کد خبر : 1673797 | 24 اسفند 1398 ساعت 00:28 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن پادربورن، اولین کرونایی بوندس لیگا

باشگاه پادربورن تایید کرد که تست کرونای لوکا کیلیان، بازیکن جوان این باشگاه، مثبت اعلام شده است.

بازیکن پادربورن، اولین کرونایی بوندس لیگا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سرانجام امروز مسئولان رقابت های بوندس لیگا پذیرفتند که دیدارهای این لیگ را به تعویق بیندازند، اکنون اعلام شد که لوکا کیلیان، بازیکن جوان پادربورن، به کرونا مبتلا شده است.

پیش از این قرار بود دیدارهای این هفته و هفته آینده بوندس لیگا بدون حضور تماشاگر برگزار شود و پس از آن در مورد ادامه رقابت ها تصمیم گرفته شود؛ در صورتی که این اتفاق رخ می داد، پادربورن باید امشب مقابل فورتونا دوسلدورف قرار می گرفت.

 

1485504

 

در بیانیه باشگاه پادربورن آمده است:" برای ما سلامت بازیکنان در اولویت قرار دارد. در همکاری مستقیم با مقامات محلی، ما معاینات دقیقی در مورد ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا انجام دادیم. این تست روی همه بازیکنان و کادر فنی انجام شده و تست سرمربی تیم منفی بوده است. تنها نمونه مثبت مربوط به لوکا کیلیان بوده و ما تلاش می کنیم تا وسعت ابتلا این ویروس را محدود نگه داریم."

کیلیان 20 ساله دوران حرفه ای را از تیم ذخیره های بروسیا دورتموند آغاز کرد و در تابستان 2019 به پادربورن پیوست. او که 13 بازی در بوندس لیگا انجام داده، سابقه پوشیدن پیراهن تیم زیر 21 ساله های آلمان را نیز دارد.

دیدگاه‌ها