کد خبر : 1674323 | 27 اسفند 1398 ساعت 12:11 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست مسئول لیگ یک از مردم ایران

فریبرز محمود زاده، مسئول برگزاری بازی های لیگ یک گفت برنامه جدید این بازی ها با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهد شد.

درخواست مسئول لیگ یک از مردم ایران 

او در این باره به "ورزش سه"، گفت: همه برنامه هایی که در گذشته تدوین شده بود با هماهنگی با وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا بود. زمانی که به ما اعلام شد بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود این تصمیم را به باشگاه ها و هیات استان ها ابلاغ کردیم و این ها همکاری خوبی با ما داشتند. در ادامه به ما توصیه شد که بازی ها تا اواسط فروردین ماه تعطیل شود که ما بلافاصله از پلن خود برای برگزاری بازی ها از 14 فروردین رونمایی کردیم اما این برنامه هم با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تغییر کرد که ما اصلا از این موضوع ناراحت نیستیم چون سلامتی فوتبالی ها و البته همه ی مردم برای ما اهمیت ویژه ای دارد. 

 

فریبرز محمود زاده ادامه داد: به شخصه امیدوار هستم با تدبیر مدیران کشوری شیوع این ویروس به حداقل برسد و ما از ابتدای اردیبهشت ماه بازی ها را از سر بگیریم. اگر مصوبه ی جدیدی در این زمینه به ما ابلاغ نشود بازی ها را از اردیبشهت ماه از سر می گیریم. برنامه بازی های جدید را تدوین کردیم و با هماهنگی های لازم با وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهیم کرد. من جا دارد یک بار دیگر از باشگاه ها و هم چنین هیات استان ها به خاطر همکاری با ما در زمینه برگزاری بازی ها تشکر کنم. 

 

مسئول برگزاری بازی های لیگ یک که متولد شهر رویان است در خصوص شیوع ویروس کرونا می گوید: مردم خطه شمال میهمان نواز هستند و این به همه اثبات شده است. خواهش من از همه مردم ایران این است در این برهه از زمان که ویروس کرونا همه گیر شده از سفر به شمال خودداری کنند. با اینکه من بچه رویان هستم و خانواده ام در این شهر زندگی می کنند برنامه ای برای سفر به زادگاه خود ندارم تا سهم خود را در قطع کردن زنجیره‌ی انتقال ویروس کرونا ایفاء کنم. متاسفانه شیوع ویروس کرونا در مازندران از خط قرمز عبور کرده و باید توجه داشته باشیم که امکانات موجود درمانی در شهرهای شمالی به اندازه شهروندان آنجاست و ظرفیت این را ندارد که به مسافران عزیز هم خدمت رسانی کند.

دیدگاه‌ها