کد خبر : 1674948 | 04 فروردين 1399 ساعت 14:08 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

دست دوستی افراطی‌های بایرن به سمت دتمار هوپ!

نام دتمار هوپ میلیاردر آلمانی پیش از ویروس کرونا در حملات هواداران بوندس لیگا به او مطرح شده بود.

دست دوستی افراطی‌های بایرن به سمت دتمار هوپ!

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های گذشته ورزشگاه های آلمانی به صورت مکرر محل نزاع هواداران افراطی تیم های مطرحی مثل بایرن مونیخ، دورتموند، مونشن گلادباخ و... علیه دتمار هوپ مالک هوفنهایم بود.

 

آن ها عقیده داشتند باتوجه به نحوه مالکیت باشگاه ها در آلمان، هوپ که سهام اصلی این باشگاه را در اختیار دارد، نمونه ای از ورود سرمایه داری به فوتبال آلمان است و باید مقابل آن ایستاد. البته آن ها در این زمینه کمی افراط کرده و کار را به جایی رساندند که در بازی مشهور هوفنهایم مقابل بایرن مونیخ، بازیکنان به دلیل بالا بودن میزان توهین ها، دست از بازی کشیدند.

 

ا1486881

 

با این حال هوپ در بحران کرونا به سرعت نقش خود را تغییر داده و تبدیل به یکی از چهره های مهم آلمان در این روزها شده است. او که با شرکت داروسازی بزرگش، مشغول تحقیق روی واکسن کروناست، اخبار امیدوارکننده ای را منتشر کرده و همین مسئله باعث تلطیف نظرات نسبت به وی شده است.

 

این تصویری از یک پلاکاردی است که افراطی های بایرن مونیخ در گوشه و کنارهای شهر نصب و در آن از همه کسانی که به ریشه کنی این بیماری کمک می‌کنند، تشکر کرده اند. رسانه های آلمانی نوشته اند، منظور از این پلاکارد کسی جز دتمار هوپ نیست.

دیدگاه‌ها