کد خبر : 1674688 | 01 فروردين 1399 ساعت 17:55 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا در مورد تیمو ورنر تسلیم نمی‌شود

تیمو ورنر، ستاره آلمانی و جوان لایپزیش مورد توجه بارسلونا و لیورپول قرار گرفته است.

بارسلونا در مورد تیمو ورنر تسلیم نمی‌شود


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد تیمو ورنر به زودی از لایپزیش جدا خواهد شد و چند تیم بزرگ اروپایی به دنبال این مهاجم گلزن و 23 ساله آلمانی هستند. نشریه کالچومرکاتو مدعی شد لیورپول و بارسلونا می خواهند در تابستان امسال برای جذب تیمو ورنر اقدام کنند.

 

1484496

 

طبق ادعای این نشریه بند آزادسازی 55 میلیون یورویی در قرارداد تیمو ورنر با لایپزیش وجود دارد و یورگن کلوپ علیرغم در اختیار داشتن بازیکنان بزرگ در خط حمله، می خواهد این ستاره آلمانی را در تابستان امسال جذب کند. تیمو ورنر چندی قبل علنا فاش کرد علاقمند به انتقال به لیورپول بوده و بعد از پایان بازی های این فصل به این پیشنهاد فکر خواهد کرد.

 

اما علیرغم شانس بیشتر لیورپول برای جذب تیمو ورنر، بارسلونا نمی خواهد به این زودی برای خرید این بازیکن تسلیم شود. علیرغم مطرح شدن نام هایی چون لائوتارو مارتینز و نیمار، ممکن است بارسلونا در تابستان امسال تمرکز خود را روی خرید تیمو ورنر قرار داده و این بازیکن را جذب کند. البته بایرن مونیخ نیز مدت هاست برای خرید تیمو ورنر وارد عمل شده و هانسی فلیک اولویت اول تابستانی تیمش را خرید این بازیکن اعلام کرده است. تیمو ورنر که تا سال 2023 با باشگاه آلمانی قرارداد دارد، در این فصل تاکنون 36 بازی در مجموع همه رقابت ها برای تیمش انجام داده، در این مدت 27 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها