کد خبر : 1674097 | 25 اسفند 1398 ساعت 21:39 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا در چه صورتی اوبامیانگ را جذب می کند؟

آرسنال در تابستان امسال آماده فروش پیر آمریک اوبامیانگ، ستاره گابنی خود است.

بارسلونا در چه صورتی اوبامیانگ را جذب می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی در رسیدن به لیگ قهرمانان و رتبه های بالای جدول در لیگ برتر باعث شده شرایط برای ماندن اوبامیانگ در لیگ برتر دشوار شود و دیلی میل مدعی شد آرسنال مشکلی با فروش او در فصل تابستان ندارد.

 

پیر آمریک اوبامیانگ خواهان افزایش دستمزدش به 300 هزار پوند در هفته شده و این به معنای افزایش 30 درصدی حقوق است. به نظر می رسد این درخواست چندان مورد رضایت مدیران آرسنال قرار نگرفته و احتمال فروش بازیکنی که در فصل جاری موفق به زدن 20 گل برای 32 بازی شده وجود دارد.

 

1471277

 

به نظر می رسد بارسلونا شانس بیشتری نسبت به سایر رقبا برای خرید اوبامیانگ داشته باشد. البته این نشریه مدعی شد سران بارسا به اوبامیانگ اطلاع داده اند علیرغم تمایل به خرید یک مهاجم جدید، لائوتارو مارتینز و نیمار اولویت بیشتری نسبت به این بازیکن دارند و بارسلونا ابتدا برای خرید آنها اقدام خواهد کرد. اما در صورت عدم موفقیت در این دو پروژه، بارسلونا می تواند مقصد بعدی اوبامیانگ باشد.

 

همچنین در صورت انتقال لائوتارو مارتینز به بارسا، آنگاه این اینتر است که برای خرید اوبامیانگ با آرسنال وارد مذاکره خواهد شد. بدین ترتیب به نظر می رسد شانس ماندن اوبامیانگ در لندن چندان بالا نیست و احتمالا بهترین بازیکن سال های اخیر آرسنال به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

دیدگاه‌ها