کد خبر : 1674159 | 26 اسفند 1398 ساعت 12:30 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند رئیس فدراسیون فرانسه از رئیس لیون

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه از اظهارات رئیس باشگاه لیون که خواستار تعطیلی کامل لیگ1 این کشور شده بود به شدت انتقاد کرد.

انتقاد تند رئیس فدراسیون فرانسه از رئیس لیون

به گزارش "ورزش سه"، ژان میشل اولاس رئیس باشگاه لیون چند روز قبل با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا خواستار این شد که لیگ1 این کشور ملقب به لوشامپیونا به طور کامل تعطیل شده و تا زمان شروع فصل آینده هیچ مسابقه فوتبالی در فرانسه انجام نشود. او پیشنهاد داده بود که تیمهایی که فصل گذشته جواز صعود به رقابتهای اروپایی را دریافت کرده بودند این فصل هم به آن رقابتها اعزام شوند و هیچ تیمی هم به دسته پایین‌تر سقوط نکند.

 

این صحبتهای رئیس لیون در فرانسه با انتقادهایی مواجه شد و منتقدین می‌گفتند صحبتهای اولاس تنها به نفع لیون خواهد بود که امسال تا کسب سهمیه اروپایی 9 امتیاز فاصله دارد ولی فصل گذشته جواز صعود به اروپا را بدست آورده و به این ترتیب، بدون اینکه حقش باشد فصل آینده هم راهی تورنمنت‌های اروپایی خواهد شد. رئیس باشگاه مارسی صحبتهای اولاس را خودخواهانه توصیف کرده و گفته بود او تنها به فکر پیدا کردن راهی برای حضور تیمش در چمپیونزلیگ است.

 

1485978

 

اما رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه با انتقادی تندتر نسبت به صحبتهای رئیس باشگاه لیون موضع‌گیری کرده و گفت:" نمی‌خواهم در این باره وارد جدال و حاشیه شوم. ارگانی که باید درباره ادامه پیدا کردن یا نکردن لیگ تصمیم بگیرد فدراسیون فوتبال فرانسه است. تنها دشمن ما امروز ویروس کرونا است".

 

رئیس فدراسیون فرانسه در ادامه انتقادهایش گفت:" جدالی که بین روسای دو باشگاه انجام شده مسخره، احمقانه و نادرست است. از هر دو رئیس باشگاه می‌خواهم که آرامش خودشان را حفظ کرده و در اظهارات‌شان ادب را رعایت کنند. این حرفها بی‌معنی است و کسی را بزرگ نخواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها