کد خبر : 1673909 | 24 اسفند 1398 ساعت 19:49 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

الشارجه به کسب سهمیه ACL امیدوار شد؛

برد سه گله حریف پرسپولیس مقابل یاران فرناندو گابریل

تیم الشارجه امارات با کسب پیروزی 3-0 مقابل الفجیره، 37 امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید.

برد سه گله حریف پرسپولیس مقابل یاران فرناندو گابریل

به گزارش "ورزش سه"، حریف آسیایی پرسپولیس الشارجه دقایقی قبل در ورزشگاه خانگی فجیره پیروزی شیرینی را به دست آورد. شاگردان عبدالعزیز الیاسی در حالی فجیره را با سه گل شکست دادند که با این نتیجه پس از مدت ها به صدر جدول نزدیک شدند و حالا شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 2021 را هم زنده نگه داشته اند.

 

گل اول را مارکوس ملونی از درون محوطه جریمه الفجیره به ثمر رساند. گل دوم در دقیقه 76 به ثمر رسید. ریان مندس با حرکت دیدنی خود یک مدافع را جا گذاشت و سپس با شوتی تماشایی دروازه عبدالله التمیم را باز کرد. در صحنه گل سوم که در دقیقه 90+1 به ثمر رسید، کایو، اتابک شوکورف را صاحب توپ کرد و او با شوتی از راه دور، پیروزی تیمش را تثبیت بخشید.

 

فرناندو گابریل هافبک سابق پرسپولیس که پیراهن شماره 10 تیم قعر جدولی الفجیره را برتن دارد، در این بازی نیز برای تیمش به میدان رفت و چند فرصت خوب نیز خلق کرد که یکی از آن ها را جفرسون با ناباوری از دست داد. او همچنین در مقابل الشارجه 90 دقیقه به میدان رفت تا همچنان مهره ثابت تیمش باشد.

با این نتیجه الشارجه هم امتیاز با الوحده در رده چهارم قرار گرفت. آن ها تا صدر 8 امتیاز فاصله دارند و امیدوارند تنها با قرارگیری در بین سه تیم بالایی جدول یا قهرمانی در جام حذفی، دوباره سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیرند. فجیره نیز با این شکست 12 امتیازی ماند تا همچنان شانس اول سقوط به لیگ یک امارات باشد.

 

لازم به ذکر است که این بازی در هفته نوزدهم لیگ امارات، بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

 

دیدگاه‌ها