کد خبر : 1673961 | 25 اسفند 1398 ساعت 09:20 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

قدردانی رئیس سازمان بهداشت جهانی از یورگن کلوپ

رئیس سازمان بهداشت جهانی از پیام یورگن کلوپ سرمربی لیورپول خطاب به هواداران درباره ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی رئیس سازمان بهداشت جهانی از یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، پیام یورگن کلوپ سرمربی لیورپول خطاب به هواداران فوتبال درباره ویروس کرونا باعث شد رئیس سازمان بهداشت جهانی، تدروس آدانوم گبریسیوس، از او تشکر و قدردانی کرد و پیام او را به عنوان پیامی قدرتمند به دنیا درباره ویروس کرونا توصیف کرد.

 

1485727

 

لیورپول در حال حاضر با اختلاف 25 امتیاز نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین لیگ برتر بوده و در آستانه کسب اولین قهرمانی‌اش در این لیگ بعد از 30 سال قرار دارد. با شیوع ویروس کرونا و تعلیق موقت لیگ برتر، لیورپولی‌ها نگران هستند این فرصت بزرگ را از دست بدهند ولی با اینحال یورگن کلوپ در پیامی اعلام کرد که سلامت مردم مهمتر از فوتبال است و او از تعطیلی لیگ برتر استقبال می‌کند.

 

یورگن کلوپ در این باره گفته بود:" ما قبل از هر چیز باید هر کاری از دست‌مان برمی‌آید برای محافظت از همدیگر انجام دهیم. من قبلا هم گفته‌ام که همیشه به نظر می‌رسد فوتبال در میان بی‌اهمیت‌ترین چیزها مهمترین است. ولی امروز و در این شرایط فوتبال و مسابقات فوتبال به هیچ وجه مهم نیست. شکی نیست که ما دوست نداریم در استادیوم خالی بازی کنیم یا بازی‌هایمان تعلیق شود ولی اگر این باعث شود یک نفر، فقط یک نفر سالم بماند، هیچ شکایتی نخواهیم داشت".

 

1485726

 

رئیس سازمان بهداشت جهانی در واکنش به این پیام یورگن کلوپ با استفاده از توییتر به او واکنش نشان داد و نوشت:" از یورگن کلوپ و باشگاه لیورپول به خاطر پیام قدرتمندشان به دنیا سپاسگزارم. اهمیت دادن به سلامت مردم در درجه اول، کاهش خطرها، مراقبت از آسیب‌پذیرها و نشان دادن محبت، این شیوه همیشگی سازمان بهداشت جهانی است. ما اگر با هم همکاری کنیم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد. سازمان بهداشت جهانی از همبستگی یورگن کلوپ و باشگاه لیورپول، آلیسون بکر، کریستیانو رونالدو، پل پوگبا، فیفا، پیتر اشمایکل، آندره‌آ رادریزانی، رومن گروژان و دیگر ستاره‌های دنیای ورزش قدردانی می‌کند".

 

دیدگاه‌ها