کد خبر : 1673940 | 24 اسفند 1398 ساعت 23:06 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویروس کرونا ۶۰۰ میلیون یورو به لالیگا ضربه می زند؟

در صورت لغو بازی های لالیگا به طور کامل این لیگ حدود ۶۰۰ میلیون یورو به خاطر مسائل مربوط به پخش تلویزیونی ضرر خواهد کرد.

ویروس کرونا ۶۰۰ میلیون یورو به لالیگا ضربه می زند؟

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا علاوه بر مشکلاتی که برای سلامتی و جان افراد در سرتاسر جهان به وجود آورده، لیگ ها و تیم های اروپایی را به دلیل تعلیق بازی ها در آستانه خسارت های هنگفت نیز قرار داده است.

 

در همین رابطه یکی از شرکت هایی که حق پخش بازیهای لالیگا را در اختیار دارد در این باره ادعای عجیبی را مطرح کرده است. مدیرعامل شرکت مدیا پرو در این رابطه به رادیو کاتالونیا گفت: " اگر این رقابت ها به طور کامل متوقف شود بیش از ۶۰۰ میلیون یورو از دست خواهد رفت."

 

 

1485174

 

 

در صورت لغو کامل بازی ها، لالیگا حدود ۵۵۰ میلیون یورو به خاطر حق پخش تلویزیونی و ۱۵۰ میلیون یورو به خاطر بلیت‌های رقابت ها ضرر خواهد کرد. مدیرعامل شرکت مدیا پرو در ادامه گفت: " ارزیابی خسارت وارده به خاطر طرح به تعویق افتادن بازی ها کمی دشوار است اما در صورتی که این موضوع بیش از دو هفته باشد، این خسارت بسیار قابل توجه خواهد بود."

 

با این حال مدیر عامل شرکت مدیا پرو اظهار داشت که او اطمینان دارد که لیگ در تاریخ 4 آوریل از سر گرفته خواهد شد و پتانسیل انجام بازی ها در پشت درهای بسته یک فرصت واقع بینانه برای باشگاه های اسپانیایی است تا بتواند فصل را تمام کند

دیدگاه‌ها