کد خبر : 1674463 | 28 اسفند 1398 ساعت 12:49 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال، مقصد جدید مدافع فرانسوی بارسلونا

روزنامه اسپورت می‌گوید بارسلونا قصد فروش ستاره خود اومتیتی را دارد و علاوه بر منچستریونایتد، آرسنال هم خواهان جذب این ستاره بارسا است.

آرسنال، مقصد جدید مدافع فرانسوی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپورت کاتالونیا امروز مدعی شد باشگاه بارسلونا قصد دارد در تابستان آتی ساموئل اومتیتی، دفاع وسط خود را به فروش برساند. با اینکه پیش از این اعلام شده بود منچستریونایتد مشتری اصلی اومتیتی است ولی حالا آرسنال هم عزم خود را برای جذب این مدافع جزم کرده است.

 

1486327

 

به گزارش اسپورت، مدیران آرسنال از زمانی که دریافته‌اند ساموئل اومتیتی فرانسوی در پایان فصل جاری در فهرست فروش بارسلونا قرار خواهد داشت قصد دارند برای جذب او تلاش کنند با اینکه می‌دانند در این راه با حریف قدرتمندی به نام منچستریونایتد روبرو خواهند شد.

 

اومتیتی در فصل جاری نتوانسته در حد انتظارات ظاهر شود و بارسلونا را واداشته که او را در فهرست خروجی خود قرار دهد. اسپورت می‌گوید میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال از مدتی پیش یکی از تحسین‌‌کنندگان اومتیتی بوده و با اینکه در هفته‌های اخیر مشخص شده که آرسنال قصد دارد ویلیام سالیبای جوان را از سنت‌اتین به خدمت بگیرد ولی آرتتا معتقد است حتی با حضور سالیبا، به اومتیتی نیاز خواهد داشت.

 

اسپورت مدعی است در حال حاضر احتمال پیوستن اومتیتی به منچستریونایتد بیشتر به نظر می‌رسد ولی با اینحال باید دید علاقه آرتتا به این مدافع فرانسوی در نهایت کفه ترازو را به نفع آرسنالی‌ها سنگین خواهد کرد و اومتیتی در تابستانی آتی راهی امیریتس خواهد شد یا راه اولدترافورد را در پیش خواهد گرفت؟

 

دیدگاه‌ها