کد خبر : 1674116 | 25 اسفند 1398 ساعت 23:11 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

تعدیل مواضع جنجالی مدیر وستهام در مورد لیورپول

کارن برادی، نایب رئیس باشگاه وستهام مواضع جنجالی اش را تعدیل کرد.

تعدیل مواضع جنجالی مدیر وستهام در مورد لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تعویق مسابقات لیگ برتر، تردیدهای فراوانی در مورد آینده این بازی ها و روشن شدن تکلیف فصل جاری وجود دارد. کارن برادی، نایب رئیس باشگاه وستهام چندی قبل مدعی شد با توجه به منصفانه نبودن به پایان رساندن فصل با شرایط فعلی، بهتر است فصل ملغی اعلام شده و همینجا به اتمام برسد که این موضع باعث اعتراض هواداران لیورپول شده بود. اما کارن برادی حالا مدعی شد لیورپول شایسته کسب قهرمانی بوده و ابراز امیدواری کرد راه حلی برای ادامه فصل پیدا شود.

 

1485024

 

کارن برادی در صفحه رسمی اش نوشت: "همه قبول دارند که لیورپول شایسته کسب عنوان قهرمانی است. لیگ برتر و دسته اول تمام تلاش خود را برای اطمینان از اتمام فصل از جمله تعلیق مسابقات، ایزوله کردن بازیکنان، و در صورت لزوم برگزاری مسابقات پشت درهای بسته و در ماه های تابستان را انجام می دهند.

 

حرف من حفظ ایمنی هواداران، بازیکنان، کارکنان در وهله اول بوده اگر امکان برگزاری بازی های باقی مانده وجود نداشته باشد، تنها راه حل منصفانه و منطقی این است که فصل را باطل اعلام کنیم.

 

چه کسی می داند اگر بازی های لیگ برتر و دسته اول به طور کامل انجام نشود، کدام تیم سقوط کرده و کدام راهی لیگ برتر می شود؟"

دیدگاه‌ها