کد خبر : 1673934 | 24 اسفند 1398 ساعت 22:31 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل سپیدرود:

با همدلی و فداکاری از بحران عبور می‌کنیم

مدیرعامل سپیدرود از مردم ایران درخواست کرد که در خانه بمانند و برای کارهای غیر ضروری به خیابان نروند.

افشین ناظمی در گفتگو با "ورزش سه"، گفت: می دانم شرایط سخت است و بسیاری از مردم برای کارهای آخر سال خود برنامه ریزی کرده بودند و شرایط دشوار اقتصادی هم مزید برعلت شده است اما برای عبور از این بحران مجبوریم در خانه بمانیم.

 

مدیرعامل سپیدرود اظهار داشت: مشاغل زیادی برای ریشه کن کردن این ویروس در صحنه حضور دارند اما پزشکان و پرستاران و کلیه زیرمجموعه های بخش درمان در این وضعیت خاص دوری از خانواده و مبارزه رو در رو با خطر را به جان خریده اند و تک تک آنها قهرمانان مردم ایران خواهند بود.

 

وی از مسئولین استان برای حضور به موقع در کم کردن شیوع بیماری و حل مشکلات تشکر کرد و افزود: حجم مشکلات بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنید ولی اگر بیاییم و فقط از نقاط منفی حرف بزنیم کسانی که به جای ماندن در خانه به استقبال خطر رفته اند را ناامید و دل زده کرده ایم.
ناظمی کمک های مردمی را برای کم کردن باری که بر دوش بخش درمان مانده را نشان اتحاد و همدلی مردم ایران دانست و تصریح کرد: تمام کشورهای دنیا که درگیر این ویروس دچار چالش شده اند و من شک ندارم که با یکدلی و همکاری هم از این روزهای بحرانی عبور خواهیم کرد.

 

پیشکسوت فوتبال ایران با تبریک پیشاپیش سال نو از هم میهنان درخواست کرد که امسال از سفر به شمال خودداری کنند و تاکید کرد: مهمان نوازی معروف ترین خصوصیت ما شمالی هاست اما این بار شرایط فرق می کند سفرهای نوروزی می تواند مانند شمشیر دو لبه هم جان مردم گیلان را به خطر بیندازد و هم ویروس را به سایر استان ها منتقل کنند.
مدیرعامل باشگاه سپیدرود در ارتباط با احتمال سقوط سپیدرود از لیگ دسته اول بیان کرد: به این مساله اصلا فکر هم نمی کنیم و ما مربی کار بلدی مثل دست نشان را آوردیم که رتبه ای خوب در لیگ کسب کنیم و شک ندارم با دانش و تجربه دست نشان و تلاش و غیرت بازیکنان این اتفاق در پایان فصل خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها