کد خبر : 1673769 | 23 اسفند 1398 ساعت 20:17 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد کومان- بارسلونا؛ مشکلی به نام کرونا!

شیوع ویروس کرونا برنامه های رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند را بهم زده است.

رونالد کومان- بارسلونا؛ مشکلی به نام کرونا!


به گزارش "ورزش سه"، از زمان ورود کیکه ستین، تغییری در روند بازی و نتیجه گیری بارسلونا ایجاد نشده و بعید به نظر می رسد این باشگاه فصل بعد نیز تمایلی به همکاری با کیکه ستین داشته باشد. نام های بزرگی برای هدایت بارسلونا در فصل بعد مطرح شده و رونالد کومان در صدر این اسامی قرار گرفته است.

 

1433190

 

اما نشریات اسپنیایی مدعی شدند ممکن است شیوع ویروس کرونا تغییراتی در برنامه این سرمربی هلندی ایجاد کند. اخبار حاکی از احتمال عقب افتادن مسابقات یورو 2020 به تابستان سال 2021 بوده تا لیگ های اروپایی بتوانند بازی های عقب افتاده را برگزار کرده و فصل را به پایان برسانند.

 

رونالد کومان چندی قبل فاش کرد بندی در قراردادش با فدراسیون فوتبال هلند وجود دارد که او می تواند در صورت داشتن پیشنهاد از بارسلونا از این تیم جدا شود. به نظر می رسد رونالد کومان قصد داشت در تابستان و بعد از هدایت تیم ملی هلند در یورو 2020 از این تیم جدا شده و هدایت بارسلونا را در دست گیبرد. اما اگر قرار باشد رقابت های یورو 2020 به تعویق افتد، احتمالا او یک سال دیگر نیز به قراردادش با لاله های نارنجی وفادار بوده و در تابستان 2021 هدایت بارسا را بر عهده می گیرد. سال آینده رقابت های مقدماتی جام جهانی نیز برگزار خواهد شد و بعید است رونالد کومان در چنین شرایطی و قبل از برگزاری یورو به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت دهد.

دیدگاه‌ها