کد خبر : 1674142 | 26 اسفند 1398 ساعت 11:20 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سمپدوریا: من کرونا ندارم

عمر کولی مدافع سمپدوریا که پیش از اعلام شده بود به ویروس کرونا مبتلا شده این گزارش‌ها را رد کرده و گفت در سلامت به سر می‌برد.

مدافع سمپدوریا: من کرونا ندارم

به گزارش "ورزش سه"، عمر کولی، مدافع اهل گامبیای باشگاه ایتالیایی سمپدوریا گزارش‌های اخیر مبنی بر مثبت بودن تست کرونای خود را رد کرد و گفت بر خلاف این ادعاها نتیجه تست او مثبت نبوده و در سلامت کامل به سر می‌برد.

 

باشگاه سمپدوریا روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که عمر کولی، آلبین اکدال، آنتونیو لاگومینا و مورتن تورسبی بازیکنان این باشگاه بعد از انجام تست ویروس کرونا با نتیجه مثبت روبرو شده‌اند و دکتر آمدئو بالداری یکی از اعضای کادر پزشکی باشگاه هم به این ویروس مبتلا شده است. کمتر از بیست و چهار ساعت قبل هم اعلام شد که مانولو گابیادینی بازیکن سمپدوریا اولین بازیکن این تیم بوده که به این ویروس مبتلا شده است. بعد از آن هم تست کرونای فابیو دپائولی و بارتوش برشینسک مثبت اعلام شد تا تعداد کل بازیکنان سمپدوریا که به کرونا مبتلا شده‌اند به هفت نفر افزایش پیدا کند.

 

1485960

 

ولی عمر کولی حالا در شبکه‌های اجتماعی گزارش‌های مبنی بر ابتلایش به کرونا را رد کرده و می‌گوید تست های جدید او منفی بوده است.

 

کولی در یک پست اینستاگرامی نوشت:" از اعضای خانواده عزیزم، دوستان و هواداران به خاطر همه پیام هایتان و نگرانی‌تان به خاطر من سپاسگزارم. من روز پنج‌شنبه گذشته آزمایش خون و ریه دادم که نتایج آن منفی بود. روز جمعه هم یک آزمایش دیگر از بینی من گرفته شد که آن هم منفی بود. برای همین می‌توانم اعلام کنم که من و خانواده‌ام به ویروس کرونا مبتلا نیستیم".

 

این بازیکن سمپدوریا در ادامه نوشت:" از باشگاه سمپدوریا به خاطر کمک‌ها و حمایت‌هایش سپاسگزارم. برای کسانی که بیمار شده‌اند دعا می‌کنم و از خدا می‌خواهم که هر چه سریعتر شفا پیدا کنند".

 

دیدگاه‌ها