراری شد.جلسه‌ای که از صبح  امروز میان مدیران تیم‌های لیگ برتری انجام می‌پذیرد.در بیانیه لیگ برتر آمده است: "با توجه به اعلامیه آرسنال امشب که تأیید می کند تست کرونای میکل آرتتا مثبت بوده است ، لیگ برتر یک جلسه اضطراری در خصوص باشگاه های آینده تشکیل می دهد.لیگ برتر تا بعد از آن جلسه اظهار نظری نخواهد کرد."این نشست صبح امروز ساعت 10.30 صبح برگزار شود و ممکن است نتیجه این جلسه تعطیلی لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها