کد خبر : 1674661 | 01 فروردين 1399 ساعت 11:49 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتماد بارسا به ستین؛ او خواهد ماند(عکس)

نشریه اسپورت کاتالونیا شماره امروز خود را به میگه ستین و احتمال بالای ماندن او در بارسلونا برای فصل آینده اختصاص داده است.

اعتماد بارسا به ستین؛ او خواهد ماند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا بود که باشگاه کاتالانی تصمیم به اخراج ارنستو والورده گرفت. بلافاصله بعد از این اقدام، مسئولان بارسا بدون درنگ هدایت تیم شان را به سرمربی سابق رئال بتیس یعنی کیکه ستین واگذار کردند.

 

ستین بعد از ورود به بارسا تلاش کرد که سبک بازی این تیم را تغییر دهد و تقریباً در این کار نیز موفق بوده است. بلوگرانا در بازی های تحت هدایت ستین مالکیت بالای توپ را در اختیار داشته تا مشخص شود که او تا حدود زیادی توانسته سبک دلخواهش را به بارسا دیکته کند.

 

 

1481072

 

 

در همان روزهای ابتدایی انتخاب ستین به عنوان سرمربی بارسا اما گفته شد که او تنها به عنوان یک سرمربی موقت هدایت آبی اناری ها را بر عهده گرفته و در پایان فصل جاری جای خود را به یک شخص جدید خواهد داد. با این وجود بارسلونا در ماه های گذشته نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و با وجود شکست در ال کلاسیکو، در صدر جدول رقابت های لالیگا قرار دارد . از طرف دیگر این تیم با کسب یک پیروزی  مقابل ناپولی هم می تواند به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

 

با وجود کسب نتایج خوب توسط کیکه ستین به نظر می‌رسد  باشگاه بارسلونا نظرش را درباره این مربی ۶۳ ساله تغییر داده است. در همین رابطه نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا تیتر اصلی امروز خود را به ستین اختصاص داده است. اسپورت با تیتر "ستین خواهد ماند" مدعی شده که این سرمربی فصل آینده هم مربی بارسلونا خواهد بود.

 

 

 

1486567

 

 

در گزارش روی جلد اسپورت آمده است: " بارسلونا به ستین اعتماد کاملی دارد و او فصل بعد هم سرمربی  بارسا خواهد بود. کیکه پیشرفت قابل قبولی داشته و از همین حالا برنامه ریزی خود را برای فصل آینده آغاز کرده است."

دیدگاه‌ها