کد خبر : 1674013 | 25 اسفند 1398 ساعت 13:50 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال آماتوری و اسبدوانی به جای لیگ برتر

با تعلیق رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس هواداران فوتبال در این کشور حالا به سمت رقابتهای آماتوری رو آورده و تعداد تماشاچیان این مسابقات به شدت افزایش یافته است.

 فوتبال آماتوری و اسبدوانی به جای لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در نقاط مختلف دنیا، این آخر هفته در انگلیس با توجه به تعلیق سه هفته‌ای لیگ برتر، هواداران فوتبال گزینه‌های معدودی برای تماشای نزدیک مسابقات فوتبال داشتند. اما هواداران انگلیسی به جای در خانه ماندن راهی مسابقات فوتبال آماتوری شدند که در این کشور همچنان برگزار می‌شود.

 

1485795

 

مسابقات اسبدوانی و سوارکاری هم از این وضعیت تاثیر پذیرفت و نسبت به هفته‌های گذشته تعداد کسانی که در پیست‌های اسبدوانی حضور یافته و روز شنبه مسابقات را از نزدیک تماشا کردند به شدت افزایش یافته بود.

 

برای مثال عده زیادی از هواداران نیوکاسل که طبق برنامه روز شنبه باید شاهد دیدار تیم محبوب‌شان نیوکاسل با شفیلدیونایتد در لیگ برتر می‌بودند، راهی زمین‌های آماتوری شدند تا دیدار دو تیم ساوت شیلدز و اف‌سی یونایتد در لیگ ملی شمال را تماشا کنند.

 

1485793

 

عده زیادی از هواداران ورزش هم راهی پیست اسب دوانی اوتاکستر شدند تا شاهد مسابقات اسب دوانی باشند. اتحادیه اسب دوانی بریتانیا اعلام کرده که از دستورهای دولت این کشور تبعیت خواهد کرد و تا زمانی که دستوری مبنی بر تعطیلی مسابقات دریافت نکند به برگزاری این رقابتها ادامه خواهد داد.

 

مدیرکل پیستهای اوتاکستر اعلام کرد که انتظار دارد این آخر هفته شاهد حضور10 هزار تماشاچی در این پیست اسبدوانی باشد.

 

1485792

 

او در این باره گفت:" باید بگویم که ما این هفته شرایط خیلی سختی را تجربه کردیم که علتش فقط افزایش ناگهانی تعداد تماشاچی‌ها بود. از این گذشته ما نمی‌دانستیم که آیا می‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم یا نه ولی با توجه به اینکه دستوری از طرف دولت به دست ما نرسید این  مسابقات را برگزار کردیم و تا اطلاع ثانوی اگر دستور دیگری به دست‌مان نرسد به برگزاری مسابقات ادامه خواهیم داد".

 

دیدگاه‌ها