کد خبر : 1674559 | 29 اسفند 1398 ساعت 10:25 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

تنها بازی‌ای که رونالدو کاپیتان منچستریونایتد شد

کریستیانو رونالدو در دوران شش ساله حضورش در منچستریونایتد به شهرت رسید ولی آیا CR7 در این مدت بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را به بازو بسته بود؟

تنها بازی‌ای که رونالدو کاپیتان منچستریونایتد شد

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در دوران شش ساله حضورش در منچستریونایتد از یک پدیده جوان پرتغالی به ستاره‌ای مشهور تبدیل شد ولی آیا او که در این مدت با بعضی از اسطوره‌های بزرگ این باشگاه مثل رایان گیگز همبازی بود موفق شده بود بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را هم به بازو ببندد؟

 

پاسخ این سوال مثبت است. رونالدو در دوران شش ساله حضورش در اولدترافورد تنها یک بار، در بازی یونایتد مقابل بولتون در 19 مارس 2008 که با پیروزی شیاطین سرخ در خانه‌شان به پایان رسید بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بسته بود. 

 

1486434

 

رونالدو در آن زمان بعد از رایان گیگز به عنوان کاپیتان دوم تیم انتخاب شده بود و با توجه به اینکه در این بازی، گیگز، وین رونی و ریو فردیناند نیمکت‌نشین شده بودند او در مقابل بولتون بازوبند کاپیتانی یونایتد را به بازو بست.

 

در این بازی که با پیروزی 2-0 شیاطین سرخ به پایان رسید کریستیانو هر دو گل تیمش را زد. اولین گل رونالدو در دقیقه 9 بازی و بعد از آن به ثمر رسید که ضربه برگردان کارلوس توز توسط تیم حریف دفع شد تا رونالدو در بازگشت دروازه را باز کرده و اولین گل خود را بزند.

 

این گل رونالدو البته برای او اهمیتی تاریخی هم داشت را که باعث شد او به رکورد اسطوره بزرگ این باشگاه، جرج بست، برسد و در طول یک فصل به عنوان یک هافبک 32 گل به ثمر برساند. اما رونالدو به این بسنده نکرد و ده دقیقه بعد موفق شد رکورد جرج بست را بشکند. رونالدو در دقیقه 19 بازی در فاصله 10 متری محوطه جریمه با خطا سرنگون شد تا با یک ضربه دیدنی دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند.

 

دیدگاه‌ها