کد خبر : 1673827 | 24 اسفند 1398 ساعت 12:38 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال فقط همین را کم داشت 

فتح‌الله‌زاده و آنفولانزا و قرنطینه آخر سال!

استقلال کم مشکل داشت بیماری شدید سرپرست جدید باشگاه نیز مزید برعلت شد تا ابهامات مدیریتی این تیم همچنان در حال افزایش باشد.

فتح‌الله‌زاده و آنفولانزا و قرنطینه آخر سال!

به گزارش "ورزش سه"، علی فتح ا.. زاده در چهارمین تجربه بازگشت به میز مدیریت استقلال با اتفاقات غیرمنتظره زیادی روبرو شد. از بدهی های کلان گرفته تا احکام انضباطی گسترده از سوی فیفا به خاطر مطالبات بازیکنان خارجی که به کابوسی بزرگ برای او و طرفداران در این روزهای پرتنش تبدیل شد.


هفته اول بازگشت به اتاق مدیریت استقلال توام شد با کاری شبانه روزی و نشست های مختلف فتح ا.. زاده با مدیران و روسای شرکت های بزرگ برای حمایت مالی از این باشگاه در راه عبور از بحران شدید مالی. در این بین فتح ا.. زاده گهگاه برای سرکشی به کمپ، ورزشگاه امام رضا(ع)، تهرانسر و کمپی که در مجموعه انقلاب برای استقلال تعبیه شده بود مجبور به خروج از دفتر و بازدید میدانی شد.


همین رفت و آمدها آن هم در پیک بیماری کرونا در پایتخت باعث شد تا فتح ا.. زاده که از نظر جسمانی دیگر آن توان یک دهه گذشته را نداشت زودتر از آن چه تصور می رفت دچار آنفولانزا و مشکوک به ویروس کرونا شود. سرپرست باشگاه استقلال به قدری دچار ضعف جسمانی و مشکلات تنفسی شد که کارش به بیمارستان هم کشید اما تشخیص داده شد او بعد از 12 ساعت راهی منزل شود تا قرنطینه دو هفته ای را رعایت کند.


درست در روزهایی که بحران های مالی ناشی از شکایت ها و احکام بین المللی صادره گریبانگیر استقلال بود و از سوی دیگر اعضای تیم نیز با رسیدن به روزهای پایانی سال در انتظار واریزی 15 تا 20 درصدی قراردادهای خود از سوی باشگاه براساس وعده وعیدهای داده شده بودند، اوضاع جسمانی فتح ا.. زاده نیز هر روز بدتر شد گرچه در این راه نزدیکان به او از جمله جعفر نوجوان خواهرزاده سرپرست استقلال با انتشار پیام هایی در صفحات مجازی اوضاع فتح ا.. زاده را رو به بهبودی قلمداد کرد.


آخرین خبرها از شرایط فتح ا.. زاده این است بنا به توصیه اکید پزشکان او تا حداقل 10 تا 12 روز آینده حق خروج از قرنطینه ندارد، جایی که سرپرست استقلال در منزل شخصی طی روزهای گذشته خود را در اتاقی مستر(مجهز به سرویس و حمام اختصاصی) قرنطینه کرده و حتی برای دریافت غذا و داروهای خود نیز تنها از پشت در اتاق با همسر و ... رویارویی چند ثانیه ای دارد.


این شرایط پیچیده جسمانی در کنار امور اجرایی و اداری مبهم استقلال که در غیاب سرپرست باشگاه روی میز بلاتکلیف مانده است هر روز بیشتر از قبل به شایعه استعفای فتح ا.. زاده از سرپرستی باشگاه دامن می زند، جایی که شنیده می شود به احتمال فراوان تا 24 ساعت آتی با کناره گیری فتح ا.. زاده از سمت فعلی بار دیگر باشگاه استقلال با چالش های مدیریتی جدیدی در روزهای پایانی سال دست و پنجه نرم خواهد کرد.


پیگیری برای صحت و سقم این اخبار به جایی رسید که یکی از نزدیکان فتح ا.. زاده با اشاره به توصیه های پزشکان و دوستان نزدیک مبنی بر دور ماندن از استرس های عصبی از سوی فتح ا.. زاده احتمال استعفای سرپرست باشگاه را خیلی زیاد دانست. از همین رو باید منتظر ماند و دید تا یکی دو روز آتی شایعه استعفای علی فتح ا.. زاده از سرپرستی باشگاه استقلال به حقیقت می پیوندد یا نه؟

دیدگاه‌ها