کد خبر : 1674460 | 28 اسفند 1398 ساعت 12:31 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

نقد بازیکن اسبق تیم ملی به اصلاح اساسنامه

محمد رضا مهدوی بازیکن اسبق تیم ملی هم معتقد است در اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال باید موضوع ورود چهره های بزرگ فوتبال به انتخابات مورد توجه باشد.

نقد بازیکن اسبق تیم ملی به اصلاح اساسنامه

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در اسپانیا کاسیاس توانسته در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کند در ایران هیچ چهره معروفی وارد گود نشده است چون 10 سال سابقه ی مدیریتی ندارد و از سویی قادر به این نیست از 10 عضو اعضای مجمع امضاء بگیرد.

 

محمد رضا مهدوی بازیکن اسبق تیم ملی که هم در استقلال و هم پرسپولیس بازی کرده در این باره می گوید: من کاملا موافق حضور چهره های بزرگ فوتبال در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هستم. بازیکنی که به تیم ملی راه پیدا می کند و سال های سال در تیم ملی بازی می کند و تحصیلات عالیه هم دارد به طور حتم توانمندی مدیریتی دارد که خود را به این سطح از فوتبال رسانده. در مورد کاسیاس هم همین طور است. او در سن پایین در تیم بزرگی بازی کرد که آرزوی خیلی ها فقط تماشا کردن بازی های آن تیم بوده. خب کاسیاس حتما مشاوران قوی داشته که به این موفقیت دست پیدا کرده و حتما مدیر توانمندی است که توانسته سال های سال در اوج باشد و خودش را مدیریت کند. برای چنین چهره هایی باید استثناء قائل شد و از حضور آنها در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دفاع کرد. به طور حتم فوتبال ما هم چنین چهره هایی دارد. به واقع اساسنامه فدراسیون فوتبال ما باید به گونه ای اصلاح شود که چهره های بزرگ فوتبال با تحصیلات عالیه بتوانند به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود کنند. البته باید به این نکته اشاره کنم ما در ایران مدیر ورزشی کم داریم. در سال های اخیر شاهد این بودیم برخی از فوتبالی ها تحصیلات عالیه خود را به پایان رسانده اند. چه در فوتبال و چه در سایر رشته های ورزشی از جمله کشتی. این اتفاق خوبی است و امیدوارم توجه بیشتری به این جوان ها در پست های مدیریتی شود.

 

دیدگاه‌ها