کد خبر : 1673841 | 24 اسفند 1398 ساعت 13:48 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

از انتخابم خوشحال هستم

زنیدپور:فوتبال مالزی به خاطر کرونا تعطیل است

میلادزنیدپور بعد از یک فصل حضور در لیگ مالزی ، قرار است بازهم در فوتبال این کشور شرق آسیا بازی کند.

زنیدپور:فوتبال مالزی به خاطر کرونا تعطیل است

به گزارش «ورزش سه» نزدیک بودن مالزی به چین و‌ شرایط ویژه ای که در این منطقه از آسیا وجود دارد باعث شده تا فوتبال باشگاهی این کشور نیز تحت تاثیر قرار بگیرد.


میلاد زنیدپور‌ بازیکن سابق تیم ملی درباره شرایط خودش گفت:«من دوباره امسال در مالزی قرارداد بستم و خوشحال هستم از انتخابی که داشتم.»


او که در لیگ های اندونزی و عراق هم بازی کرده درباره حضور در این لیگ ها گفت:«اندونزی بسیار لیگ درگیرانه و فیزیکی دارد و خیلی هیجانی دنبال می شود چون واقعا در هر بازی ‌لیگ اندونزی استادیوم فول از تماشاگر است.» او افزود:«لیگ عراق هم سطح خوبی دارد و  از لحاظ فوتبال خیلی نزدیک به لیگ ایران است. اما فوتبال   مالزی با هر دو اینها متفاوت است. فوتبال  مالزی سطح خوبی از لحاظ تکنیکی دارد و اکثر بازیکنان مالایی تکنیکی و سرعتی هستند و تیمهای اینجا دوست دارند فوتبال تکنیکی  بازی کنند. به‌ نظرم درحال پیشرفت هستند.»

 

1485589


او همچنین گفت:« از لحاظ امکانات که واقعا خوب بودند و در حال بهتر شدن هم هستند.»


زنیدپور در بخش دیگری از صحبت هایش درباره تاثیر شیوع کرونا روی فوتبال مالزی گفت:«شیوع کرونا هنوز اینجا زیاد نیست و طبق اخرین اخباری که شنیدم زیر ۱۰۰نفر مبتلا شده اند. دولت خیلی جدی پیگیر است. چیزی که مهم بود اینکه بلافاصله جلوی  پروازه های چین را گرفتند و به هیچ چینی یا مالزیایی اجازه خروج یا ورود ندادند.»


او با اشاره به تعطیلی مسابقات هم گفت:« کلیه مسابقات و تمرین تیم ها هم تعطیل شده است.»


بازیکن جنوبی فوتبال ایران در پایان هم افزود:« هم وطن عزیز ایرانی لطفا به خودت و خانواده و جامعه رحم کرده و با رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه رعایت کنید تا بتوانیم دوباره سالم سلامت به زندگی ادامه بدهیم.»

 

1485590

دیدگاه‌ها