کد خبر : 1674480 | 28 اسفند 1398 ساعت 14:50 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مراسم تودیع و معارفه بعد از ابطال انتخابات

چرا عرب از سرپرستی دوومیدانی کنار رفت؟

مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون دوومیدانی امروز با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد.

چرا عرب از سرپرستی دوومیدانی کنار رفت؟ 

به گزارش "ورزش سه"، مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون دو و میدانی با حضور مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) 28 اسفندماه در محل فدراسیون دو و میدانی برگزار شد و ضمن قدردانی از زحمات ایرج عرب، مهدی مبینی طی حکمی از سوی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون معرفی شد.  


بعد از اینکه انتخابات دوومیدانی به خاطر برخی تخلفات از سوی وزارت ورزش باطل اعلام شد و قرار بر این است مجمع دوباره برگزار شود، مشخص نیست چرا وزارتخانه تصمیم به تغییر سرپرست فدراسیون هم گرفته و عرب که در ماههای اخیر بر امور دوومیدانی مسلط شده بود، جای خود را به مبینی داد. 

 

در ابتدا این مراسم علینژاد با اشاره به اهمیت ساماندهی فدراسیون‌های المپیکی از سوی وزرات ورزش و جوانان گفت: « سعی کردیم تا بستر مناسبی برای این رشته حائز اهمیت ورزشی، که یکی از رشته‌های پرمدال در بازی‌های المپیک است فراهم کنیم. تصمیم وزارت ورزش و جوانان بر تجدید انتخابات رییس فدراسیون دو و میدانی است و به همین منظور با پیگیری امورات جاری این مهم را صورت خواهیم داد.»

 

وی در ادامه با اشاره به قدردانی از زحمات ایرج عرب افزود: جای دارد از تلاش‌های دلسوزانه آقای عرب که از مدتی که مسئولیت سرپرستی فدراسیون دو و میدانی را پذیرفتند و سعی کردند فضای آرامی را برای خانواده این ورزش به وجود آوردند قدردانی نمایم. ایشان سعی کردند با توجه به شرایط بیماری کرونا، نهایت همکاری را با وزارت ورزش و جوانان در برگزاری انتخابات داشته باشند.»

 

در ادامه این مراسم، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با معرفی مهدی مبینی به عنوان یکی از دلسوزترین افراد این وزرات خانه که از قهرمانان پیشین دو و میدانی است پرداخت. وی در اینخصوص تأکید کرد: «آقای مبینی از همکاران خوب و دلسوز ما است و بی شک با انتخاب ایشان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون، احساس می‌کنم دغدغه‌های برخی در آستانه انتخابات کمتر خواهد شد. »

 

1486340

 

در ادامه مراسم پس از قرائت متن لوح سپاس ایرج عرب به واسطه قدردانی از مسئولیت دوران سرپرستی به امضای علینژاد از او مجدداً تشکر به عمل آمد. ایرج عرب نیز ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران فدراسیون در این مدت گفت: « سعی کردیم با همدلی با 3 رویکرد انجام امورات جاری فدراسیون، ساماندهی وضعیت ورزشکاران المپیکی و دارای شانس کسب سهمیه و همچنین برگزاری انتخابات، مأموریت خود را با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به نحو احسن انجام دهیم. امیدوارم سالی توأم با موفقیت و سلامت برای همه شما عزیزان باشد.»

 

در ادامه، حکم مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دو و میدانی توسط علینژاد به او اهدا شد. مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: « از اعتماد آقای دکتر علینژاد سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم پاسخگوی حسن اعتماد وزارت ورزش و جوانان باشم. حضور من در این خانواده باعث افتخار است و باید با تعامل و همکاری با همکاران فدراسیون امورات جاری را به بهترین نحو انجام دهیم.»

 

وی افزود: « در مدت زمان باقی مانده تا بازی‌های المپیک بایستی به ادامه مسیر ساماندهی ورزشکاران المپیکی و ورزشکاران دارای شانس کسب سهیه بپردازیم داشتن قهرمانان بزرگی چون احسان حدادی و حسن تفتیان که فعلا نمایندگان شایسته ما در المیپک خواهند بود ارج نهیم. سعی خواهیم کرد در اولین فرصت مجمع انتخاباتی را هم برگزار کنیم تا سکان هدایت این فدراسیون را به رییس جدید بسپاریم.»

 

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نماینده دو و میدانی ایران در بازی های المپیک توکیو نیز ضمن قدردانی از زحمات ایرج عرب در دوره سرپرستی فدراسیون و آرزوی موفقیت برای مهدی مبینی سرپرست جدید فدراسیون از علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به واسطه توجه ویژه به این رشته المپیکی تشکر کرد.

 

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهدی مستجاب الدعوه بازرس فدراسیون، حکم قاسمی به عنوان بازرس جدید فدراسیون نیز توسط معاون توسعه ورزش قهرمانی ابلاغ و اهدا شد.

دیدگاه‌ها