کد خبر : 1674890 | 03 فروردين 1399 ساعت 20:37 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

وین رونی: لیورپول شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

وین رونی، بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد معتقد است لیورپول این فصل شایسته کسب عنوان قهرمانی است.

وین رونی: لیورپول شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، هنوز در مورد نحوه به پایان رساندن این فصل لیگ برتر تردیدهایی وجود دارد و مشخص نیست اتحادیه فوتبال جزیره چه تصمیمی خواهد گرفت. وین رونی با نوشتن مطلبی برای نشریه تایمز مبارزه با ویروس کرونا را مهم ترین اولویت توصیف کرده و مدعی شد لیورپول باید جام قهرمانی را از آن خود کند.

 

وین رونی نوشت: "جهان با موضوعی جدید روبرو بوده و ما فوتبالی ها نیز با بقیه مردم فرقی نداریم. فوتبال موضوعی است که همه، به ویژه در انگلیس، وقتی از خواب بیدار می شوند به آن فکر می کنند، اما در حال حاضر نباید اولویت اصلی باشد. این بحران بسیار بزرگتر از فوتبال است. اتحادیه فوتبال هفته گذشته اعلام کرد هر باشگاهی باید از بازیکنانش بخواهد در خانه بمانند و در معرض خطر قرار نگیرند، و اینگونه به جای اینکه باشگاه ها هر کدام جداگانه تصمیم گیری کنند، اتحادیه این کار را انجام داد.

 

1483596

 

اما همچنین ما از سرنوشت باخبریم. اتحادیه فوتبال به وضوح اعلام کرد که فصل به پایان خواهد رسید و این تصمیم منصفانه است. لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد. آنها فوق العاده بوده اند. لیورپول تلاش زیادی انجام داده و سزاوار این عنوان است. آیا می توانید تصور کنید 30 سال انتظار بکشید و بعد اینگونه عنوان را از دست بدهید؟ تصمیم درستی گرفته شده است.

 

اگر فصل تا پایان سال 2020 نیز به طول انجامد جای تعجب نخواهد داشت. فوتبال، مانند هر صنعت دیگری در حوزه ناشناخته ای قرار گرفته و مانند هر صنعت دیگری، باید به توصیه ها گوش فرا داده و تمام اقدامات احتیاطی لازم رعایت کرد. از نظر من پایان دادن فصل با بازی پشت درهای بسته باید رد شود.

 

وقتی پشت درهای بسته بازی می کنید، این به معنای گردهم آوردن گروه قابل توجهی از افراد است. شما به آمبولانس و پزشک احتیاج دارید. آنها مجبور به کار هستند. ممکن است حضور پلیس نیز مورد نیاز باشد. چرا وقتی آنها می توانند در نقاط دیگر کمک کنند برای یک بازی فوتبال حضور یابند؟

 

خوشایند نیست در شرایطی بازی کنیم که شاید یک نفر به خاطر شیوع کرونا در حال مرگ بوده یا بسیار بیمار است و ما اینگونه این افراد را از خط مقدم مبارزه با کرونا دور می کنیم."

دیدگاه‌ها