کد خبر : 1673853 | 24 اسفند 1398 ساعت 14:58 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا در قرنطینه خانگی از بیم ابتلا به کرونا

دیگو مارادونا برای احتیاط و به توصیه تیم پزشکی خیمناسیا در قرنطینه خانگی قرار گرفته است.

مارادونا در قرنطینه خانگی از بیم ابتلا به کرونا

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود با مردم ایتالیا که به خاطر شیوع کرونا در قرنطینه عمومی هستند، به ابراز همدردی پرداخت و همچنین به مردم آرژانتین توصیه کرد که اقدامات ایمنی را جدی بگیرند و دست از شوخی با کرونا بردارند.

در واقع هرچند کرونا هنوز در آرژانتین شیوع گسترده پیدا نکرده ولی تیم پزشکی خیمناسیا که مارادونا هدایتش را برعهده دارد، از روز گذشته به مارادونا توصیه کرد تا به صورت موقت در قرنطینه خانگی قرار بگیرد.

 

 

1479386

 

 

فلاویو تونسی پزشک خیمناسیا در این رابطه به خبرنگاران گفت:« برای مارادونا اقدامات احتیاطی را در پیش گرفته ایم. او در یک آپارتمان موقتا قرنطینه شده است. ما به عنوان پزشک مسئولیت بزرگی را برعهده داریم و همه می دانیم که کرونا بیشتر چه قشر سنی را هدف قرار می دهد و به همین دلیل نمی خواهیم هیچ خطری مارادونا را تهدید کند.

به شخصه امیدوارم همه بتوانیم از این اپیدمی به سلامت گذر کنیم. راهنمایی یک ملت تنها در 15 دقیقه امکان پذیر نیست و همه باید این خطر را جدی بگیرند.»

 

خیمناسیا بامداد امروز در  اولین بازی خود در کوپا سوپرلیگای آرژانتین برابر بانفیلد به تساوی بدون گل دست یافت. تیم مارادونا برای فرار از سقوط باید در این جام نتایج بهتری کسب کند.

 

دیدگاه‌ها