کد خبر : 1673944 | 24 اسفند 1398 ساعت 23:25 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

جان اوبی میکل:

نمی خواهم در چنین شرایطی فوتبال بازی کنم

جان اوبی میکل، ستاره سابق چلسی و حال حاضر ترابوزان اسپور، نسبت به برگزاری رقابت‌های سوپر لیگ ترکیه با وجود شیوع ویروس کرونا واکنش تندی نشان داد.

نمی خواهم در چنین شرایطی فوتبال بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا موجی از نگرانی را در اروپا به راه انداخته و همین موضوع باعث شده که بسیاری از مسابقات به حالت تعلیق در بیایند. لالیگا، سری آ، بوندسلیگا، لیگ 1 ، MLS و اردویسه مهم ترین لیگ هایی هستند که رقابت های خود را حالت تعلیق درآورده اند. همچنین مسابقات لیگ اروپا و لیگ قهرمانان نیز وضعیت مشابهی را تجربه کرده اند.

 

با این وجود اما سوپر لیگ ترکیه هنوز تصمیمی برای تعلیق مسابقات خود نگرفته و قرار است بازی های این هفته طبق برنامه انجام شود. نکته عجیب تر اینکه بازی ها در حضور تماشاگران برگزار می‌شود؛ موضوعی که نگرانی های زیادی را در این کشور به وجود آورده است.

 

 

1485707

 

 

ستاره سابق چلسی و بازیکنان حال حاضر ترابوزان اسپور نسبت به این تصمیم مسئولان لیگ ترکیه واکنش تندی نشان داده است‌. جان اوبی میکل در صفحه اجتماعی خود نوشت: " زندگی از فوتبال مهم تر است. من احساس خوبی ندارم نمی خواهم در چنین شرایطی فوتبال بازی کنم. همه باید در این مقطع حساس کنار خانواده و عزیزان خود باشند. فصل باید به طور کلی لغو شود چرا که دنیا با اوضاع بسیار آشفته ای روبرو است."

دیدگاه‌ها