کد خبر : 1673839 | 24 اسفند 1398 ساعت 13:40 | 29.2K بازدید | 1 دیدگاه

جلسه اضطراری لیگ برتر؛ لغو کامل فصل در راه است؟

باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس پنج‌شنبه این هفته در یک جلسه اضطراری درباره ادامه این لیگ بعد از تاریخ 4 آوریل تصمیم‌گیری خواهند کرد.

جلسه اضطراری لیگ برتر؛ لغو کامل فصل در راه است؟

به گزارش "ورزش سه"، اسکای اسپورتز اعلام کرد باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس به همراه مسئولین سازمان این لیگ روز پنج شنبه این هفته در جلسه‌ای اضطراری شرکت خواهند کرد تا درباره برنامه‌های آتی این لیگ در ادامه فصل تصمیم‌گیری کنند.

 

گفته می‌شود با توجه به برگزاری جلسه کمیته ذی‌نفعان فیفا در این هفته باشگاه‌های انگلیسی تاریخ پنج‌شنبه را به این دلیل تعیین کرده‌اند که با توجه به جلسه این کمیته فیفا اطلاعات بیشتری برای تصمیم‌گیری در اختیار داشته باشند.

 

در حال حاضر اعلام شده که لیگ برتر به مدت سه هفته به حالت تعلیق درآمده و بازی‌های این لیگ تا تاریخ 4 آوریل برگزار نخواهد شد.

 

1485584

 

این تصمیم در جلسه اضطراری روز جمعه بین باشگاه‌های لیگ برتر و سازمان این لیگ اتخاذ شده و علت برگزاری آن در وهله اول مثبت اعلام شدن تست کرونا میکل آرتتا سرمربی آرسنال و کالوم هادسون اودوی بازیکن چلسی بوده است.

 

برخی باشگاه‌ها معتقدند این فصل می‌تواند بعد از 4 آوریل ادامه پیدا کرده و به حالت طبیعی به پایان برسد ولی برخی باشگاه‌های دیگر می‌گویند باید واقع‌بین بود و از همین حالا سناریوهایی برای تعطیلی دائمی این فصل در نظر گرفت.

 

اسکای به نقل از یکی از منابع بلندپایه در یکی از باشگاه‌های لیگ برتری که نخواسته نامش فاش شود اعلام کرد که احتمال تعطیلی کامل فصل جاری لیگ برتر انگلیس 75 درصد است.

 

دیدگاه‌ها