کد خبر : 1674077 | 25 اسفند 1398 ساعت 19:46 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیام کرونایی آنتونیو کونته: اتحاد، رمز پیروزی بر کرونا

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، نیز به حواشی مربوط به ویروس کرونا واکنش نشان داد.

پیام کرونایی آنتونیو کونته: اتحاد، رمز پیروزی بر کرونا

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا به یک مشکل بزرگ در سراسر جهان تبدیل شده و ایتالیا بعد از چین دومین کشور دنیا به لحاظ آمار مبتلا به این ویروس به حساب می آید. در این کشور تا به امروز آمار ۲۱۳۰۰ مبتلا به کرونا ثبت شده و حدود ۱۴۰۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

 

این ویروس وحشتناک به تعویق افتادن همه مسابقات ورزشی از جمله رقابت های سری آ ایتالیا را نیز به همراه داشته است. از طرف دیگر تمام مراکز خرید، داروخانه ها و غیره در ایتالیا بسته شده اند.

 

 

 

1485889

 

 

ویروس کرونا حالا صدای سرمربی اینتر یعنی آنتونیو کونته را نیز در آورده و او در پیامی ویدیویی که باشگاه اینتر آن را در صفحه توییتر خود منتشر کرده، می گوید: " لطفاً در خانه بمانید و قوانین را رعایت کنید. این تنها راه مقابله با این وضعیت اضطراری است. این یک لحظه سخت و دشوار است اما اگر با یکدیگر متحد شویم از آن عبور خواهیم کرد. هیچ وقت تسلیم نشوید."

 

بعد از منتشر شدن خبر ابتدای مدافع یوونتوس یعنی دنیله روگانی به ویروس کرونا، آنتونیو کونته نیز به همراه باشگاه اینتر در قرنطینه به سر می برند چراکه آخرین بازی سری آ به دربی حساس ایتالیا بین دو تیم یوونتوس و اینتر اختصاص داشت؛ موضوعی که نگرانی های زیادی را درباره ابتلای بازیکنان دو تیم به ویروس کرونا به وجود آورده است.

دیدگاه‌ها