کد خبر : 1679493 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 12:40 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای بارسا و بایرن؛ ورنر کلاس انگلیسی می‌رود

درحالیکه لیورپول و چلسی برای جذب تیمو ورنر تلاش می‌کنند او در حال یادگیری زبان انگلیسی است و به خاطر بازی در لیگ برتر هیجان‌زده است.

خبر بد برای بارسا و بایرن؛ ورنر کلاس انگلیسی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، بلیچرریپورت مدعی شد در حالیکه دو باشگاه انگلیسی لیورپول و چلسی برای جذب تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش در حال نبرد هستند، ورنر مشغول یاد گرفتن زبان انگلیسی است و به خاطر بازی در لیگ برتر هیجان‌زده است.

 

1491848

 

تیمو ورنر در فصل جاری با درخشش خارق‌العاده با پیراهن لایپزیش بار دیگر خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمین اروپا مطرح کرد. او در 25 بازی در بوندس‌لیگا 21 گل به ثمر رساند و یکی از مهمترین مهره‌های لایپزیش در تلاش این تیم برای فتح بوندس‌لیگا بود. ورنر از مدتی پیش مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته و حالا در 24 سالگی به نظر می‌رسد زمان انتقال بزرگ او فرا رسیده است.

 

1491849

 

بلیچر ریپورت می‌گوید تیمو ورنر این روزها از احتمال بازی کردنش در لیگ برتر انگلیس هیجان‌زده بوده و شرکت در کلاسهای زبان انگلیسی را شروع کرده است. این خبر بدی برای بارسلونا و بایرن مونیخ است که به جذب این مهاجم آلمانی در فصل تابستان امیدوار بودند. چرا که به نظر می‌رسد ورنر تصمیم خود را گرفته و مصمم است راهی انگلیس شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها