کد خبر : 1674980 | 04 فروردين 1399 ساعت 17:48 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی ستاره رئال در مسابقات پلی استیشن لالیگا

مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، در مسابقات لالیگای پلی استیشنی به مقام قهرمانی رسید.

قهرمانی ستاره رئال در مسابقات پلی استیشن لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رقابت های ورزشی در سراسر دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده، لالیگا اما رقابت های خود را به شکل دیگر و در قالب پلی استیشن ادامه داده است. رقابت هایی که توسط شرکت ایبای لانوس، پخش کننده فیلم های ویدیویی اسپانیایی، برنامه‌ریزی شده و برخی بازیکنان لالیگایی با شرکت در آن در قالب یک جام به انجام بازی FIFA 20 پرداختند.

 

قهرمان این رقابت‌ها اما ستاره جوان رئال‌مادرید یعنی مارکو آسنسیو بود که چند ماهی است که به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو دور از ترکیب کهکشانی ها بوده است. این ستاره ۲۴ ساله در مسابقه فینال آرتور روبیال، بازیکنان لگانس را با نتیجه ۴-۲ شکست و به مقام قهرمانی رقابت‌ها دست یافت.

 

 

1486903

 

 

جایزه این رقابت‌ها اما چیزی حدود ۱۴۰ هزار یورو بود که البته به یونیسف اختصاص داده شده تا برای مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته شود؛ ویروسی که کل دنیا در حال مبارزه با آن هستند و تا به حال جان بیش از ۱۴ هزار نفر را گرفته است.

 

آسنسیو نیز بعد از این قهرمانی در توییتر خود نوشت: "این یک تورنمنت تماشایی بود. هدف این بود که اوقات خوبی را داشته باشیم و در این شرایط دشوار به نوعی سرگرم شویم. همچنین جایزه آن را نیز برای مبارزه با ویروس کرونا اهدا کنیم."

دیدگاه‌ها