کد خبر : 1674574 | 29 اسفند 1398 ساعت 13:01 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

اقدام تحسین‌برانگیز باشگاه وایادولید درباره کرونا

باشگاه اسپانیایی وایادولید تست ویروس کرونای بازیکنان و کارکنان این باشگاه را رد کرده و اعلام کرد دیگران به انجام این تست نیاز بیشتری دارند.

اقدام تحسین‌برانگیز باشگاه وایادولید درباره کرونا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اسپانیایی وایادولید، از انجام تست ویروس کرونای بازیکنان و کارکنانش که از طرف لالیگا برای این باشگاه فراهم شده بود خودداری کرده و اعلام کرد مردمی که به انجام این تست نیاز بیشتری دارند مقدم بر آنها هستند.

 

بر اساس امکانات فراهم شده توسط لالیگا،  همه باشگاه‌های حاضر در این لیگ و بازیکنان‌شان می‌توانند در تستهای کرونا شرکت کنند ولی وایادولید تنها تیمی است که حاضر نشده در این تستها شرکت کند و اعلام کرده در این شرایط دشوار، وقتی مردمی هستند که بیشتر از ما به این تستها نیاز دارند، حاضر نیست امتیاز ویژه‌ای قبول کند.

 

1486465

 

داوید اسپینار از مدیران ارشد باشگاه وایادولید در این باره به وبسایت باشگاه گفت:" بله، این درست است که لالیگا امکان این را فراهم کرد که ما تست کرونا بدهیم. ولی ما به دلیل معیارهای بهداشتی و اجتماعی باشگاه‌مان از این کار خودداری کردیم".

 

این مدیر ارشد باشگاه وایادولید در توضیح علت عدم شرکت این باشگاه در تست کرونای ویژه فراهم شده از طرف لالیگا گفت:" هیچکدام از بازیکنان ما علائم بیماری کرونا را ندارند و برای همین به این نتیجه رسیدیم که بهتر است به جای ما مردمی که بیشتر از ما به این تستها نیاز دارند از آنها برخوردار شوند. اولویت همیشه باید کسانی باشند که به تستها نیاز دارند و دسترسی به آن برایشان دشوار است".

 

دیدگاه‌ها