کد خبر : 1673793 | 23 اسفند 1398 ساعت 23:44 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات مدیرعامل بوروسیا دورتموند در ارتباط با تعطیلی بوندس لیگا

واتسکه: بوندسلیگا در آستانه بحران بزرگی قرار دارد

مدیرعامل باشگاه بوروسیا دورتموند معتقد است باوجود تمام مشکلاتی که می‌تواند به وجود بیاید باید به تعطیلی مسابقات احترام بگذاریم.

واتسکه: بوندسلیگا در آستانه بحران بزرگی قرار دارد

به گزارش "ورزش سه"، از صبح جمعه تصمیم بر آن گرفته‌شده است که هیچ دیداری در بوندس لیگا به علت شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و هانطورکه پیش‌بینی می‌شد بعدازاین تصمیم بسیاری از شخصیت‌های فوتبالی نظراتشان را در این خصوص مطرح کردند.


مدیرعامل تیم فوتبال بوروسیا دورتموند هانس-یواخیم واتسکه با اشاره به اینکه فوتبال آلمان در آستانه بزرگ‌ترین بحران تاریخ خودش قرار دارد گفت: هیئت‌رئیسه DFL (فوتبال باشگاهی در آلمان) تصمیمی اتخاذ کرده است که باید به‌طور حتم رعایت شود. صرف نظرازاینکه این تصمیم ممکن است مشکلات دیگری را به بار بیاورد باید همگی به‌عنوان یک انسان به این قوانین احترام بگذاریم. بااین‌وجود، بسته به آنچه روز دوشنبه تصمیم گرفته می‌شود، به‌عنوان بخش کوچی از فوتبال آلمان باید یادآور شوم که فوتبال حرفه‌ای آلمان در بزرگ‌ترین بحران تاریخ خودش قرارگرفته است و امیدوارم که باشگاه‌های حاضر در بوندسلیگا که در سال‌های اخیر کارهای بزرگی را انجام داده‌اند، بتوانند با رعایت ضوابط سازمان بهداشت جهانی (WHO) از این بحران جان سالم به در ببرند، و با توجه به هر آنچه امروزمی توانیم ارزیابی کنیم باید بگویم تهدیدی برای بوروسیا دورتموند وجود ندارد.


این در حالی است که پیش از تصمیم مدیران بوندس لیگا مبنی بر تعطیلی مسابقات فوتبال در کشور آلمان، رقابت‌های لالیگا، سری آ، لیگ یک فرانسه و لیگ برتر نیز چنین تدبیری اتخاذ کرده بودند و حالا هر پنج لیگ معتبر اروپا به تعویق افتاده است. این روند در مورد بازی‌های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان نیز برقرار بوده و مشخص نیست سرنوشت رقابت‌های معتبر فوتبال در اروپا در پایان این فصل چه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها