کد خبر : 1674131 | 26 اسفند 1398 ساعت 09:40 | 34.4K بازدید | 1 دیدگاه

آلن شیرر

اهدای جام قهرمانی به لیورپول منصفانه نیست

آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس می‌گوید در صورت تعطیلی لیگ برتر، اهدای جام قهرمانی به لیورپول منصفانه نخواهد بود.

اهدای جام قهرمانی به لیورپول منصفانه نیست

به گزارش "ورزش سه"، آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس و بهترین گلزن تاریخ  لیگ برتر این کشور می‌گوید با وجودی که لیورپول پیش از تعلیق فصل جاری لیگ برتر به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا، با اختلاف 25 امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش صدرنشین لیگ بوده اما اگر قرار بر این باشد که فصل نیمه‌کاره رها شود، اهدای جام قهرمانی به لیورپولی‌ها منصفانه نخواهد بود.

 

1485945

 

ویروس کرونا در حال حاضر باعث شده لیگ برتر تا تاریخ 3 آوریل تعلیق شود و همچنان شک و شبه‌هایی زیادی وجود دارد که آیا لیگ برتر بعد از این تاریخ می‌تواند ادامه پیدا کند؟ با  اینکه شیرر معتقد است تعطیل کردن کامل لیگ برتر ضربه بسیار سنگینی برای یورگن کلوپ و شاگردانش خواهد بود ولی او می‌گوید با توجه به اینکه لیورپول هنوز نتوانسته امتیازهای کافی برای قهرمانی را جمع کند، دادن جام قهرمانی به آنها را غیرمنصفانه خواهد کرد.

 

شیرر به روزنامه سان گفت:" اگر شرایط طوری باشد که نتوانیم فصل را کامل کنیم، هیچ راهی وجود ندارد که بتوان برنده و بازنده‌های این فصل را مشخص کرد. این برای باشگاه‌ها واقعا سخت و بی‌رحمانه خواهد بود، به خصوص برای لیورپول. ولی این تنها اتفاق ممکن است".

 

1485947

 

اسطوره نیوکاسل و آقای گل تاریخ  لیگ برتر در ادامه گفت:" اگر نتوانیم فصل را به پایان برسانیم، نمی‌توانیم جام قهرمانی را به کسی بدهیم یا مشخص کنیم که کدام تیم ها سقوط خواهند کرد. این برای لیورپول خیلی سخت خواهد بود ولی من نمی‌فهمم دادن جام قهرمانی به آنها چطور می‌تواند منصفانه قلمداد شود. من این حرف را در حالی میزنم که می‌دانم در ادامه فصل هم هیچ تیمی نمی‌تواند به آنها برسد. آنها برای قهرمانی فقط شش امتیاز لازم دارند ولی تا کنون نتوانسته‌اند این شش امتیاز را به دست بیاورند و به همین خاطر لیگ برتر باید کلا تعطیل شود، بدون اینکه قهرمان یا سقوط کننده‌هایش اعلام شود".

 

دیدگاه‌ها