کد خبر : 1673970 | 25 اسفند 1398 ساعت 10:31 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان وزنه برداری المپیک در وسط گود کرونا

رضازاده برای تهران ماسک و مواد ضدعفونی تهیه کرد

دارنده ٢ مدال طلای المپیک و رکورددار جهان، این روزها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تلاش می کند.

رضازاده برای تهران ماسک و مواد ضدعفونی تهیه کرد

به گزارش «ورزش سه» حسین رضا زاده قهرمان و رکورددار وزنه برداری جهان در سال های گذشته نیز به وسط میدان آمده تا مثل برخی دیگر از چهره های مطرح ورزش ایران بتواند در کمک به بخشی از مردم نقش ایفا کند.


رضازاده امروز گفت و گویی با خبرگزاری جمهوری اسلامی انجام داده و در رابطه با شرایط اینروزها و کارهایی که انجام داده گفت:« من برای مردم جنوب تهران مواد ضدعفونی و ماسک تهیه کردم و البته این حرکت «دلی» بود و دوست نداشتم درباره‌اش صحبت کنم.


او همچنین گفت: «در این مقطع همه باید کمک کنند و مردم نیز نهایت همکاری را با مسوولان مربوطه انجام دهند تا هرچه سریعتر بحران کرونا به پایان برسد.»


دارنده ۲ مدال طلای المپیک افزود:« از مردم عزیز ایران خواهش می‌کنم از رفتن به مکان‌های پر جمیعت‌ خودداری کنند زیرا این کار سلامتی آنان را به خطر می‌اندازد.»


رضازاده ادامه داد: «جامعه پزشکی و پرستاری ایران در این روزهای حساس در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور داشته و باید به این عزیزان که عاشقانه به مردم کشورشان خدمت می‌کنند خسته نباشید و خدا قوت گفت. حتم دارم به زودی کرونا را شکست خواهیم داد و جامعه به روال عادی و طبیعی خود باز خواهد گشت.»

دیدگاه‌ها