کد خبر : 1673837 | 24 اسفند 1398 ساعت 13:25 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتماد به کاوه و قلی‌زاده برگ برنده بالحسین

سرمربی شارلروا کاندیدای بهترین مربی ژوپیرلیگ

با ایستادن در جایگاه سوم ژوپیرلیگ و ثبت رکورد بالاترین امتیاز تاریخ شارلروا در رقابت های باشگاهی بلژیک، سرمربی فرانسوی کاندیدای عنوان بهترین مربی سال شد.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد کریم بالحسین سرمربی جوان و فرانسوی در اولین تجربه مربیگری خود در سطح اول فوتبال بلژیک بتواند با شارلروا بهترین نتایج تاریخ باشگاه را کسب کند، نتایجی بهتر از عملکرد دو فصل گذشته باشگاه با فلیس ماتزو که بعدها راهی خنت شد.


کریم بالحسین در حالی تیمش را با اختلاف یک امتیاز با خنت در جایگاه سوم جدول ژوپیرلیگ نشاند تا راهی پلی آف نهایی این رقابت ها برای کسب قهرمانی و سهمیه اروپایی شود که در هفته های ابتدایی و در غیاب ستاره های ایرانی خود اصلا عملکرد خوبی نداشت اما از هفته ششم یا هفتم با اضافه شدن زوج ایرانی و هماهنگی آنها با موریوکا ژاپنی و نیکولسون جامائیکایی اوج گیری آنها آغاز شد.

 

1485581


سایت nhl در گزارشی با اشاره به این که کریم بالحسین تاریخ را به نام خود ثبت کرد، نوشت:« عملکرد درخشان ستاره های همچون کاوه رضایی و علی قلی زاده در ساختار تهاجمی شارلروا زمینه ساز خوشبختی مربی جوان فرانسوی در اولین تجربه هدایت یک باشگاه حرفه ای شد. بالحسین با درک شرایط شاگردانش اعتماد به نفس دوباره به آنها داد تا رضایی برترین گلزن تیم و قلی زاده برترین پاسور آنها لقب بگیرد ضمن این که دو خرید جدید یعنی موریوکا ژاپنی از اندرلخت و نیکولسون جامائیکایی و 22 ساله نیز خوش درخشیدند».


بنا به ادعای nhl برگ برنده های بالحسین برای رسیدن به بالاترین امتیاز ممکن در یک فصل آن هم قبل از ورود به پلی آف نهایی نفراتی بودند که سال گذشته اصلا عملکرد خوبی به همراه تیم های خود نداشتند. کاوه رضایی در بروژ و موریوکا در اندرلخت با کمترین هزینه راهی اردوی زبراها شدند و حالا با ارزشی چند برابر در آستانه بازگشت به تیم های خود قرار دارند.

دیدگاه‌ها