کد خبر : 1674220 | 26 اسفند 1398 ساعت 16:32 | 20.6K بازدید | 4 دیدگاه

نزدیک به 210 هزار نفر آرای خود را ثبت کردند؛

وریا غفوری برنده نظرسنجی بهترین مدافعان ورزش سه

مدافع ملی پوش تیم استقلال با رای مخاطبان سایت "ورزش سه" به عنوان بهترین مدافع سال 98 فوتبال ایران انتخاب شد.

وریا غفوری برنده نظرسنجی بهترین مدافعان ورزش سه


به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پایانی سال 1398 ورزش سه تصمیم گرفت بهترین بازیکنان ایرانی شاغل در سراسر دنیا را به صورت پست به پست به رای بگذارد و این نظرسنجی ها که با رقابت گلرها آغاز شده بود، در دومین روز خود به مدافعان اختصاص یافت.

 

با وجود اینکه چندین مدافع از جمله محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، محمدحسین کنعانی زادگان، عزت پورقاز و صادق محرمی امسال عملکرد نسبتا خوبی داشتند، در نظرسنجی دیروز 8 نفر به مرحله رای گیری نهایی رسیدند؛ سعید آقایی، مرتضی پورعلی گنجی، جلال حسینی، مجید حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، وریا غفوری و میلاد محمدی.

 

هر کدام از این 8 نفر در مجموع یک سال، ثبات قابل قبولی داشتند و افتخارات مختلفی را چه فردی و چه تیمی از آن خود کرده اند. در این نظرسنجی که حدود 24 ساعت در دسترس مخاطبان محترم سایت "ورزش سه" قرار داشت، نزدیک به 210 هزار نفر شرکت کردند که آماری فوق العاده و دلگرم کننده برای ماست چرا که نشان از اهمیت این انتخاب ها برای مردم و علاقه مندان به فوتبال دارد.

 

در نهایت، برنده این نظرسنجی کاپیتان ملی پوش تیم استقلال بود. وریا غفوری 36 درصد از آرای مردمی را به خود اختصاص داد و بالاتر از رقبا، عنوان بهترین مدافع سال 98 را به دست آورد. پس از وریا، شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی مدافعان تیم پرسپولیس در رده های دوم و سوم ایستادند.

 

 

نتایج دقیق نظرسنجی را در اینجا می بینید:


1- وریا غفوری: 36 درصد
2- شجاع خلیل زاده
: 32 درصد
3- جلال حسینی: 19 دردصد
4- میلاد محمدی: 6 درصد
5- سعید آقایی: 2 درصد
5- مرتضی پورعلی گنجی: 2 درصد
5- مجید حسینی: 2 درصد
8- رامین رضاییان: 1 درصد

 

1486043

دیدگاه‌ها