کد خبر : 1674443 | 28 اسفند 1398 ساعت 10:51 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

کومان تا یک سال دیگر به بارسلونا نخواهد رفت

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید با تعویق یک‌ساله یورو2020، احتمال بازگشت او به بارسلونا هم تا یک سال دیگر به تعویق افتاده است.

کومان تا یک سال دیگر به بارسلونا نخواهد رفت

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی فعلی تیم ملی هلند و ستاره سابق و دستیار سابق سرمربی باشگاه بارسلونا که چندی پیش اعلام کرده بود در قرارداد فعلی‌اش با تیم ملی هلند بندی وجود دارد که بر اساس آن او بعد از پایان رقابتهای یورو2020 می‌تواند تیم ملی کشورش را به مقصد بارسلونا ترک کند، حالا با تعویق یک ساله یورو2020 به دلیل ویروس کرونا، انتقال او به باشگاه کاتالان هم یک سال به تعویق افتاده است.

 

1486294

 

رونالد کومان، مدافع سابق بارسلونا چندی پیش که این باشگاه در شرف اخراج سرمربی سابقش ارنستو والورده بود یکی از گزینه‌های مهم جانشینی او به حساب می‌آمد ولی به دلیل مشغول به کار بودنش در تیم ملی هلند در نهایت این انتقال انجام نشد تا در ماه ژانویه کیکه ستین سکان هدایت بلوگرانا را بدست بگیرد. کومان اما در آن زمان اعلام کرد در قراردادش با تیم ملی هلند بندی وجود دارد که به او امکان می‌دهد بعد از پایان یورو2020 راهی نوکمپ شود و به نظر می‌رسید این انتقال از بخت بالایی برخوردار است.

 

اما حالا که شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شد یوفا زمان برگزاری رقابتهای یورو2020 را 12ماه به تعویق بیندازد، کومان می‌گوید با توجه به این اتفاق غیرمنتظره، زمان انتقال احتمالی او به بارسلونا هم تا یک سال دیگر به تعویق خواهد افتاد.

 

کومان در این باره به روزنامه مارکا گفت:" بندی که در قرارداد من با تیم ملی هلند وجود دارد می‌گوید که بعد از پایان رقابتهای یورو می‌توانم این تیم را به مقصد بارسلونا ترک کنم. در این بند هیچ تاریخی قید نشده و در نتیجه حالا این بند تنها بعد از پایان رقابتهای یورو در سال 2021 قابل فعال شدن است".

 

 

دیدگاه‌ها