کد خبر : 1674005 | 25 اسفند 1398 ساعت 13:42 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

ورزشگاه جدید اورتون به نام میلیاردر روس

باشگاه اورتون به زودی با امضای قراردادی با آلیشر عثمانوف، میلیونر روس، متعهد می‌شود که از نام شرکت او برای نام ورزشگاه جدیدش استفاده کند.

ورزشگاه جدید اورتون به نام میلیاردر روس

به گزارش "ورزش سه"، منابع نزدیک به باشگاه اورتون اعلام کردند که این باشگاه به زودی با امضای قراردادی ده ساله، حق نامگذاری ورزشگاه جدید خود را به علی‌شیر عثمانوف، میلیونر روس واگذار خواهد کرد. به این ترتیب نام کمپانی عثمانوف، کمپانی USM مدت ده سال نام ورزشگاه جدید اورتون خواهد بود. باشگاه اورتون در ماه ژانویه هم اعلام کرد که شرکت USM امسال 30 میلیون پوند به آنها پرداخته است. دیلی‌میل مبلغ قرارداد حق نامگذاری اورتون با عثمانوف را 200 میلیون پوند اعلام کرده است.

 

1485784

 

روزنامه دیلی‌میل با انتشار این خبر می‌گوید هولدینگ USM که متعلق به علی‌شیر عثمانوف میلیونر روس است هم‌اکنون یکی از اسپانسرهای اصلی باشگاه اورتون به حساب می‌آید و حالا با قراردادی که به زودی بین دو طرف به امضا خواهد رسید ورزشگاه جدید اورتون هم به نام این شرکت خواهد شد.

 

1485786

 

در حال حاضر نام USM بر مجموعه تمرینی اورتون گذاشته شده و این شرکت روس برای این قرارداد 12 میلیون پوند به اورتون پرداخته است. این قرارداد اما در سال 2022 به پایان می‌رسد یعنی درست کمی قبل از پایان عملیات ساخت و ساز ورزشگاه  جدید اورتون که قرار است در همان حوالی به پایان برسد.

 

باشگاه اورتون برای راضی نگه داشتن هوادارانش اعلام کرده پیش از اعلام نهایی سیاست‌های بلیط‌فروشی خود برای ورزشگاه جدید باشگاه از هواداران نظرسنجی خواهد کرد. به گزارش دیلی‌میل بر اساس برنامه‌های فعلی باشگاه اورتون، در ورزشگاه جدید بیشتر صندلیهای وی‌آی‌پی با افزایش بها مواجه خواهند شد ولی باشگاه ترتیبی داده که بلیط صندلی‌های عادی در اکثر  نقاط استادیوم بدون افزایش قیمت به هواداران فروخته شود.

 

1485785

 

دیدگاه‌ها